Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kumpi on parempi sängyssä, leikattu vai leikkaamaton?

Vierailija
08.08.2022 |

Te joilla siis on kokemusta molemmista voitte varmaankin vain vastata

Kommentit (41)

Vierailija
21/41 |
09.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Riippuu ihan miehen taidoista eli leikatusta tai leikkaamattomasta. T: Israelilaisen vaimo

Satutko itsekin olemaan juutalainen?

En satu. Olen saksalaista alkuperää

Heh heh joku toinen vastasi tämän.

En ole juutalainen ja meillä on kaksi tyttöä. Leikkausasiasta on keskustelu ja miehelle poikien leikkaus ei olisi pakollista, mutta suotavaa. Mutta koska meillä on vain tyttöjä, eikä enempää lapsia ole suunnitteilla niin meidän ei tarvitse tosissaan käydä täytä keskustelua uudestaan. T: israelilaisen vaimo

Joo aika hyvä tuuri teilläkin kävi. Jos nyt sattuisi käymään niin , että vielä kolmas lapsi tulisi ja olisi poika mitä luulet, että tapahtuisi?

Vierailija
22/41 |
09.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku leikattu pelle nostaa säännöllisin ajoin tämä itsekehukeskustelun framille. Niinkuin leikkauksella olisi jotain merkitystä. Itsellä ei ole leikattu, kun lepokokokin on iso, ei esarista riitä terskan päälle kuin osa. Seisokissa on käytännössä kokonaan kadonnut eikä eroa leikatusta. Näin on monilla miehillä, joten ton mussutuksen leikatun paremmuudesta voisi jo haudata.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/41 |
09.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi?

Vai onko sinulla(-kin, niin monella ikätoverillasi!) tuo sama tilanne: ongelmia seksissä ja elämässä? Voivoi.

En usko, että tuollaiset: keinotekoiset tekohengitys,tms, seksin ja elämäsipelastus.jne, viritelmät kyllä oikeasti tee sille mitään, muuta kuin hallaa.

Tunnelma katossa? Joo varmasti, kun se: lähtölaskenta impotenssiin on alkanut.. Bon Voyage, vaan!

Vierailija
24/41 |
09.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä normaalilla tunneälyllä varustettu on kaikkein paras sängyssä.

Vierailija
25/41 |
09.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä pidän leikattua naista parempana

Vierailija
26/41 |
09.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joku leikattu pelle nostaa säännöllisin ajoin tämä itsekehukeskustelun framille. Niinkuin leikkauksella olisi jotain merkitystä. Itsellä ei ole leikattu, kun lepokokokin on iso, ei esarista riitä terskan päälle kuin osa. Seisokissa on käytännössä kokonaan kadonnut eikä eroa leikatusta. Näin on monilla miehillä, joten ton mussutuksen leikatun paremmuudesta voisi jo haudata.

mitä tapahtuu jos sinut oltaisiin jutkutettu lapsena, ja nyt sulta puuttuisi 6cm nahkaa varresta? olisko erektio kivulias? vai lähteekö nyytit ylöspäin, jostain lisää nahkaa tarvitaan kun erektiossa penis pitenee myös?

Vierailija
27/41 |
09.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

mitä tapahtuu jos sinut oltaisiin jutkutettu lapsena, ja nyt sulta puuttuisi 6cm nahkaa varresta? olisko erektio kivulias? vai lähteekö nyytit ylöspäin, jostain lisää nahkaa tarvitaan kun erektiossa penis pitenee myös?

Huonosti olisi käynyt. Luuletko, että noi pienisieluiset miehet, jotka tuon leikkelyn on keksineet tuota edes ajattelivat. Joku nysäkulli tai homo keksinyt.

Vierailija
28/41 |
09.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kerran ollut leikatun kanssa sängyssä, yleensä leikkaamattoman. Kyllä se ympärileikkaus tuhoaa auttamattomasti naisen nautinnon, vaikka kyseessä olisi kevyempi versio. Ja kun nainen ei voi saada nautintoa, niin koko hommasta katoaa mielekkyys myös minulta. 

Vierailija
29/41 |
09.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen kerran ollut leikatun kanssa sängyssä, yleensä leikkaamattoman. Kyllä se ympärileikkaus tuhoaa auttamattomasti naisen nautinnon, vaikka kyseessä olisi kevyempi versio. Ja kun nainen ei voi saada nautintoa, niin koko hommasta katoaa mielekkyys myös minulta. 

