Usein kun menee yökerhoon, niin tanssilattialla näkee yksin tanssivan miehen, joka koittaa lähestyä naisporukoita, mutta tulee toistuvasti torjutuksi
Kun yrittää lähestyä naisporukoita, niin naiset joko
a) vetäytyvät pois päin
b) pudistavat päätään
c) tuuppaavat miestä kauemmas
d) näyttävät miehelle keskisormea
Kommentit (20)
Yhden psykopaatin jouduin tuuppamaan pois joka on tehnyt paljon pahaa naisille. Muuten yritän vain tanssia ja olla välittämättä.
Olen nähnyt kaikki nuo. Hassua että miehet ei töni naisia pois tanssimasta, eli tässä asiassa käyttäytyvät huomattavasti paremmin. N42
Tuosta syystä en mene yökerhoihin. Tai no se on vain yksi niistä monista syistä. Täyttä paskaa kaiken kaikkiaan.
Mitäs tyrkyttää itseään ihmisille, jotka ei ole osoittaneet mitään kiinnostuksen merkkejä.
Joo, ja aina tietysti todella kännissä.
Yksin yökerhossa joraileva mies = outolintu = sosiaalinen status heikko = ei kiinnosta suurinta osaa naisista
Riippuu onko mies viehättävä, sillo naisia ei lääppiminen haittaa. Ite olen nähnyt useasti lääppimistä tuntemattomilta.
Toisaalta viehätys voi myös loppua , jos vetänyt liikaa alkoa.
Vierailija kirjoitti:
Joo, ja aina tietysti todella kännissä.
Yleensä jos tanssimuuvit luonnistuu, niin ei ole liian kännissä.
Mitä heidän pitäisi tehdä, kun eivät kaipaa tämän lähestyjäsankarin seuraa?
Vierailija kirjoitti:
Yksin yökerhossa joraileva mies = outolintu = sosiaalinen status heikko = ei kiinnosta suurinta osaa naisista
Itse olen tuo outolintu + tunnen itteni siellä vanhaksi muuteskin päälle 30vee. Ei innosta iskeä jotai opiskelijatyttöjä. Meen sinne tanssiman, kun se sattuu olemaan harrastus ja lähen hyvissä ajoissa pois. Kyllä mielummin käyn klubeilla, kun tanssitunneilla.
Vierailija kirjoitti:
Mies 29v.+hamsteri?
Ne naiset, joista Mies 29v.+hamsteri on kiinnostunut, eivät ikänsä vuoksi pääse yökerhoon.
Mies 29v. muuten täyttää/täytti tänä vuonna 35 vuotta, joten hän alkaa jo olla liian vanha yökerhoon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mies 29v.+hamsteri?
Ne naiset, joista Mies 29v.+hamsteri on kiinnostunut, eivät ikänsä vuoksi pääse yökerhoon.
Mies 29v. muuten täyttää/täytti tänä vuonna 35 vuotta, joten hän alkaa jo olla liian vanha yökerhoon.
Sehän on syntynyt v.1985, joten on jo 37-vuotias.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mies 29v.+hamsteri?
Olen nähnyt siellä 60v ukkeja ja mummeleita. onko olemassa tietty kultainen sääntö, että yli 40 ei saa kuunnella konemusiikkia tai tanssia?
jos klubi on sulle tinder, niin se ei ole sitä välttämättä kaikille.
Se jota tämä miesten kohtelu nyt huolettaa laittaa ensi viikonloppuna minihameen päälle ja menee ensimmäiseen yökerhoon joka vastaan tulee, menee seisomaan keskelle tanssilattiaa ja antaa jokaisen juopon kouria estoitta pilkkuun asti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mies 29v.+hamsteri?
Niin muuten onkin. Näppäilin väärin.
Aika onnetonta hänen kannaltaan, että kun hänen toivekohderyhmänsä on riittävän vanha yökerhoon, hän itse - yökerhosta riippuen - on vähintään 41-vuotias. Mutta vielä voi metsästää lemmikkieläinkaupoissa. (Hyi hitto, selkäpiitä karmii, kun muistaa hänen limaiset juttunsa "varhaisteininaisille" lemmikkikauppojen hyllyväliköissä, aiheena jyrsijöiden siementangot.)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mies 29v.+hamsteri?
Onkohan se kuollut, kun ei ole näkynyt?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mies 29v.+hamsteri?
Niin muuten onkin. Näppäilin väärin.
Aika onnetonta hänen kannaltaan, että kun hänen toivekohderyhmänsä on riittävän vanha yökerhoon, hän itse - yökerhosta riippuen - on vähintään 41-vuotias. Mutta vielä voi metsästää lemmikkieläinkaupoissa. (Hyi hitto, selkäpiitä karmii, kun muistaa hänen limaiset juttunsa "varhaisteininaisille" lemmikkikauppojen hyllyväliköissä, aiheena jyrsijöiden siementangot.)
Mutta eihän ne sitten ole enää hänen toivekohderyhmäänsä, kun ovat riittävän vanhoja pääsemään baariin?
🙁