Lue keskustelun säännöt.
Alue: Aihe vapaa
Millonkas se halloween nyt sitte oikeen on?
23.10.2006 |
Onkos kellää oikeeta tietoa, että millos juhlitaan ja painutaan kaupungille niin että tulee muitakin " samannäkösiä" vastaan?
jotkut opiskelijahalloweenit o nyt keskiviikkona, sitte nyt viikonlopulla on kuulema jotain,mut myös 3-4.11 on isoja juttuja..? Mä oisin ton la 4.11 kannalla..
Kommentit (0)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa