Uudet ajat edessä - muutumme niiksi, joille olemme nauraneet
Täällä on esimerkiksi ollut ketjut mahdottoman piheistä ihmisistä sekä omien vanhempien järjettömistä säännöistä. Ylilyönnit erikseen, mutta moni ketjuissa esitetyissä asioista on pian todellisuutta suurimmalle osalle meistä.
Haittaako tämä minua? Ei. Itsekin olen kerskakuluttanut, mutta onhan tuo takaraivossa ollut koko ajan ajatus siitä, ettei se ole oikein saati kestävää. En haluaisi ihmisten jäävän vaille perustarpeita tai kokevan masentavaa pelkoa, mutta pääsääntöisesti itse odotan innolla tulevia haasteita ja toivon todella, että tiukka säästökuuri heijastuisi kulutustapoihin pitkäksi aikaa.
Maapallo ainakin kiittäisi.
Kommentit (4)
Vierailija kirjoitti:
Minä olen niitä joille olette nauraneet. Nämä uudet ajat ei vaikuta minuun mitenkään, toivottavasti muutos tulee olemaan teille ilkkujille karmea.
Niin, samaa mieltä varmaan pohjiltaan ollaan, mutta aika ikävä asenne sinulla on. Oletko varma, että sinulle on naureskeltu pihiyden vuoksi?
Maa ei ole pallo eikä ylikansoitettu.
Vierailija kirjoitti:
Maa ei ole pallo eikä ylikansoitettu.
Maa on pallo ja ylikansoitusta ei mainittu, kulutus kyllä.
Miten yksinkertaisimmat kuvittelevat aina olevan niitä fiksuimpia?
Minä olen niitä joille olette nauraneet. Nämä uudet ajat ei vaikuta minuun mitenkään, toivottavasti muutos tulee olemaan teille ilkkujille karmea.