Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kysymyksiä lestaadiolaisille!

Vierailija
23.10.2006 |

Miten lestaadiolaisvanhemmat suhtautuvat jos lapsi koulussa ystävystyy valtaväestöön kuuluvan kanssa?

Entä lesta-äidit puistossa, haluatteko juttuseuraksi muita kun lestoja?

Entä lestaadiolainen ammatissa, jossa tavataan ja " palvellaan" tavallisia, ei-lestoja, ajatteletteko oikeasti näiden ihmisten parasta, vaikka ovat mielestänne vääräuskoisia?

Kyselen mielenkiinnosta, kiitos jos vastaatte!

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
23.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kunnioittaa kaikkia ihmisiä uskontoon, kansalaisuuteen, ikään tms. katsomatta. Ja voin kyllä olla tekmisissä " muidenkin" ihmisten kanssa ja olenkin.

Vierailija
2/11 |
23.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onkohan heillä nettiäkään...?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
23.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

asiakkaina tasavertaisesti!

Vierailija
4/11 |
23.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ikään, sukupuoleen ja elämänarvoihin katsomatta. Oma uskoni ei vaikuta mihinkään kysymyksissä olleisiin asioihin!

Vierailija
5/11 |
23.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Miten lestaadiolaisvanhemmat suhtautuvat jos lapsi koulussa ystävystyy valtaväestöön kuuluvan kanssa? LAPSILLANI ON PALJON YSTÄVIÄ MYÖS TÄSTÄ VALTAVÄESTÖSTÄ :)

Entä lesta-äidit puistossa, haluatteko juttuseuraksi muita kun lestoja? KAIKKI JUTTUKAVERINI PUISTOSSA ON MUITA KUIN LESTADIOLAISVANHEMPIA :)

Entä lestaadiolainen ammatissa, jossa tavataan ja " palvellaan" tavallisia, ei-lestoja, ajatteletteko oikeasti näiden ihmisten parasta, vaikka ovat mielestänne vääräuskoisia? OLEN SEURAKUNNASSA TÖISSÄ ELI SIEL ON IHAN KAIKENKARVASTA SAKKIA :)

Kyselen mielenkiinnosta, kiitos jos vastaatte!

TÄS IHMETTELEN ET VOIKO OLLA TOTTA ET JOKU VOI OLLA NOIN EPÄLUULOINEN MEITÄ KOHTAAN????!!!

TOIVOTTAVASTI AP ET OLE?!!

MEHÄN OLLAAN IHAN NORMI IHMISIÄ, JOKAISELLA IHMISELLÄHÄN ON NE OMAT JUTTUSA...

Vierailija
6/11 |
23.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaikkei sitä tv:tä olekkaan

Vierailija
7/11 |
23.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mietin vaan, koska itseläni oli koulussa lestakaveri, että mitähän heillä minusta kenties ajateltiin. Ja tunnen yhden ihanan lestamyyjän, joka vaikuttaa todella auttavaiselta ja pyyteettömältä, vaikka joiltain olen kuullut, etä lestoja ei kinnostaisi kuin " omien" auttaminen.

Terv. Ap

Vierailija
8/11 |
23.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiväthän he voisi paljastaa palvelevansa muista huonommin.

Vierailija
9/11 |
23.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

tässä minun vastaukseni.

Olen vanh. lestadiolainen 26-vuotias 2 lapsen äiti ja opettaja.

Miten lestaadiolaisvanhemmat suhtautuvat jos lapsi koulussa ystävystyy valtaväestöön kuuluvan kanssa?

- Olen iloinen, että lapsellani on ystäviä.

Entä lesta-äidit puistossa, haluatteko juttuseuraksi muita kun lestoja?

-Tottakai! Minä ainakin.

Entä lestaadiolainen ammatissa, jossa tavataan ja " palvellaan" tavallisia, ei-lestoja, ajatteletteko oikeasti näiden ihmisten parasta, vaikka ovat mielestänne vääräuskoisia?

-Työssäni ajattelen ihmisiä ihmisinä (opettaja), ei siinä saa olla merkitystä ihonvärillä, uskonnolla tai muullakaan poikkeavuudella.

Vierailija
10/11 |
23.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja koen suurena rikkautena olla kaikenlaisten ihmisten kanssa tekemisissä, toki perheemme ei ota osaa moniin asioihin, mutta olemme silti ihmisten kanssa tekemisissä jatkuvasti. Töissä teen työtä omana persoonanani ja niin hyvin kuin osaan ja ehdin ja jaksan.

Vierailija
11/11 |
23.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos en palvelisi muita kuin lestoja. Ja olisi aika kamalaa, jos pitäisi yrittää elää niin, ettei olisi kenenkään muun kanssa kaveri tai ei antaisi lasten olla. HUH!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi kahdeksan