Onko teillä töissä ilmaiset kahvit?
Onko teillä työpaikalla ilmaiset kahvit? Meillä on useita automaatteja, joista saa tyyliin kymmentä eri kahvilaatua. Ei maksa mitään ja maku automaattikahviksi todella hyvä.
Kommentit (58)
Ei ole. On myös kahviautomaatti mutta se on maksullinen. Kunnalla töissä.
Ei mutta sumpit pihisee kun jos jonkilaista lirpatinta vai mikä se suhinan aiheuttaa, ei miehillä suhise
En menisi työpaikkaan jossa ei olisi ilmaisia kahvia tauoilla
On ilmainen ja hyvät sumpit onkin. Lisäksi saamme firman piikkiin keksejä. Ei uskoisi, on muuten aika nihilistinen yritys.
On ilmaset kahvit, automaatista otetaan mitä halutaan.
Ei, jokainen tuo kahvipaketin vuorollaan.
HUS:illa töissä, työnantajan piikkiin tilataan kahvit. Itse en enää juo, menee kuha maralle.
Vierailija kirjoitti:
Joo mutta mun vatsa ei kestä noita vaaleapaahtoisia. Ihan hyväkin sinänsä vaan että kofeiinia tulee kroppaan vain aamuisin
Mulle tuli närästystä tummapaahtoisesta.
On, tehdas kuten ap:llakin työpaikkana.
Henkilökunnan kahvit on vähennyskelpoinen kirjanpidossa.
Työpaikan lounasravintolasta saa kaksi ilmaista kuppia päivässä, yhden aamulla ennen lounasaikaan, yhden lounasajan päätyttyä iltapäivällä.
Sairaanhoitopiirillä ei ilmaisia kahveja vaan tosi rasittava kahvipaketin ostosysteemi. Maidonkin vien itse töihin kahvia varten.
En ole koskaan töissä _erikseen_ maksanut kahvista, mutta enpä mä silti koe että se kahvi mulle mitenkään ilmaista olisi. Käyn kuitenkin töissä.
On. Kaikissa työpaikoissa on aina ollut.
Ravintola-ala
On ilmainen automaatti, myös tavallinen Moccamaster.
Lisäksi vissyä, karkkia, hedelmiä, smoothieita, proteiinipatukoita, pähkinöitä sun muuta pikkunaposteltavaa saa vetää niin paljon kuin haluaa. Aikalailla itse saadaan toivoa ja tilata mitä sinne halutaan saada.
Rakennusliike, noin 500 työntekijää.
M40
On, kuntayhtymällä töissä. Kohta sotealueella joten eiköhän tämäkin ilo lopu.
Yliopistolla saa jokainen tuoda omansa, yksityisissä lafkoissa joissa oon ollut töissä on talo tarjonnut