Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

onko normaalia jos mies/perheenisä

Vierailija
23.10.2006 |

käy omilla reissuillaan, esim kaverinsa kanssa laskettelureissuilla jne jne ilman vaimoa ja lasta siis, työkaverini mielestä mieheni haluaa käyttäytyä kuin sinkku vaikka hänellä on siis vaimo ja lapsi..mun mielestä ihan ok jos käy reissussa, toisaalta toivoisin että mä olisin useammin niissä suunnitelmissa mukana ts että haluaisi mun kanssa reissuun. mutta en ole tästä asiasta riitaa tehnyt. mites muiden miehet ??

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
23.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan ok toisinaan mennä yksinkin. Tietty kummatkin välillä käy omissa jutuissa yksin.

Vierailija
2/13 |
23.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta jos haluaisit lähteä mukaan (lasten kanssa?) ja se ei onnistu, niin sitten on vähän omituista! Yhden kaverin mies menee omia menojaan kahdesta lapsesta huolimatta. Välillä on öitäkin poissa millon milläkin verukkeella (esim. on katsomassa jotain lätkä tai jalkapallopeliä kaverinsa luona ja ottavat kaljaa= ei voi ajaa kotiin yöksi). Tällaista menoa on tosi vaikeaa ymmärtää. Mutta jos esim. kerta vuodessa käy jossain reissussa kaverinsa kanssa ni silloin mielestäni ok ja normaalia vielä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
23.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kerta vuodessa? Onpas sitä laitettu ukolle pallo jalkaan!

Vierailija
4/13 |
23.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta ok, kun mieheni on käynyt esim. rallireissuissa kaveriensa kanssa. Minua kun ei rallit kiinnosta ja on ollut tosi kiva että mieheni on kuitenkin päässyt seurailemaan lajia josta on kiinnostunut.

Mutta täytyy myöntää, että en kauhean hyvilläni olisi, jos mies ravaisi vähän väliä jossain. Yhden ystäväni mies on urheilijatyyppi, pelaa monessakin eri jengissä ja näillä jengeillä on sitten jos jonkinlaista kissanristiäistä ja pelireissua ja muuta reissua. Tyyppi tekee ehkä 20 reissua vuodessa näiden peliporukoidensa kanssa (ei siis urheile tosissaan, vaan ne on sellaisia viina-urheilu-seuroja, joissa ei tiedä kumpi on tärkeämpää), ja minusta se vaan on liikaa. Heillä on pieniä lapsia ja ystäväni on raskaana ja mies vaan reissailee pitkin ja poikin. Ystäväni ei sen sijaan käy koskaan missään, eihän hänellä ole siihen mahdollisuuksia; aikaa tai rahaa.

Vierailija
5/13 |
23.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja muutenkin perhelomilla tulee valtaosa ajasta vietettyä koko perheen kanssa ja se taas on aika erilainen loma, kuin muutama päivä intohimoista harrastamista samanhenkisten kanssa. Itsekin olen ollut kavereiden kanssa nimenomaan laskettelulomilla, johon menty laskemaan. Matkat mahdollisimman halvalla tavalla, yöpyminen 6 ihmistä samassa pieneessä huoneessa lattialla, vähintään 12 tuntia päivässä mäessä ym. Tulee halvaksi, mutta ei ole mikään perheloma.

Vierailija:

Mutta jos haluaisit lähteä mukaan (lasten kanssa?) ja se ei onnistu, niin sitten on vähän omituista!

Vierailija
6/13 |
23.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

anoastaan miehen oikeus. Meillä reissataan enimmäkseen yhdessä, mutta välillä molemmat käy omilla reissuillaan, esim. minä lähden nyt viikonlopuksi kaverin luokse Tampereelle, mies taas käy kesäisin autokisoissa.

Vierailija
7/13 |
23.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ja miehelläni ovat kiinnostuksenkohteet niin erilaiset, että käymme tietysti harrastuksissa ym. niihin liittyvissä tapahtumissa useimmiten erikseen. Tyhmäähän se nyt on roikkua sellaisessa mukana, mikä ei itseä kiinnosta. Tämän lisäksi mies on usein omilla reissuillaan. Minulla sattuu olemaan mies, joka tarvitsee yksinoloa ja vetäytymistä välillä perheestä erilleen. Omasta mielestäni erityisesti miehet tarvitsevat myös kaveriseuraa, sitä että ollaan miesten kesken eikä siihen vaimo tai perhe sovi! Minulla on näitä erillisyystarpeita selvästi vähemmän ihan luonnostaan. Olen siis enimmäkseen kotona ja otan vastuuta arjen sujumisesta. Myös minulla on toki omia harrastuksia ja kaveripiiri, jonka kanssa käyn istumassa iltaa silloin tällöin.

Kaikesta tästä erikseen puuhailusta huolimatta koen, että välimme ovat läheiset ja hyvät. Toimii siis meillä mutta nämä asiathan ovat täysin asenteista kiinni :)

Vierailija
8/13 |
24.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis välillä käy jonkinlaisella reissulla. Meidän reilu 3v suhteen aikana mies on ollut ilman minua

- kotipaikkakunnalla kesälomalla (300km päässä) jonkun vuorokauden (silloin seurustelimme eikä meillä ollut tuota vauvaa)

- Pellavarockissa Lammilla vuorokauden

- Salpausselänkisoissa vuorokauden

- viikon lomalla Levillä kaveriporukassa (noin kuukausi seurustelumme alun jälkeen, ennalta sovittu reissu)

- muutaman kerran laivalla työporukan kanssa ja kerran kaveriporukalla

Vierailija
9/13 |
24.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos harrastaa jotain mitä toinen ei, niin totta kai voi mennä yksin. Minun mieheni käy pyöräilykisoissa ilman minua, koska en harrasta sitä eikä niissä pelkkänä katsojana oleminen ole kovinkaan mielenkiintoista. Samoin käyn itse omien urheiluharrastusteni tiimoilta kisareissuilla. Ei siinä mitään ihmeellistä ole meidän mielestä. Mutta me olemmekin molemmat sellaisia, että tarvitsemme tietyn määrän omaa tilaa ja aikaa. On sellaisiakin ihmisiä, jotka eivät tarvitse ollenkaan ja joille tällainen ei olisi ok.

Vierailija
10/13 |
24.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja pidetään siitä yhtä paljon. Lapsia en laskettelulomalle kyllä haluais, koska sit se ei olis lasketteluloma.

Vierailija
11/13 |
24.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

EI kai siitä mitään normia ole.

Vierailija
12/13 |
24.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mun mielestä hyvässä suhteessa molemmilla on omaakin aikaa. käydään reissuissa ilman kumppania ja se on ok.

MUTTA on meillä yhteisiäkin harrastuksia ja yhteisiä reissuja.

Vierailija
13/13 |
24.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei aikuista ihmistä voi määräillä, se lähtee jos haluaa sanoi vaimo/mies mitä tahansa. Kiukutteleminen tollaisessa tilanteessa on lapsellista.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi yksi