Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kumpi on parempi sängyssä, leikattu vai leikkaamaton?

Vierailija
08.08.2022 |

Te joilla siis on kokemusta molemmista voitte varmaankin vain vastata

Kommentit (41)

Vierailija
1/41 |
08.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ylö

Vierailija
2/41 |
08.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tukka?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/41 |
08.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se arpikudosko terskan reunassa kiinnostaa, vai mikä? Samanlaisia esinahka taakse vedettynä.

Vierailija
4/41 |
08.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tukka?

Esinahka

Vierailija
5/41 |
08.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Leikkaamaton ehdottomasti

Vierailija
6/41 |
08.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Leikattu kestää paremmin ja on puhtaampi.

Vierailija
7/41 |
09.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toi puhtausjuttu on ihan vehkeen kantajasta kiinni.

Nahkasenkin saa pidettyä puhtaana jos on sen verran älyä hoitaa se niin.

Vierailija
8/41 |
09.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei seksistä ainakaan tule nautinnollisempaa mulle, jos se vaan kestää ja kestää ja miettii tuntuuko se toisestakaan enää kivalta.

Jos jo valmiiksi kiimassa ja valmis, niin ei siihen paljoa aikaa tarvitse että tulee. Sitä nautintoa lisää myös tunne siitä että toinen nauttii, toisin sanoen tuntee jotain ja on herkät paikat.

En yleistä, kaikilla leikatuilla ei tuntoaisti tietenkään radikaalisti katoa, ylipäätään vaan en ymmärrä tätä kesto-pakkomiellettä.

Leikkaamaton all the way.

Vierailija
9/41 |
09.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun exällä leikattu, eikä kestänyt kovin pitkään.

Vierailija
10/41 |
09.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo, jos on leikattu, ei tarvii siis pestä kun on mallia itsepuhdistuva vai?

Luojan kiitos mieheni pesee vehkeensä joka ilta, ja on suihkun raikas aina sängyssä. Ja kestää normaalin ajan, ja on parempi koska haluaa huolehtia nautinnostani. 

Olen kerran ollut sängyssä jutkutetun kanssa, ja en tiedä miksi se olisi ollut puhtaampi, jotenkin jäi olo että kirnusi liukasteet ulos minusta, ja hankasi jollain oudolla tavalla. 

Ehkä se on miesten mielestä kova juttu että on tunnoton puukulli joka ei laukea ja jaksaa painaa, mutta voin kertoa että se ei ole naisille se nautinnon aihe.

Vierailija
11/41 |
09.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Leikattu ehdottomasti. On esteettisempi. Ihana hyväillä suulla.

Vierailija
12/41 |
09.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

joo. kaikki ympärileikkauksen haitat sen takia että on esteettisempi? exälläni oli leikattu, ja valkoinen rengas arpi varressa. takana valeaa nahkaa ja arven jälkeen tummaa ihoa, todella esteettisen näköinen. Esteettisen näön kruunasi kun pussit nousi varteen asti kun ei ollut liikkuvia, ja raapiva karvan sänki normaalia ylempänä tämän takia. Aika parkkiintuneen näköinen nuppi oli myös. Mikä tuossa on esteettisempi?

Vierailija
13/41 |
09.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ehkä jäävi kun miehelläni on leikattu (lapsuudessa terveyssyistä) ja pidän kyllä siitä kovin. Valitsen kuitenkin sen.

Vierailija
14/41 |
09.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

joo. kaikki ympärileikkauksen haitat sen takia että on esteettisempi? exälläni oli leikattu, ja valkoinen rengas arpi varressa. takana valeaa nahkaa ja arven jälkeen tummaa ihoa, todella esteettisen näköinen. Esteettisen näön kruunasi kun pussit nousi varteen asti kun ei ollut liikkuvia, ja raapiva karvan sänki normaalia ylempänä tämän takia. Aika parkkiintuneen näköinen nuppi oli myös. Mikä tuossa on esteettisempi?

Itselläni on leikattu, enkä yhtään ymmärrä mistä kirjoitat. Siinähän otetaan yläpään nahasta pala pois. Ei siinä nosteta kasseja mihinkään saati siirretä karvaa varteen. Siellä ne kassit roikuskelee ihan kuin muillakin. Eikä mulla ole mitään arpea. Peli näyttää siltä kuin olisi esinahka pysyvästi vedetty taakse. Sun exä oli joko käynyt jossain Albaniassa eläinlääkärin operoitavana tai sillä oli joku muu tauti/epämuodostuma hepissä.

Vierailija
15/41 |
09.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

On mun mielipide. Varatun miesystävän kivekset myös laskeutuu symmetrisesti. Silmä lepää.

Vierailija
16/41 |
09.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu ihan miehen taidoista eli leikatusta tai leikkaamattomasta. T: Israelilaisen vaimo

Vierailija
17/41 |
09.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Riippuu ihan miehen taidoista eli leikatusta tai leikkaamattomasta. T: Israelilaisen vaimo

Satutko itsekin olemaan juutalainen?

Vierailija
18/41 |
09.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ovatko teidän lapset leikattuja?

Vierailija
19/41 |
09.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En satu. Olen saksalaista alkuperää

Vierailija
20/41 |
09.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En satu. Olen saksalaista alkuperää

Heh heh joku toinen vastasi tämän.

En ole juutalainen ja meillä on kaksi tyttöä. Leikkausasiasta on keskustelu ja miehelle poikien leikkaus ei olisi pakollista, mutta suotavaa. Mutta koska meillä on vain tyttöjä, eikä enempää lapsia ole suunnitteilla niin meidän ei tarvitse tosissaan käydä täytä keskustelua uudestaan. T: israelilaisen vaimo

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi kolme