Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko uskottava jumppaohjaaja sellainen, joka on kokoa 56-60?

Vierailija
20.08.2008 |

Siis kyseessä nyt kouluikäisten lasten jumpan ohjaaja, mutta kuitenkin.. Minusta pitäisi tulla sellainen fiilis ohjaajasta, että "tätä lajia kun harrastaa, niin voi tulla tällaiseksi kuin minä, ohjaaja olen.." Ja nythän tuo pelottaa suorastaan. =0)

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
20.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaikka he kuinka jumppaisivat ja terveellisesti söisivät.

Vierailija
2/10 |
20.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

lasten kynnys tulla jumpparyhmään voi olla pienempi jos siellä on epätäydellinen ohjaaja johon he voivat samastua kuin jos ohjaaja on joku anorektinen tikku supermallin mitoissa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
20.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos ohjaajan otsassa ei lue, että olen sairas.

Vierailija
4/10 |
20.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heille liikkuminen on ja pitääkin olla mukava, tavallinen asia eikä mitenkään terveyden ja ulkonäön edistämistä.

Vierailija
5/10 |
20.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku yläastelainen osaa ajatella ulkonäköpaineita jo paljonkin. Kuuluu ikään ja jolleivät he elä ihan umpiossa niin niitä tuuppaa ympäröivästä kulttuuristakin joka tuutista. Näin pääset bikinikuntoon, terveellistä laihdutusruokaa, suomalaiset lapset ovat maailman lihavimpia, liikuntaa pitää lisätä pälä pälä

Heille liikkuminen on ja pitääkin olla mukava, tavallinen asia eikä mitenkään terveyden ja ulkonäön edistämistä.

Vierailija
6/10 |
20.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

et voi tietää jos ohjaajalla on tosiaan jokin sairaus/lääkitys joka tuo lisäkiloja. Eikä se että on "rehevämpi" tee kenestäkään jumppaohjaajasta huonompaa. Joskus rehevämmillä voi olla parempi lihaskunto kuin tikkulaihoilla. Tuttuni on myös isompaa kaliberia ja on muuten tanssinope- ja hyvä sellainen :)

Mun mielestä on vaan hyvä jos lapset näkee muutakin kuin stereotypioita eli et tanssin tai jumppaopet on aina hoikkia jne.opettaa suvaitsevuutta.

Vierailija
7/10 |
20.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erittäin terveellinen malli lapsille. Ylipainoinen, mutta silti liikunnallinen, näitä lisää!

Vierailija
8/10 |
20.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikä hautaudu kotiin häpeämään itseään kuten minä... Olen nähnyt isomahaisen miehen ohjaamass joogaa. Näky oli kieltämättä koominen, mutta ei voinut kuin ihmetellä ja kunnioittaa, kuinka taipuu mitä ihmeellisimpiin asentoihin:)

Vierailija
9/10 |
20.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennenkuin me aikuiset opetamme ne "oikeat ajatukset". Jos jumppaohjaaja punnertaa oikealla asenteella ja toimintaa vankasti ohjaten, ei ole mitään uskottavuusongelmaa, päinvastoin - liikunta ja liikunnan ilo kuuluu kaikille!

Vierailija
10/10 |
20.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jazz-tanssiopettajani yliopistolla (ei Suomessa) oli ylipainoinen, suoraan sanottuna läski. Hän oli kuitenkin hyvässä fyysisessä kunnossa, ei puuskuttanut ym. eikä opetuksessa ollut moitteen sijaa. Hän totesikin, että vaikka hän tykkää juustokakusta, on hänellä läskin alla kuitenkin vatsalihakset rautaa. Ensiyllätyksen jälkeen asia ei vaikuttanut yhtään mihinkään, eli opettaja oli uskottava. Huonokuntoinen jumppaohjaaja ei sen sijaan olisi uskottava.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä yhdeksän