ABC:llä oli lounaalla joukko palomiehiä t-paidoissa ja shortseissa. Kellään ei näkynyt tatuointeja.
Kai se on niin, että kun on oikeasti kova jätkä, niin ei tarvitse mitään "kattokaa, miten kova jätkä olen, kun mulla on tatuointi"-tatuointeja.
Kommentit (20)
Palomiehiä ei ole olemassakaan joten ketä lienet nähnyt...
Mut kyl Sörkan posessa on ne kovimmat 🥸
Millaista ihmistä pännii toisten tatuoinnit niin paljon, että jaksaa spämmätä aiheesta anonyymille roskapalstalle joka päivä vuosien ajan? Veikkaan, että ei ole kovin "kova jätkä" kyseessä, mitä ikinä sitten tällä ilmauksella tarkoitatkin.
Tatuointejahan ei voi olla vaatteiden alla..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Palomiehiä ei ole olemassakaan joten ketä lienet nähnyt...
Wööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööö
Saitko kohtauksen?
Palomiehet on kovia pullistelemaan.
Vierailija kirjoitti:
Millaista ihmistä pännii toisten tatuoinnit niin paljon, että jaksaa spämmätä aiheesta anonyymille roskapalstalle joka päivä vuosien ajan? Veikkaan, että ei ole kovin "kova jätkä" kyseessä, mitä ikinä sitten tällä ilmauksella tarkoitatkin.
Tuohon on helppo vastaus. Se on Jonne 29v jonka äiti kieltää siltä leimat.
Tatuointeja ottavat vain itseänsä myyvät naiset ja kovista peloissaan näyttelevät kilttikset.
Vierailija kirjoitti:
ABC:llä lounaalla? Voi raukkoja.
Aivan, ABC:llä lounaalla.
Kannattaisi sinunkin joskus poistua sieltä pölyisestä pikkuyksiöstäsi. Ihan jo mielenterveytesi kannalta.
Joukko palomiehiä? 3 tai 5? Vai mikä on tämä edustava otos?
Ei ne ole mitään kovia jätkiä ja tuskin edes haluaa olla, enemmän taitaa olla white trash osasto ne jotka haluaa olla kovia.
Vähän epäilen, vaikka voi toki ollakin näin. Mitä olen itse esim. salilla ja urheiluympyröissä nähnyt niin kyllä palomiehet ja ensihoitajat on varmaan yksi tatuoiduimmista ammattiryhmistä, niin miesten kuin naistenkin osalta.
Mistä tiesit, että he ovat palomiehiä?
Olen töissä keskisuuren kaupungin pelastusasemalla ja siellä useammallakin palomiehellä on tatuointeja. Hyvin hoitavat työnsä.
Vierailija kirjoitti:
Mut kyl Sörkan posessa on ne kovimmat 🥸
Posessa on tyhmät rikollis-luuserit jotka jää kiinni.
Ollut vaikea lapsuus tai jotain muuta pas...
Ahhh namm olisinpa ollut näkemässä!
N28
Okei? Mun miehellä on kaksi tatuointia ylävartalon alueella, jotka ei näy silloin, kun hänellä on t-paita päällä.
ABC:llä lounaalla? Voi raukkoja.