Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi mässäilyhimo ottaa joskus vallan?

Vierailija
09.08.2022 |

En ole moneen viikkoon syönyt karkkia kuin ehkä muutaman viikossa, koska päätin elää terveellisemmin säännöllisillä ruoka-ajoilla. Tänään kuitenkin mässäily otti minusta vallan söin pussillisen 150g sourcream&onion maapähkinöitä. Siis oonko ihan holtiton, kun en tyytynyt esimerkiksi vain kouralliseen pähkinöitä vaan piti syödä koko pussi tyhjäksi? Kuukautisista ei johdu, koska menivät ohi jo noin viikko sitten.

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
09.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Normipäivä. Plus suklaalevy.

N37 162cm 100kg

Vierailija
22/23 |
09.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mässäilystä voidaan puhua vasta, kun menee litra jäätelöä, puoli kiloa karkkia tms. Tuollainen pikkupussi pähkinöitä on vain pientä herkuttelua, joka kuuluu normaaliin ruokavalioon. 

Mutta pussissa lukee, että 30 grammaa vastaa yhtä annosta eli vain viidesosa kuuluisi syödä kerralla.

Höpö höpö. Ei kaikkea tarvitse uskoa, mitä pusseissa lukee. 

Sehän on myyntikikka. Saadaan kalorimäärä näyttämään pienemmältä. Minua huvitti kun luin juotavan jugurttipullonkin olevan useamman ihmisen annos. Kuinka moni aikuinen jakaa juotavan jugurttipullollisensa muiden kanssa? Minulle se sokerittomana versiona on kätevä välipala ja tappavan nälän hillitsijä ennen kun laitan päivällisen valmiiksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
09.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mässäilystä voidaan puhua vasta, kun menee litra jäätelöä, puoli kiloa karkkia tms. Tuollainen pikkupussi pähkinöitä on vain pientä herkuttelua, joka kuuluu normaaliin ruokavalioon. 

Mutta pussissa lukee, että 30 grammaa vastaa yhtä annosta eli vain viidesosa kuuluisi syödä kerralla.

Höpö höpö. Ei kaikkea tarvitse uskoa, mitä pusseissa lukee. 

Sehän on myyntikikka. Saadaan kalorimäärä näyttämään pienemmältä. Minua huvitti kun luin juotavan jugurttipullonkin olevan useamman ihmisen annos. Kuinka moni aikuinen jakaa juotavan jugurttipullollisensa muiden kanssa? Minulle se sokerittomana versiona on kätevä välipala ja tappavan nälän hillitsijä ennen kun laitan päivällisen valmiiksi.

Kyllä minä olen aina juonut jogurttipullon kerralla välipalana. Kummallista olisi jakaa osiin. Eihän se edes säily, jos pitää jossakin mukana eikä ole kylmälaukkua.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi neljä