Mitä ihmettä, nuori muuttaa opiskelemaan, mutta kaupat myyvät eioota
Kun katsellaan hankintalistalla olevia tavaroita.
Kommentit (91)
Tavara seisoo kiinassa satamissa.
Vierailija kirjoitti:
Onko hän jotenkin vajaaälyinen vai miksi vanhemmat on näin osallisena tässä?
Ihan fiksua toimintaa, perintövero pienemmäksi verottomilla elatuslahjoilla.
Kyllä niitä pyöriä ja pesukoneita löytää käytettyinäkin.
Pyörähän varastetaan kuitenkin niin ei kannata uutena ostaa.
Vierailija kirjoitti:
Miten fillarin osto liittyy kotoa muuttamiseen?
En ole aloittaja mutta voisin kuvitella että nuori saattaisi vaikka pyöräillä matkat asunnon ja opinahjon välillä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ole aloittaja mutta voisin kuvitella että nuori saattaisi vaikka pyöräillä matkat asunnon ja opinahjon välillä?
Eikö aiemmin ole muka tarvinnut? Tai kellään perheessä ole?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tähän mennessä vanhemmat kuskanneet ovelta ovelle
Mun esikoinen sai mun vanhan pyörän ja kuopukselle ostettiin Torista 70 eurolla oma.
Pyörät varastetaan kuitenkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan fiksua toimintaa, perintövero pienemmäksi verottomilla elatuslahjoilla.
Näin. Itse olen aikoinaan saanut molemmilta vanhemmiltani sen verottoman maksimisumman lahjakirjalla aina joka kolmas vuosi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos näin olisi, se on nyt sinulle ongelma, koska...?
Fillareita on torissa pilvin pimein. Sen kun valitsee sopivimman.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No ottaa tietenkin oman pyöränsä kotoa mukaansa. Jos tätä ei ole, kannattaa katsoa seuraava poliisihuutokaupoa ja ostaa läjä löytöpyöriä.
Mitä olette hakemassa mitä ei löydy ikeasta? Ja siis ymmärrän ettei ole ikeaa joka paikassa, mutta jos tilaa kotiinkuljetuksen lähimmästä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Etkö ole koskaan koulukyydeistä kuullut?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Valitettavasti kristallipalloni on huurussa joten mistä me tiedämme missä jumalan selän takana aloittaja asuu ja kuinka pitkiä matkoja siellä on kuljettavana?
Pyöräksi ei kannata uutta ostaa. Varastetaan alle viikossa. Joku mahdollisimman räjähtäneen näköinen, mutta toimiva romu pysyy tallessa.
Nyt kyllä tais ap vähän paisutella asiaa. Ei missään neukkulassa olla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Valitettavasti kristallipalloni on huurussa joten mistä me tiedämme missä jumalan selän takana aloittaja asuu ja kuinka pitkiä matkoja siellä on kuljettavana?
Tai jos asuu vaikka 100m päässä koulusta, ei siinä hirveästi pyörää kannata alleen ottaa.
t. eri
Vierailija kirjoitti:
Harmittaako sinua noin paljon ettet itse mitä ilmeisimmin ole kykenevä auttamaan ketään, edes itseäsi?
Viime viikolla maksettiin enimmät veronpalautukset. Ihmiset ovat varmasti ostaneet tuolloin paljon. Olisi kannattanut olla hyvissä ajoin liikenteessä.
Hei. Olen laittamassa myyntiin itselle tarpeettomia tavaroita. Mistä oikein on pula??