Milloin viimeksi itkit, ja miksi?
Minä itkin viimeksi viimeviikon perjantaina ja siksi koska mieheni oli joutunut auto-onnettomuuteen.
Kommentit (33)
Viimeksi silloin, kun kuulin venäjän sikamaisesta Buchassa tehdystä sotarikoksesta. Sitä edellisen kerran silloin, kun venäjän hyökkäys helmikuussa Ukrainaan tapahtui.
Terassilla tuossa yksi yö, miesystävän loukkauksia.
Eilen, koska tv-sarjassa Kuolema vei vauvan sängystä sillävälin kun äiti käväisi keittiössä. Samanlainen lastensänky kuin mun pojalla oli. Ei ole enää vauva, mutta kaikki joka muistuttaa lasten kuolevaisuudesta on kamalaa. Sen entinen koulukaveri, 12-v tyttö, kuoli noin viikko sitten autokolarissa, joten sen takia tunteet pinnassa myös.
Vierailija kirjoitti:
Katsoin pari viikkoa sitten päätösjakson sarjasta This is us. Noloa mutta totta.
Sama asia,mutta en nolostunut yhtään!Elin uudestaan mutkan kautta sukua alzmer taudin, johon henkilö kuoli ja kuljin hänen rinnalla 5v.Lähes päivittäin palkatta.
24 vuotta sitten, kun koira kuoli tuli roska silmään.
En muista. En usko, että olen kesällä itkenyt. Joskus keväällä varmasti.
Muutama päivä sitten. Olen raskaana kahdeksannella kuukaudella ja yritin laulaa tuutulauluja lapselleni. Rupesi itkettämään niin ettei laulamisesta tullut mitään :D. Hassua miten herkillä sitä on, etenkin kaikesta vauvaan liittyvästä.
Vierailija kirjoitti:
Jokunen viikko sitten, kun aloin muistelemaan keväällä kuollutta koiraani. Valtava ikävä edelleen.
Oma koirani ei ole vielä edes kuollut, mutta esim. jos en saa unta yöllä ja mietin kaikkea ikävää, pitää oikein pidätellä, etten ala etukäteen itkemään koiran kuolemaa. Koira on terve seniori, mutta ensimmäinen koirani ja niin rakas.
Aamulla ennen töihin lähtöä. Yksinäisyys ja jätetyksi tuleminen jälleen kerran tuossa kesän korvalla satuttaa vaan niin paljon.
M
Menneellä viikolla pimeässä huoneessa, kun mietin kuinka paljon on ollut epäonnea matkassa tänä vuonna.
Itkin useasti ja vuolaasti muutama vuosi sitten, kun mieheni jäi kiinni pettämisestä. Olin enemmän surullinen kuin raivoissani, että meillekin kävi niin.
17.7. kun tyttäreni kertoi olevansa raskaana
Jokunen viikko sitten, kun aloin muistelemaan keväällä kuollutta koiraani. Valtava ikävä edelleen.