Ala-asteen disco ja Raptorin Oi beibi
Tätä kuunneltiin ala-asteella koulun discossa, menisikö läpi enää nykypäivänä? :D
Oi, beibe, mä rakastan sua oikein kovasti,
Miksi ihmeessä isäsi on rovasti
Muuten toisiamme suutelisimme
Auringonlaskuun ajaisimme.
Olet kaunis ja minä voimakas
Ah, sulla on ihana varvas!
Haluaisin kovasti riisua paitasi
Nähdä ihanat rusketusraitasi
Haluaisin suudella sinua kovasti
miksi ihmeessä isäsi on rovasti
On kaunis kesäyö
ei haittaa meitä koulutyö
Tulen aina muistamaan sut,
Toivottavasti säkin myös mut.
Beibi, teen mitä tahansa vuoksesi
pakastan mummoni, lennän luoksesi.
Tahtoisin olla sun kanssasi sillai,
Tiedäthän kyllä, itsekkin millai.
Tahtoisin sua niin koskettaa vaan,
Entä jos faijasi tietää saa?
Kun sut nään housuissa sykkii
Oi, beibe, tsiigaa tätä tykkii.
Ah, nyt erittyy hormoonii
Miksi täytyy faijasi olla mormoni?
Ah, kuinka onkaan ihanat muotosi,
Haluaisin kokonaan omakseni ruotosi.
Huvittaisi kyllä kanssasi yhtyä,
Mutta en viitsisi tappoon ryhtyä.
Tahtoisin olla sun kanssasi sillai....
Tahtoisin sua rakastella,
muuten mua kutsuu kaasuhella,
hirttoköysi tai partaterä,
Tule tänne beibe, otetaan erä.
Ah, kuinka onkaan ihana hajusi,
ihmettelen kuinka faijasi tajusi,
Mitä silloin kylpyhuoneessa teimme,
kun toisiltamme neitsyyden veimme.
Tahtoisin olla sun kanssasi sillai....
Oi, beibe, nyt taisin keksiä,
voisimme kokeilla ryhmäseksiä.
Otetaan faijasi mukaan kimppaan,
olenkin jo kyllästynyt pelkkään pimppaan.
Pienenä eno minut aina raiskasi
jos en antanut seinään paiskasi.
Ehkä juuri siksi olen tämänlainen,
Beibe, sä oot mun elämän nainen.
Tahtoisin olla sun kanssasi sillai...
Kommentit (22)
Mä olin seiskalla, kun Oi beibi oli iso hitti. Jälkeen päin olen ajatellut, että kyllä sitä melkoisia sanoituksia olikin biiseissä aikanaan.
Omina ala-asteaikoina E-Rotic oli suosittu. Siinä vasta on sanoitukset. Mullakin on niiden levy.
Kyllä Spraykaalit oli paljon kovempi:
Mitä hittoa, noi Spaykaalit on jotain ala-asteikäisiä.
Kyllä vain ennen vanhaan osattiin tehdä parempaa musiikkia.
Vierailija kirjoitti:
Apua 😂 en ollut tällasesta kuullutkaan ennen! Nykyään tulis lasut ja elsut jos pikkupojat laulais tommosta.
Edellinen siellä diskossa soitetaan sitä musaa mikä on nuorten suosiossa, en ole kuullut että kukaan ois mieltään pahoittanut laulujen sanoista, paitsi silloin kun lapsi oli päiväkoti ikäinen ja tuli tää Sannin "mitä vittua" ja sehän se oli paha paikka kun lapset rakasti Sannin biisejä, ja tätä sana valintaa taidettiin ihan julkisesti pohtia myös, että miks tälläinen kiltti tyttö on tehnyt niin pahan biisin, että oikein on v-sana siinä... Mutta tätä biisiä, missä kiroillaan ei sitten saanut päiväkodin levyraadissa toivoa, että niin se ongelma ratkesi... Luultavasti myös koulussa joutuu aikuiset välillä vähän miettiä että mikä on lapselle sopivaa.... Tuo Raptori ei nyt kuitenkaan varmasti kouluikäistä/ teiniä ole traumatisoinut, tuskin tekisi sitä nykyäänkään...
Vierailija kirjoitti:
Kyllä, mutta raptorit ja hausmyllyt eivät sitä ole.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Apua 😂 en ollut tällasesta kuullutkaan ennen! Nykyään tulis lasut ja elsut jos pikkupojat laulais tommosta.
ennen pikkupojat oli miehiä. nykyään ovat tyttöjä.
Vierailija kirjoitti:
Myös tämä soi meillä koulun diskossa aikoinaan
Ovatko he vielä pyytäneet anteeksi julkisesti?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ovatko he vielä pyytäneet anteeksi julkisesti?
ai lappalaisilta?
Vierailija kirjoitti:
tällä voittasi tänä päivänä euroviisut. Harmi että pojat on jo miehen köriläitä. Ehkä he voi hoitaa tausta tanssit kun uudet poj... henkilöt esittää saman kappaleen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä, mutta raptorit ja hausmyllyt eivät sitä ole.
Olen eri mieltä. Raptori on vieläkin tosi hyvä. Tyttöjen kanssa luukutettiin sitä nuorempana, kun ajeltiin perheautolla ympäri kaupunkia.
Todella törkyturpaiset sanat. Hyvää meininkiä.
Vierailija kirjoitti:
Edellinen siellä diskossa soitetaan sitä musaa mikä on nuorten suosiossa, en ole kuullut että kukaan ois mieltään pahoittanut laulujen sanoista, paitsi silloin kun lapsi oli päiväkoti ikäinen ja tuli tää Sannin "mitä vittua" ja sehän se oli paha paikka kun lapset rakasti Sannin biisejä, ja tätä sana valintaa taidettiin ihan julkisesti pohtia myös, että miks tälläinen kiltti tyttö on tehnyt niin pahan biisin, että oikein on v-sana siinä... Mutta tätä biisiä, missä kiroillaan ei sitten saanut päiväkodin levyraadissa toivoa, että niin se ongelma ratkesi... Luultavasti myös koulussa joutuu aikuiset välillä vähän miettiä että mikä on lapselle sopivaa.... Tuo Raptori ei nyt kuitenkaan varmasti kouluikäistä/ teiniä ole traumatisoinut, tuskin tekisi sitä nykyäänkään...
Ei todellakaan ole traumatisoitunut, päinvastoin herättänyt vain hilpeyttä. Kappaleen sanat ovat niin absurdit, että mietimme silloin, kuinka kukaan voi laulaa (tai siis räpätä) jotain sellaista täysin vakavana :D
Yllättävän vähän sitä turmeltui vaikka ala-asteikäisenä ränttäsi Leisure Suit Larrya ja fanitti Raptoria.
Tosta Raptorin biisistä tulee oikein kielletyn hedelmän maku. Tuntuu törkyturpaiselta näin aikuisenkin makuun. Hyvä hyvä 🤭