Jos möisit kaikki tavarat asunnostasi, mistä tulisi eniten rahaa?
Oletetaan, että olisi pakko myydä aivan kaikki tavarat lukuunottamatta ulkoa löytyviä asioita, kulkuneuvoja yms. Mitä luulet, mistä tavarasta saisit eniten rahaa?
Kommentit (105)
Arabian astioista. 70- luvun designista. Vinyylilevyistä.
Maantiepyörä joka maksoi viime vuona uutena reilu 3000 euroa. Ehkä siitä 1500-1800 saisi torissa. Kaikki muu täällä on aikalailla arvotonta roskaa.
Vähän paha tietää, kun ei tiedä paljonko toiset ovat valmiina maksamaan. Hinnoitella voi ihan miten vaan, mutta menisikö ne sillä hinnalla kaupaksi?
Tynellin valaisin. Ehkä tonnin arvoinen. Muutkin kalusteet on perintöä mutta eipä niistä juuri mitään lohkeaisi.
Raamattu vuodelta 1659. Kaipa siitä jonkun saturaisen-tuhatlappusen voisi saada. Vanhoja raamattuja on yllättävän paljon liikenteessä vielä.
Laittakaa osoitteet myös jos on jtn arvokasta niin pääsette leveileen
Soittimet, nuori rotukoira, tehokas läppäri, uusi sohva joka on vasta tulossa.
Maastopyörä n. 1600 euroa siitä varmaan sais.
Erään taiteilijan taulu lähes 100-vuoden takaa. Näitä on museoissa näytillä, mutta mulla on kotona perintökalleutena.
Ebook jonka kirjoitin, sen voi myydä triljoona x eikä lopu.
Oman arvion mukaisesti arvokkaimmat esineet on varmaan:
Kilpapyörä, nojapyörä á 250
Uuni 200
Kalevala-korut á 100-150
Tajusin juuri että suurin osa tavaroistani on itse asiassa arvotonta roskaa. Vanhaa, käytettynä ostettua, ikearomua, ja muutenkin karsittu ja pelkistetty tavarakokoelma.
Varmaan miehen työkalut. Ei meillä ole mitään kallista tavaraa.
Ei oo yhtään mitään arvokasta, sorry.
Ei meillä ole mitään arvokasta. Meidän tavaroita ei kukaan halua ilmaiseksikaan. Meille ne kelpaavat.
PS4 tai pyykkikone. Pyykkikonekin kyllä jo 3v vanha ja halvimmasta päästä, eli varmaan se tuo pleikkari on.
Miehen ja mun musiikkivehkeet, soittimet yms.
Ägget arne Jacobsen
Alvar aallon vaunu 60 luvulta
Bruno matsonin pari nahkasta jetsonia
Käpy lamppu