Vähän monotonisen oloinen nainen
Tarkoittaa mitä? Lääkäri oli kirjoittanut minusta noin. 🤨
Kommentit (22)
Vierailija kirjoitti:
Et ilmaise itseäsi tai tunteitasi kovin värikkäästi. Yksinuottinen.
Miksihän olen sellainen....
Vierailija kirjoitti:
Juuri näin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Johtunee geeneistä ja kasvuympäristöstä. Kenties sinulla on jokin trauma, autisminkirjonhäiriö tai vaikkapa masennus. Mutta ei välttämättä ole. Olitko siis psykiatrilla tai neurologilla?
Ei kivaa olla monotoninen ja ilmeetön mongertaja. 😣 ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Johtunee geeneistä ja kasvuympäristöstä. Kenties sinulla on jokin trauma, autisminkirjonhäiriö tai vaikkapa masennus. Mutta ei välttämättä ole. Olitko siis psykiatrilla tai neurologilla?
Kirurgilla. Ihmettelen oliko edes olennainen huomio häneltä, kun olemukseni ei liittynyt mitenkään syyhyn miksi olin siellä.
Vierailija kirjoitti:
Ei kivaa olla monotoninen ja ilmeetön mongertaja. 😣 ap
Mulla on kaltaisiasi ystäviä, he ovat aivan ihania ihmisiä. Vastaavasti tiedän monia eloisia ja ilmeikkäitä mulkvisteja, joiden seuraa kukaan ei kaipaa. Tee monotonisuudesta tavaramerkkisi ja ole ylpeä itsestäsi!
Minäkin olen monotoninen. Miksi pitäisi ilveillä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kirurgilla. Ihmettelen oliko edes olennainen huomio häneltä, kun olemukseni ei liittynyt mitenkään syyhyn miksi olin siellä.
En antaisi juurikaan painoarvoa kirurgin mielipiteelle tässä asiassa. Anna olla. Vai oletko omasta mielestäsi erityisen monotoninen? Eikös monotonisuus ole Suomessa ihan normaalia?
Oliko sulla vastaanotolla kipuja? Onko sulla kipuja?
Liekö se sitten lääkäreillä vain ammatista pinttynyt tapa, että merkataan havaintoja potilaasta, etenkin jos jokin pistää silmään. Monestihan tämä on tarkoituskin, mutta sinun tapauksessasi ei ilmeisesti liittynyt ainakaan siihen asiaan josta olit vastaanotolla.
No kirurgit on yleisesti ottaen itsekin vähintään erikoisia ihmisiä, en laittaisi kauheasti painoarvoa tuollaisille huomioille.
Kirurgi? Leikkaako päätäsi ja siksi havainnoi tuollaista, kun käytöshän voi muuttua pääleikkauksen myötä?
Vierailija kirjoitti:
Oliko sulla vastaanotolla kipuja? Onko sulla kipuja?
Ei ole kipuja. Ap
Vierailija kirjoitti:
Kirurgi? Leikkaako päätäsi ja siksi havainnoi tuollaista, kun käytöshän voi muuttua pääleikkauksen myötä?
Ei leikkaa päätä, eikä varmaan mitään muutakaan näillä näkymin. Ap
Vierailija kirjoitti:
Tee valitus.
No en tee, mutta tuntui turhalta arvostelulta tuo, koska ei tosiaan liittynyt vaivoihini mitenkään minun mahdollinen monotoninen olemus. Ap
Vierailija kirjoitti:
Liekö se sitten lääkäreillä vain ammatista pinttynyt tapa, että merkataan havaintoja potilaasta, etenkin jos jokin pistää silmään. Monestihan tämä on tarkoituskin, mutta sinun tapauksessasi ei ilmeisesti liittynyt ainakaan siihen asiaan josta olit vastaanotolla.
Tuli vaan nyt mieleen, että tarkoittaakohan tuo "monotoninen" lääkäreiden kielessä samaa kuin yksinkertainen. Kun siinä luki jotain, että vähän monotonisen oloinen nainen, mutta jäsennellysti kertoo asioistaan. (tjsp.) Eli suomeksi: "vähän yksinkertaisen oloinen nainen, mutta silti hyvin osaa kertoa asioistaan." 😣 Ääh, jäi niin vaivaamaan tuo kun muutenkin pidän itseäni niin huonona, outona ja surkeana. Ap