Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

13 v joka ei osaa uida

Vierailija
07.08.2022 |

No en osaa uida ja mun mielestä se on noloo mennä seiskaluokkalaisena ku siel on jotain seitsemän vuotiaita ja sit ne vaan naurais mulle.
Mitä mieltä te olette tuosta asiasta

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
07.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki oppii varmasti uimaan. Uimakouluun! Vaikka privaatisti.

Vierailija
22/27 |
07.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota vaikka yksityisiä uimatunteja? Ei tarvi ekaluokkalaisten kanssa harjoitella. Uimataito olisi kyllä tosi hyvä opetella, se voi pelastaa joskus hengen jos joutuu vedenvaraan. Ei tarvi nolostella, on aikuisiakin jotka ei osaa uida, en itsekään ole kovin taitava, mutta koskaan ei ole liian myöhäistä opetella!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
07.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen melkein 50 vuotias ja en osaa uida pohjoismaisen uimataidon määrittämää matkaa, eli 200 m, josta 50 m selkäuintia. Lintsasin koulun uinnit kolmannelta luokalta lähtien. Tosi hyvin olen pärjännyt aina.

Tämä on hyvä huomio. Itseään uimataitoiseksi sanovat eivät välttämättä oikeasti läpäisisi tuota testiä. Eikä minusta tarvitsekaan.

Vierailija
24/27 |
07.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

On kyllä äärimmäisen noloa, voi lapsiparka. Miksi et ole opettanut tai laittanut kunnalliseen uimakouluun, ei voi olla rahasta kiinni. Kaverit nauraa ja leikkii siellä missä jalat ei yllä enää pohjaan, oma lapsesi hytisee kylmästä portailla. Olet huono vanhempi.

Vierailija
25/27 |
07.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 48v ja en osaa uida yhtään. Asuin pienellä paikkakunnalla, jossa ei ollut uimahallia ja kukaan ei opettanut minua uimaan kesäisin. Uimataidottomuus on hävettänyt minua aina, en ole kertonut siitä kellekään koskaan. En tiedä oppisinko enää uimaan. Kun olin 6v, meinasin hukkua sukulaisten rantaan. Jalkani upposi mutapohjaan ja menin hiukan pinnan alle. Vieressäni oli onneksi sedän vaimo, joka nosti minut ylös. Sen tapahtuman jälkeen aloin pelkäämään vettä ja uimaan opetteleminen on jäänyt.

Vierailija
26/27 |
07.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Merivedessä ja uimahallissa on vaikeampi uida ku makeassa vedessä eli lammessa tai järvessä. Kokeile.

Vierailija
27/27 |
07.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

60v ei osaa vielä uida