Milloin viimeksi itkit, ja miksi?
Minä itkin viimeksi viimeviikon perjantaina ja siksi koska mieheni oli joutunut auto-onnettomuuteen.
Kommentit (33)
Itkin koko päivän, kun vanhempieni pikku terrieri kuoli viime syksynä. Oli minulle kovin rakas. Varmaan noloa useampien mielestä, mutta otti kyllä koville.
Kuukausi sitten kun en pääse ulos oravanpyörästä joka t4pp44 mut
Viime vikolla. Saarikko oli telkussa ja höpötti jotain sodasta ja tuista ja bla bla. Tuli sen verran myötähäpeä että kyyneleet valui.
Toinen vanhemmistani kuoli eikä kukaan pahoitellut. Sain tietää asiasta vasta kun lakimies kutsui perunkirjoitukseen. Silloin itkin kaikkea pahaa menneisyydessä. Olen sitten vissiin suvun mustalammas, vaikka käyttäydyn ihan normaalisti ja tulen toimeen palkallani. Mutta tein kauhean synnin nuorena: muutin pois paikkakunnalta. Ei ilmeisesti olisi saanut.
Jaa-a. Ehkä joskus reilu vuosi sitten kännissä oon itkenyt surua ja itsesääliä. Muuten en enää itke. Ei vaan enää itku tule vaikka varmaan pitäisi. Enpä kyllä juuri naurakaan.
Tänään, kun oli liikuttava kohtaus Rimakauhua ja rakkautta -sarjassa.
Tänään, muistelin kissaa joka jouduttiin juuri viikonloppuna lopettamaan vaikean sairauden takia.
Vierailija kirjoitti:
Tänään, muistelin kissaa joka jouduttiin juuri viikonloppuna lopettamaan vaikean sairauden takia.
<3
Voih, menin taas katsomaan Schindlerin listan. Takuuvarma itkettäjä.
Itkin kuin vesiputous.
Kun joku fasisti kirjoitti kommentin ja linkitti Klaus Schwabin kirjan akateemisenkirjakaupan verkkokaupassa olevaan tilausmahdollisuuteen! Jouduin poistattamaan sen kyynelten sokaisemin silmin!
https://akateeminenwebshop.com/kirjailija/Klaus+Schwab#!product_id=9782…
T: Silakka
Pari pv sitten mietin 1,5v sitten edesmennyttä läheistäni ja hanat auki.
Tänään töissä. Halusin päästä rentoutuneeseen tilaan.
Tänään. Paluu helvettiin on taas edessä enkä enää pysty siihen.
Aamulla bussissa silmissä kyyneleet. Ensimmäisen loman jälkeinen työpäivä.
Vierailija kirjoitti:
Pari pv sitten mietin 1,5v sitten edesmennyttä läheistäni ja hanat auki.
<3 ja halaus
Viikonloppuna, kun jouduin valvomaan niin paljon kipeän lapsen kanssa. Olemme miehen työmatkan takia kahdestaan reilun viikon.
P.S. Toivottavasti ap miehesi selvisi onnettomuudesta mahdollisimman pienin vammoin
Kohta menen kuntosalin stepperille itkemään, yleensä olen yksin. Tuntuu hyvältä itkeä, kun hiki valuu. Jos ei ole ketään muita, niin jatkan pientä itkua vielä muissa laitteissa. Illalla ajattelin itkeä vielä ennen nukkumaanmenoa.
Ihanaa, että on näitä itkuketjuja. Kaikkien pitäisi itkeä ja usein. Rentouttaa ja helpottaa. Kyynelkanavat puhdistuu.
Katsoin pari viikkoa sitten päätösjakson sarjasta This is us. Noloa mutta totta.