Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Haittaako sinua että moni asia kallistuu huomattavastikin hyvän periaatteen takia?

Vierailija
07.08.2022 |

Eli olet valmis maksamaan siitä, että Venäjäpakotteet pysyvät voimassa. Minä ainakin olen.

Kommentit (33)

Vierailija
1/33 |
07.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole valmis. Rauhanneuvottelut on aloitettava!

Vierailija
2/33 |
07.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei haittaa minuakaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/33 |
07.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei haittaa jos ei nyt ihan nälänhätä tule su9meen. Tosi paljon oon valmis maksamaan.

Vierailija
4/33 |
07.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen valmis maksamaan, Venäjä  on pysäytettävä - maksoi mitä tahansa.

Vierailija
5/33 |
07.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomaa aloituksen alapeukuista täällä olevien venäjämielisten trollien määrän 😄 Trollit alapeukuttaa, että ei saa hinnat nousta ja pakotteet on purettava 😆

Vierailija
6/33 |
07.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä tätä periaattetta gallupeissa on kannattanut valtaosa suomalaisista. Sen verran tuoreessa muistissa on sotiminen venäläisiä vastaan.

Eli minua ei hintojen nousu haittaa. Olen valmis tinkimään asioista, jos se sen vaatii. Mieluummin tingin nyt mukavuudestani kuin sitten, kun naapuri päättää jollain tekosyyllä valloittaa Suomenkin.

Vierailija
7/33 |
07.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huomaa aloituksen alapeukuista täällä olevien venäjämielisten trollien määrän 😄 Trollit alapeukuttaa, että ei saa hinnat nousta ja pakotteet on purettava 😆

Niin, vai onko ne trolleja jotka uhoaa että kaiken muun maailman pitää auttaa Ukrainaa pitkittämään sotaa, vaikka väistämätön lopputulema on, että Venäjä ei tule Ukrainalle antautumaan

Vierailija
8/33 |
07.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakotteet pois ja paluu vanhaan heti!

Vierailija
9/33 |
07.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tämä ole mun kukkarossani paljon näkynyt kun en ole kulutuskeskeinen yksilö joten mun puolesta voidaan jatkaa niin kauan kunnes Venäjä on pakittanut 1000-luvulle

Vierailija
10/33 |
07.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Venäjän osuus oli suomen ulkomaankaupasta ennen sotaa 3.7% joten mikään merkittävä kumppani ei venäjä ole ollut. Viljakuljetuksetkin etenee nyt normaalisti ympäri maailmaa. Energian hinta on pörssissä ollut suht matala viime päivät, bensan hinta laskussa. Kyllä minä tietysti hieman alan ihmetellä jos yhä hinnat jatkaa kohoamista kun venäjä ei Suomelle mitenkään tärkeä ole millään tavalla. Muilla niitä ongelmia on. Täytyykö sen sitten niin kovin voimallisesti näkyä meillä?

Vierailija
11/33 |
07.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin, vai onko ne trolleja jotka uhoaa että kaiken muun maailman pitää auttaa Ukrainaa pitkittämään sotaa, vaikka väistämätön lopputulema on, että Venäjä ei tule Ukrainalle antautumaan

Alkuun riittää ihan se että venäläiser fasistit palaavat rajan omalle puolelle Ukrainan alueelta.

Vierailija
12/33 |
07.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei haittaa. Tuen täysillä pakotteita. Jos oma elintasoni vähän kärsii, se on pientä ukrainalaisten kärsimysten rinnalla.

Vierailija
13/33 |
07.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pakotteet pois ja paluu vanhaan heti!

Ei käy!

Vierailija
14/33 |
07.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kannata tätä kusetusta.

Vierailija
15/33 |
07.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen valmis maksamaan, Venäjä  on pysäytettävä - maksoi mitä tahansa.

Olihan tästä välttämättömästä supistamisesta puhetta jo paljon aikaisemmin, sekä että vain pakko ajaa muutokseen.  Nyt harjoitellaan sitten.  Venäjän pysäytys on hyvä motiivi. 

Vierailija
16/33 |
07.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun Suomi on natossa niin Suomen on luovuttava kaikista Venäjä pakotteista ja painostettava Ukraina rauhaan.

Vierailija
17/33 |
07.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se haittaa mun elämää ja ärsyttää, mutta yhteisen hyvän nimissä olen mukana.

Mieluusti tietenkin joku saisi käydä napsasemassa nirrin Putinilta.

Vierailija
18/33 |
07.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei Ukraina ole vaatinut Venäjää antautumaan itselleen vaan vetäytymään pois ja lopettamaan hyökkäys. 

Vierailija
19/33 |
07.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä se haittaa mun elämää ja ärsyttää, mutta yhteisen hyvän nimissä olen mukana.

Mieluusti tietenkin joku saisi käydä napsasemassa nirrin Putinilta.

Putinilla tuntuu olevan kaikin puolin hyvä lääkitys...

Vierailija
20/33 |
07.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka moni vastaus täällä on samalta kirjoittajalta lähtösin...

Veikkaan että suurinosa noista joita ei haittaa maksaa ylimääräistä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme kahdeksan