Taisi vain tulla huono mies koska minulla ei ainakaan ole mitään ongelmia. Ap

Vierailija
30/41 |
09.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nyt on pakko kysyä että millä tavalla se tuhosi sinun nautintosi? Ei kannata yleistää, sillä minä olen nauttinut suuresti yhdestä ympärileikatusta jo vuosia. Loppua en ymmärrä ollenkaan. Totta hemmetissä hommasta katoaa mielekkyys naiselta jos nainen ei nauti. Ihan kuin et tietäisi kumpaa sukupuolta edustat.

Vierailija
31/41 |
09.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silvottu lörtsy on parempi, vaikka rumalta näyttää sekin. Naisen nautinnonhalu ei pilaa silloin seksihetkeä.

Vierailija
32/41 |
09.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Leikattu nainen on parempi.

Vierailija
33/41 |
09.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nyt on pakko kysyä että millä tavalla se tuhosi sinun nautintosi? Ei kannata yleistää, sillä minä olen nauttinut suuresti yhdestä ympärileikatusta jo vuosia. Loppua en ymmärrä ollenkaan. Totta hemmetissä hommasta katoaa mielekkyys naiselta jos nainen ei nauti. Ihan kuin et tietäisi kumpaa sukupuolta edustat.

Täysin samaa mieltä juutalaisena miehenä. Te kaikki aina yritätte moralisoida miten paha juttu se ympärielikkaaminen on vaikka kaikki juutalaiset miehet ovat siitä iloisia. Se kuuluu meidän uskontoon eikä kukaan pakota teitä leikkauttamaan omia poikianne.

Vierailija
34/41 |
09.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Täysin samaa mieltä juutalaisena miehenä. Te kaikki aina yritätte moralisoida miten paha juttu se ympärielikkaaminen on vaikka kaikki juutalaiset miehet ovat siitä iloisia. Se kuuluu meidän uskontoon eikä kukaan pakota teitä leikkauttamaan omia poikianne.

Heh, mitäs jos poika haluaakin olla uskonnoton, eikä kiinnosta paskan vertaa aikuisten sadut jumalista? Saako jutkukikun ehjättyä siinä kohtaa?

Mielenkiinnosta, mikä kiire on tehä vauvalle jutkutus? Meillä poikavauva tarvitsee hoivaa ja hellyyttä, ei jutkutusta. Jos hän myöhemmin on sitä mieltä että uskonto kiinnostaa, ja sen takia pitää jutkuttaa niin ehtii hoitamaan asian itsekin. Aika rajua tohua vauvalle tollanen. Eikö sen ehdi myöhemmin hoitaa kun on täysikäinen, outoa että vanhemmat / lahko saa päättää vauvan peniksen silpomisesta.

Vierailija
35/41 |
10.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on taas aivan kumma ketju. Mitä ihmeen väliä teille on onko jollain leikattu (henkilökohtainen ominaisuus) tai jos joku tykkää enemmän leikatuista (mielipide). Mistä tällainen tolkuton viha oikein kumpuaa? Kirjoitellaan jostain ihme jutkutuksista jne vaikka tiedämme, että esimerkiksi USAssa suurin osa miehistä on ympärileikattuja.

Jos haluat että seksipartnerilla on esinahka, niin valitse toki sillä perusteella. Voi kirjoittaa vaikka deittiprofiiliin. "Haluan, että sinulla on esinahka". Siitä ainakin itse tietäisin, että meidän arvostukset ja maailmakuva ei taida oikein kohdata.

Vierailija
36/41 |
10.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Leikattu nainen on parempi.

Et taida paljon välittää naisen nautinnosta? Leikatulla naisella se on nollissa.

Vierailija
37/41 |
10.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Puhuin ympärileikatusta naisesta, olen itse mies. Aloituksessa ei mitenkään rajattu sukupuolta.

Vierailija
38/41 |
10.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Iloinen voi olla monella tasolla ja tavalla. Voi olla, että poikanne olisi onnelliSEMPIA jos olisivat jonkin muun uskonnon harjoittajia. Siten heillä olisi mm. enemmän tuntoherkät penikset.

Vierailija
39/41 |
10.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ympärileikattu on kyllä todella ällöttävän näköinen. Luonnollinen paras. 

Vierailija
40/41 |
10.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On todella outoa että ihmiset keksii jumalan, joka käskee leikkaamaan vauvan esarin rituaalisesti, ja laittamaan silvotun peniksen papin suuhun. Monenmoista uskontoa on maailmassa ollut mutta tämä nyt kuulostaa todella sairaalta uskonnolta / rituaalilta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi kahdeksan