Kaikki suunnitelmien teko ahdistaa. Onko muilla samaa "vaivaa"?
Tällä viikolla on sovittu jo lääkäri torstaille ja pitäisi mennä sukujuhliin sunnuntaina. Ärsyttää nämä aikataulut. Työ tai koulu ei ihan samalla tavalla ärsytä, kun niitä on lähes joka päivä ja siihen tottuu. Ei mulla kai olisi mitään erityistä muuta esimerkiksi lääkäripäivänä, ja kotona tylsyydessä oleminen harmittaa sekin. Jotenkin se ahdistaa joka kerta, että on sitoutunut johonkin, kun jos haluaisi sittenkin tehdä jotain muuta niin ei voi!
Kommentit (5)
Kai siinä on omalla kohdalla sekin, että jos jännittää vaikka lääkäriä tai sosiaalista tilannetta etukäteen, niin nukkuu huonosti ja onhan se seuraava päivä aika paljon pilalla siitä. Mulla vielä vaikuttaa huonot yöunet tosi voimakkaasti mielialaan, en oikeasti pysty paljon mihinkään henkisesti jos olen nukkunut huonosti, silloin vaan odotan että pääsisin päivä/yöunille ja tuntisin oloni normaalimmaksi taas. Ap
Vierailija kirjoitti:
Joo. Joku kampaaja-aikakin ärsyttää. Mä olen kyllä muutenkin vähän päävikainen noiden sosiaalisten kanssakäymisten kanssa, en tykkää yhtään. Varsinkaan sellaiset jossa keskitytään muhun, just esim joku kampaaja, lääkäri on kaikkein kauhein.
Joo onhan se raskasta :D se, että pitää koko ajan muistaa koska se aika oli ja mihin piti mennä, ja tietysti siellä paikan päällä vielä yrittää tehokkaasti kommunikoida kampaajan/lääkärin kanssa että lopputulos olisi hyvä. Mutta viimeksi esim mulla oli kyllä koko ajan ihan mukavaa kampaajalla maksamista lukuunottamatta, se ahdistus asiasta oli jälkeenpäin katsoen vähän turhaa. Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo. Joku kampaaja-aikakin ärsyttää. Mä olen kyllä muutenkin vähän päävikainen noiden sosiaalisten kanssakäymisten kanssa, en tykkää yhtään. Varsinkaan sellaiset jossa keskitytään muhun, just esim joku kampaaja, lääkäri on kaikkein kauhein.
Joo onhan se raskasta :D se, että pitää koko ajan muistaa koska se aika oli ja mihin piti mennä, ja tietysti siellä paikan päällä vielä yrittää tehokkaasti kommunikoida kampaajan/lääkärin kanssa että lopputulos olisi hyvä. Mutta viimeksi esim mulla oli kyllä koko ajan ihan mukavaa kampaajalla maksamista lukuunottamatta, se ahdistus asiasta oli jälkeenpäin katsoen vähän turhaa. Ap
Joo, yleensä se menee ihan hyvin mutta se ajatus asiasta on vttumainen. Jotkut juhlat, sinne lähteminen ja tieto että sellaiset on tulossa on aina sellainen negatiivinen tunne, mutta jälkeenpäin on yleensä olllut ihan kivaa.