Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Epävarmuus parisuhteessa

Vierailija
09.08.2022 |

Moi,

Oon 20v nainen, joka seurustelee 23v miehen kanssa. Olemme pian seurustelleet noin vuoden. Jostain syystä minulla on tällä hetkellä sellainen kausi, että olen hyvin epävarma siitä, että kumppanini haluaa juuri minut.

Vika on luultavimmin korvieni välissä, mutta jostakin syystä ajattelen vaan että no, eiköhän se tuolla vapaa-ajalla flirttaile muille naisille ja viestittele heidän kanssaan. Syitä tälläisille epäilyille kumppanini ei ole antanut, jostakin syystä minulla on vain sellainen tunne että tuollaista hänen vapaa-ajallaan tapahtuu.

Mieheni kohtelee minua kuin prinsessaa ja tekee kaikkensa sen eteen, että minulla olisi hyvä olla. Rakastan häntä ja hänen kanssaan on maailman ihaninta olla, en vaihtaisi häntä kehenkään toiseen. Jostakin syystä silti mieltäni kalvaa, ettei hän ajattele samalla tavalla minusta.

Tunnen olevani ihan nätti ja hyväluonteinen, silti pelkään etten ole tarpeeksi ja että mieheni löytää jonkun paremman. Pelottaa aina vaan että joku kaunis päivä hän vaan pettää ja jättää. Tuntuu että epävarmuuttani ruokkii se, kun joka puolelta hehkutetaan pettämistä. Tuntuu että kaikki pettää nykyään.

Rakastan miestäni enkä haluaisi erota epävarmuuteni takia, sillä hän saa minut hyvin onnelliseksi. Pelkään että hän on kanssani vain säälistä, sillä olen melko yksinäinen.

Siltikin ajatuksiani kalvaa, että mistä tiedän, kumpuaako tämä epävarmuus minusta, vai onko miehessä sittenkin jotain mätää? Onko täällä kohtalontovereita samankaltaisessa tilanteessa?

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
09.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi lapsipieni, olet lähes teini vielä ja sinun pitäisi nauttia elämästä ja nuoruudesta, eikä olla jumissa jossakin tympeässä parisuhteessa! Sinulla on jäänyt kasvaminen ja itsetunnon kohottaminen täysin jonkun typerän parisuhteen varjoon ja siksi olet kuin kala kuivalla maalla koko ajan.

Eroa, pistä poikki ja ala elämään oman näköistä elämääsi. Älä missään tapauksessa jatka parisuhteessa, jossa et voi edes kasvaa aikuiseksi. Ja älä ainakaan ala tehtailemaan lapsia!!! Lapsista ei tule ikinä täyspäisiä ihmisiä, jos heidän äidillään ei ole murustakaan itsetuntoa ja isäkin on lähes lastenkengissä.

Vanhin lapseni on sinua hieman vanhempi ja seuraava sinua hieman nuorempi. He elävät ja nauttivat. He ovat ehtineet elää ja olla nuoria ilman jumahtamista muihin ihmisiin. Suosittelen samaa lämpimästi. Sinun pitää löytää itsesi ennen kuin voit olla tasapainoisena aikuisena parisuhteessa.

Vierailija
2/3 |
09.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi lapsipieni, olet lähes teini vielä ja sinun pitäisi nauttia elämästä ja nuoruudesta, eikä olla jumissa jossakin tympeässä parisuhteessa! Sinulla on jäänyt kasvaminen ja itsetunnon kohottaminen täysin jonkun typerän parisuhteen varjoon ja siksi olet kuin kala kuivalla maalla koko ajan.

Eroa, pistä poikki ja ala elämään oman näköistä elämääsi. Älä missään tapauksessa jatka parisuhteessa, jossa et voi edes kasvaa aikuiseksi. Ja älä ainakaan ala tehtailemaan lapsia!!! Lapsista ei tule ikinä täyspäisiä ihmisiä, jos heidän äidillään ei ole murustakaan itsetuntoa ja isäkin on lähes lastenkengissä.

Vanhin lapseni on sinua hieman vanhempi ja seuraava sinua hieman nuorempi. He elävät ja nauttivat. He ovat ehtineet elää ja olla nuoria ilman jumahtamista muihin ihmisiin. Suosittelen samaa lämpimästi. Sinun pitää löytää itsesi ennen kuin voit olla tasapainoisena aikuisena parisuhteessa.

k ullikarusellia vähintään kolmekymppiseksi, hieno neuvo.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
09.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olipa typerä vastaus. Kuka lähtisi parisuhteesta, jossa on onnellinen? Monet ovat olleet yhdessä 20 vuotiaista lähtien, nykyään he ovat 40v ja omaavat muutaman lapsen. Mieti kun he olisivat eronneet?