Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kehon nykiminen

kissamiess
09.08.2022 |

Voisko joku oman elämänsä lääkäri kertoa olenko kuolemassa 5 vuoden sisällä vai onks tää vaaratonta. Yritin netistä googletella, muttei oireet täsmää alsiin tai jonkintyyppiseen epilepsiaan mitä netistä tulee vastaukseksi. Parin viime kuukauden aikana on alkanut ilmetä voimakkaitakin nykäyksiä kaikkialla kehossa varsinki niskojen ja rintakehän alueella. Koko kroppa siis nytkähtää enkä voi estää sen tulemista, nytkähtely esiintyy useimmiten paikallaan ollessa. Saa arvuutellakin :)

T: lääkärille on liian pitkät jonot ja rahat on vähissä

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
09.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä ikäinen olet? (16 vai 61)

Vierailija
2/16 |
09.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko koronarokotuksia taustalla? Voi liittyä niihin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
09.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisiko olla erittäin voimakasta lihasjumia?

Ex-anopillani oli aikoinaan hartiat ja koko yläkroppa niin juntturassa, että lihakset nytkivät. Oli tosin myös huimausta ja väsymystä.

Vierailija
4/16 |
09.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa säästää rahaa ja mennä neurologille.

Vierailija
5/16 |
09.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tic-oireyhtymä? Onko sinulla stressiä tai ahdistusta, voi liittyä myös tähän. Oletko aloittanut jonkun uuden lääkityksen, voi olla sivuvaikutus esim. masennus- tai psykoosilääkkeissä.

Vierailija
6/16 |
09.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin, koska rokotukset voivat aiheuttaa sen, että itse tauti tulee oireettomana, mutta ne eivät estä long covidia. Eli pitkäaikaisiin oireisiin voi sairastua sellainen rokotettu, joka ei tiedä saaneensa koronatartuntaa.

Vierailija
7/16 |
09.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tourette?

Vierailija
8/16 |
09.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

18v

Vierailija
9/16 |
09.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

kaks rokotusta oon saanut tän vuoden alussa

Vierailija
10/16 |
09.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voisiko olla erittäin voimakasta lihasjumia?

Ex-anopillani oli aikoinaan hartiat ja koko yläkroppa niin juntturassa, että lihakset nytkivät. Oli tosin myös huimausta ja väsymystä.

on hartiat jumissa ja väsymyskin löytyy

Vierailija
11/16 |
09.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tic-oireyhtymä? Onko sinulla stressiä tai ahdistusta, voi liittyä myös tähän. Oletko aloittanut jonkun uuden lääkityksen, voi olla sivuvaikutus esim. masennus- tai psykoosilääkkeissä.

Siitä unohin mainita et masennuslääkkeen alotin mut sen alottamisesta niin kauan et hassua jos nykiminen alkais vasta nyt

Vierailija
12/16 |
09.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tourette?

Voiks se esiintyy pelkästään liikkeinä?

Vierailija
13/16 |
09.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jumit+stressi/unettomuus tekee itsellä

Vierailija
14/16 |
09.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

kissamiess kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siitä unohin mainita et masennuslääkkeen alotin mut sen alottamisesta niin kauan et hassua jos nykiminen alkais vasta nyt

No niin, toihan on tyypillinen sivuvaikutus noissa että lihakset nykii ja nytkähtelee. Ei ne haittavaikutukset myöskään tule aina heti

Vierailija
15/16 |
09.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

B1-vitamiinin subkliininen puutos aiheuttaa spasmeja sekä pienempiä nykäyksiä esim silmän elohiiriä. Samoin kalsiumin ja magnesiumin puutteen tiedetään aiheuttavan edellä mainittuja oireita sekä lukuisan joukon muita oireita. Ravintohiiva, kasvisten lisääminen ruokavalioon ja sopiva ravintolisä käyttöön. Näillä itse lähtisin ongelmaa ratkomaan.

Vierailija
16/16 |
09.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli tuollaista pari kolme vuotta. Tutkimuksissa ei löytynyt mitään. Olin nelikymppinen. Edelleen muita oireita kyllä. Esim suolistossa kramppaa helposti kahvi provosoi.

Nyt oon 58.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän kahdeksan