Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kysymyksiä yksinasuville asumisesta

Vierailija
07.08.2022 |

Jos et saa asumistukea tai muuta tukea asumiseen, paljonko pystyt maksamaan omistus- tai vuokra-asuntosi kuluja? Eli paljonko voit käyttää rahaa asumiseen? Vuokra/vastike/sähkö/vesi/jäte/kotivaakuutus jne? Per kuukausi?

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
07.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ne suuret tulot vaan pienet menot.

Tämä on mottoni.

Asumiseen 300e/kk.

Koko elämiseen 800.

Nyt kun on auto niin yhteensä 1000.

Vierailija
22/23 |
07.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt vuokrani on 520. Tuloni vaihtelevat, joten en uskalla muuttaa kalliimpaan. Olen saanut pelkkiä pätkätöitä ja osa-aikaisuuksia koko ikäni.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
07.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä tarkoitat "paljonko voin käyttää"? Eihän minun tarvitse käyttää yhtään enempää kuin kuluni ovat nyt. 

Siis paljonko voit korkeintaan maksaa asumisesta? Entä mitä maksat nyt?

Mitä teet sillä tiedolla paljonko joku voi maksaa asumisesta? Sehän riippuu ihmisen tulotasosta ja siitä, mitä asioita ihminen pitää tärkeänä. 

En ole hän jolta kysyt, - En tuolla tiedolla varsinaisesti itse tee mitään muuta kuin sen, että vertaan tai yritän verrata omaan tilannettani hieman muihin. Vaikka se tuntuu miltei mahdottomalta koska vastaajat ovat hyvin eri taustoista ja vaatisi tarkempia tietoja, jotta saamista tiedoista olisi jotain mieltä. Mutta jos itse maksan omista tuloistani yli puolet asumiseen (=vuokraan, sähköön, veteen jne)   niin onhan se jotenkin lohduttavaa, että ei ole ainoa jolla näin on. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan kolme