Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En taida olla ihan hetero.

Vierailija
08.08.2022 |

Katsoin juuri Greyn Anatomian kahdeksannentoista tuotantokauden. Olen aina luullut, että olen hetero. Ne hetero-kuvitelmat loppuivat siihen kun Kai tuli ruutuun. Nyt olen hämilläni ja yllättynyt.

Kommentit (21)

Vierailija
21/21 |
09.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Palstalla ei muutes saa keskustella ikinä siitä, että jos hetero ihastuu hyvännäköiseltä naiselta näyttävään transsnaiseen. Jostain syystä sellainen ajatus tulkitaan tranafobiana tai sitten haukutaan piilohomoksi. Mikä ihme siinä on että pitää laitella ihmiset johonkin tiettyyn kastiin? Ajatteleeko suurin osa ihmisistä alapäällään?

Ongelma on siinä, että muiden ihmisten seksuaaliset suuntautumiset rukataan uusiksi transien sukupuolifantasioiden validoimiseksi. Aletaan syyttää lesboja transfoobikoiksi, genitaalifetisisteiksi ja seksuaalisiksi rasisteiksi, jos penis ei kiinnosta. Seksuaalinen suuntautuminen kohdistuu biologiseen sukupuoleen, ei identiteettiin tai performanssiin. Jos peniksellinen henkilö kiihottuu toisesta peniksen kanssa syntyneestä, niin se ei ole heteroa nähnytkään. On ihan okei olla homo tai bisse.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi kuusi