Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Antaisin aika paljon, jos saisin välillä edes halauksen tuolta mieheltä

Vierailija
07.08.2022 |

Seksihän loppui jo n.8v sitten, mutta kai sitä voisi joskus edes halata.
Nytkin pala kurkussa ja itku polttelee silmiä, kun muistelen sitä aikaa, kun minua pyydettiin kainaloon ja kuinka ihanaa siihen oli vaikka nukahtaa.
Ihan järkyttävän paha olla, olen taas tämänkin päivän vain maannut apaattisena, tuijottanut Netfixiä ja yrittänyt pysyä kasassa, sain minä sentään ruoan tehtyä, mutta enpä muuta.
Ja huomenna taas töihin, en jaksaisi sitäkään.

Kommentit (42)

Vierailija
41/42 |
07.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ensin loppuu seksi, sitten läheisyys. 

Ottakaa naiset opiksi kun pihtaatte.

??

Et ilm ymmärrä lukemaasi, meillä lakkasi mies haluamasta.

Ap

Joo joo, tietysti mies lakkasi haluamasta.

Meilläkin mies lakkasi haluamasta kun rouva säännösteli. Ei sitä viitsi enää moottoria käynnistää kun rouva napsauttaa sormiaan niin harvoin. 

Tämähän se on syy. Jos mies joutuu tavallaan opettamaan itselleen sen, että vaimoa ei saa haluta eikä panna, mies oppii sen kyllä. Sitä nukkuu samassa sängyssä, näkee vaimon alastomana saunassa, pukeutumassa ym, mutta seksiä ei saa edes pyytää. Mutta sitä seksihalua sitä naista kohtaan ei saa enää takaisin mitenkään, ei auta vaikka vaimo sanookin joku päivä että no niin, nyt sitä pillua olisi taas jaossa.

Joo, se eka kieltäytyminen oli vaimolle järkytys. Ei meinannut uskoa korviaan ja näki kuinka itsetunto mureni.

Oletpa ihana aviomies, mehustelet kun olet särkenyt vaimosi itsetunnon..

Eiköhän toi ole jo ex-aviomies :D

En edes ole. Vaimo tietää ettei saisi muutakaan, eikä uskalla elää yksin.

Ja hei, sehän on vain seksiä ja hellyyttä. Jokainen tietää että ilman seksiä pitää pärjätä kun nainen sanoo niin, eikös?

Vierailija
42/42 |
07.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No mitä se mies tekee, jos pyydät häneltä halausta?

Mun mies halaa kaverillisesti kerran. Seuraavan kerran ehkä parin viikon tai kuukauden päästä. Ja kyllä, olen puhunut asiasta, 10 vuotta jaksoin nostaa asiaa esiin säännöllisesti, sitten luovutin. Lasten takia en ole vielä eronnut.

Höpö höpö.

Lapset ei ole mikään hyväksyttävä syy elää tuollaisessa suhteessa. Lapset ansaitsevat kaksi rakastavaa kotia sun tapauksessa. Älä ole saamaton.

Joko avasit etuovi.com-sivuston?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi kolme