Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Asunnon osto toiselta paikkakunnalta

Haaveilija
09.08.2022 |

Onko kukaan ostanut taloa toiselta paikkakunnalta? Miten käytännössä kannattaa asia hoitaa, ensin hommata uudet työpaikat kyseisestä kaupungista ja sitten hakea lainaa? Miten pankki suhtautuu tähän että työpaikan vaihdos olisi tiedossa? Vaikuttaako lainan saantiin. Toivottavasti ymmärrätte mitä ajan takaa :'D

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
09.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokeile käydä hakemassa lainalupaus ja selitä tuo kuvio siellä.

Jos toiselle paikkakunnalle on pitkä matka niin olisiko kova sana asua ensin vuokralla samalla katsoen tarjontaa ja seuraillen, että onko uusi paikkakunta mieluinen.

Vierailija
2/3 |
09.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No minä kyllä hommaisin ensin ne työpaikat, sitten vuokra-asunnon, sitten lainalupaus, rauhassa katselisin taloja ja vasta sitten osto. Jos tarkoitat omakotitaloa, siinä on monenlaista ylläpitoa eli tarvii rahaa eli työpaikan, sekä tarvii asua siinä talossa (nurmikon leikkaus ym). Saahan sen lainan tietty koska tahansa, jos löytyy vakuudet esim. sijoituksia. Muutoin pitää olla työpaikka.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
09.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me muutettiin, tilapäisesti, toiselle paikkakunnalle, koronaaa ja putkiremonttia pakoon.

Minä olin käynyt paikkakunnalla, muu perhe pikaisesti.

Koronan vuoksi olinme paljon omissa oloissamme, mutta kävimme tietenkin mm ruokakaupoissa.

Meidän perheen vinkki, muuta ensiksi vuokralle.

Me asuimme lopputalvesta alkusyksyyn ja se riitti sille paikkakunnalle.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän kuusi