Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Loukkaantuisitteko?

Vierailija
23.10.2006 |

Olemme muuttamassa mieheni kanssa uuteen asuntoon. Äitini ja hänen miesystävänsä saivat kuulla viikonloppuna muuttopäivän, mutta eivät lupautuneet muuttoavuksi. Sanoivat, että peräkärryä saatte lainaksi, mutta voitte sen itse käydä meiltä hakemassa ja palauttaa sitten illalla. He asuvat naapurikaupungissa.

Olenko pikkumainen, kun tuli ihan ontto tunne tuosta? Eivätkö sukulaiset ole juuri tällaisia asioita varten? Mieheni sanoi, ettei tästä kannata loukkaantua, mutta taisi olla vain hienotunteinen. Hänen vanhempansa kun asuvat toisella puolen Suomea ja silti olisivat valmiita tulemaan muuttoavuksi. :(

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
23.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta syy on se, että meillä muuttoavuksi tulee aina 5-6 kaveria, vanhempia ei viitsitä enää vaivata sellaisella.

Vierailija
2/6 |
23.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

minun vanhempani eivät ole tehneet sitäkään vähää kun olen muuttanut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
23.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

lainaus on kyllä mielestäni jo auttamista. Mekin olemme aikoinamme muutamat muutot ihan kahdestaan hoidettu ja vielä muuttoauto itse hommattu.

Vierailija
4/6 |
23.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitä VANHEMPIEN pitäis tehdä aikuisten lastensa hyväksi. Niin metsä vastaa kuin sinne huudetaan: milloin viimeksi olette omia vanhempianne auttaneet?

Vierailija
5/6 |
23.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuli vain jotenkin korni olo ajatuksesta, että ajelemme heidän luokseen hakemaan peräkärryä ja he jäävät kotiin katselemaan ikkunasta, kun me ajamme tekemään muuttoa kotiimme. Eivät he viime muutossakaan auttaneet, ettei siinä sinänsä, onhan tähän totuttu. Mutta me puolestamme olimme heidän muuttoaan tekemässä puoli vuotta sitten :(

Vierailija
6/6 |
23.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

jo soittivat, että ajammeko täältä tyyliin Ilomantsista Vaasaan teitä auttamaan. Heihin kun vertaa, niin tulee vähän sellainen olo, että musta ei paljon välitetä. Isästäni en viitsi edes puhua, hän ei edes välitä siitä että muutan.

ap