E-type forever!!
Kommentit (9)
Olihan se tumma taustatanssija kuuma pakkaus! Menikö niin että se vaalea hoiti taustalaulun ja tumma paljaan pinnan esilletuonnin. Turkkilainen taisi olla :o
Harmi sentään ettei se tumma nainen osannut laulaa. Olisi ollut täydellinen. Ja miksei Nana Hedin laihduttanut ja esiintynyt?
Vierailija kirjoitti:
Olihan se tumma taustatanssija kuuma pakkaus! Menikö niin että se vaalea hoiti taustalaulun ja tumma paljaan pinnan esilletuonnin. Turkkilainen taisi olla :o
Ei.
Etypen naislaulaja oli sellainen paksu mamma, joka äänitti laulut ja tanssijat aikoi vaan suutaan.
Sanni16kerava kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei.
Etypen naislaulaja oli sellainen paksu mamma, joka äänitti laulut ja tanssijat aikoi vaan suutaan.
Ah, niin taisi ollakin :o Eikös E-roticilla ollut vähän samanlaista kuviota jossain välissä?
Mä luulin että täällä puhutaan autoista!
Vierailija kirjoitti:
Harmi sentään ettei se tumma nainen osannut laulaa. Olisi ollut täydellinen. Ja miksei Nana Hedin laihduttanut ja esiintynyt?
Oikea kysymys on miksi maailma ei rakastanut nanaa sellaisena kuin hän onm hänen se aito ääni kumminkin on.
Jagulaari kirjoitti:
Mä luulin että täällä puhutaan autoista!
Jaguaari on sentään aina tyylikäs toisin kuin väsähtänyt humppa-artisti.
Joskus olin, mutta en enää.