Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pari intti kaveria on kertonut kokemuksestaan, että nainen jos on ainoa lapsi, niin

epätietoinen vhm
08.08.2022 |

on todennäköisesti nymfomaanikko. Onko tässä mitään perää?

Onko kokemusta ilman sisaruksia kasvaneista naisista ja jos olet itse sellainen, niin oletko nymfomaani?

Toinen näistä intti kavereista on urheileva lääkäri, mutta ei silti jaksanut tyydyttää sitä nymfomaanikkoa ja nyt elää eri naisen kanssa.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
08.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimo on ainoa lapsi. Ei nympfomaani, mutta vahva libido ja villi sängyssä.

Vierailija
2/7 |
08.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ainoa lapsi. En ihan nymfomaanikoksi tunnustaudu, mutta tykkään seksistä erittäin paljon ja olen ollut tosi monen miehen kanssa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
08.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole aina näin. Kokemusta on isojen perheiden tyttäristä ja perheistä, joissa tytär on ainut lapsi.

Ehkä ainoana lapsena on ollut enemmän omaa tilaa, aikaa ja rauhaa, että nuorena on voinut masturboida säännöllisesti. Useinhan isommissa perheissä on ollut niin, että sisarussarjan vanhimmilla tytöillä on ollut vähiten omaa aikaa / tilaa tutkia omaa seksuaalisuuttaan. Ja epäilemättä tytöt tarvitsevat enemmän omaa rauhaa kuin pojat.

Vierailija
4/7 |
08.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole aina näin. Kokemusta on isojen perheiden tyttäristä ja perheistä, joissa tytär on ainut lapsi.

Ehkä ainoana lapsena on ollut enemmän omaa tilaa, aikaa ja rauhaa, että nuorena on voinut masturboida säännöllisesti. Useinhan isommissa perheissä on ollut niin, että sisarussarjan vanhimmilla tytöillä on ollut vähiten omaa aikaa / tilaa tutkia omaa seksuaalisuuttaan. Ja epäilemättä tytöt tarvitsevat enemmän omaa rauhaa kuin pojat.

Miten perhe voi olla iso, jos tytär on ainut lapsi?

Keksitty kokemus sinulla.

Vierailija
5/7 |
08.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos sisaruksista nuorin on tytär, siinä on takuuvarma menopeli.

Vierailija
6/7 |
09.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Narsistivikaa usein, saanut lähes kuun taivaalta kovat tavoitteet, voisin uskookin aptä

Vierailija
7/7 |
09.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten perhe voi olla iso, jos tytär on ainut lapsi?

Keksitty kokemus sinulla.

Isäni on poikamies kolmannessa polvessa ja minä olen ainut meidän suurperheen lapsi. Kaikki on mahdollista

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan neljä