Miten noi sähkölaskut
Nyt suututtaa ja paljon. Sähkölaskut pomppaa pilviin, ruoka kallistunut ja vaan kallistuu, eihän tässä enää raha riitä elämiseen..täällä paapotaan kyllä muualta tulleita, mutta nyt täytyisi auttaa omaa kansaa ja varsinkin pienlapsiperheitä! Ihan kauheaa katastrofia monissa perheissä. Ei tällaista ikipäivänä olisi osannut ajatella tulevaksi. Vaikka perheen molemmat aikuiset käy työssä, rahat ei riitä laskuihin ja ruokaan!
Kommentit (24)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tilattiin aurinkopaneelit, tuottavat nyt negatiivisen sähkölaskun, talven laskuja maksellaan säästöön jäävällä rahalla. Ymmärrän ettei kaikilla loju paneelirahoja tilillä.
Paneelisi eivät tule ikinä maksamaan itseänsä takaisin. Sori, mutta suomessa paneelit on ihan turhaa pelleilyä.
Kateellisen puhetta.
Minä olen lataillut läppärin ja puhelimen Intiassa valmistetulla aurinkopaneelilla jo useamman vuoden eikä se maksanut kuin 60€.
60€ lataat puhelimen ja läppärin seuraavat 30 vuotta. Nyt joudut säätämäät jonkun paskan panelin kanssa. Ihmiset kyllä tyhmiä, ei voi muuta sanoa.
Hyvin toiminut ei ole tarvinnut säädellä.
Joku persu taas ulisee koska en hankkinut bensamoottoria kotiini.
Lataatko bensamoottorilla syksyllä, talvella ja alkukeväästä??
Ihan hyvin toimii ikkkunalaudalla.
Siinäpä itket kuinka hirveitä aurinkopaneelit ovat minä taas latailen ilman sähköverkkoa.
Älä valehtele, talvella syyskuu-maaliskuu ei toimi ja tämä on fakta.
Just oli Ylellä juttua miehestä joka oli asentanut paneelit pystyyn, kertoi saavansa talvikuukausina 50% kesäkuukausien tuotosta. Olis ollut kiva nähdä tarkemmat tuottokäyrät.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tilattiin aurinkopaneelit, tuottavat nyt negatiivisen sähkölaskun, talven laskuja maksellaan säästöön jäävällä rahalla. Ymmärrän ettei kaikilla loju paneelirahoja tilillä.
Paneelisi eivät tule ikinä maksamaan itseänsä takaisin. Sori, mutta suomessa paneelit on ihan turhaa pelleilyä.
Kateellisen puhetta.
Minä olen lataillut läppärin ja puhelimen Intiassa valmistetulla aurinkopaneelilla jo useamman vuoden eikä se maksanut kuin 60€.
60€ lataat puhelimen ja läppärin seuraavat 30 vuotta. Nyt joudut säätämäät jonkun paskan panelin kanssa. Ihmiset kyllä tyhmiä, ei voi muuta sanoa.
Siinäpä itket kuinka hirveitä aurinkopaneelit ovat minä taas latailen ilman sähköverkkoa.
Just oli Ylellä juttua miehestä joka oli asentanut paneelit pystyyn, kertoi saavansa talvikuukausina 50% kesäkuukausien tuotosta. Olis ollut kiva nähdä tarkemmat tuottokäyrät.
Ei ole mahdollista saada, jos olisi, niin se olisi yleisesti käytössä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kateellisen puhetta.
Ei ole mahdollista saada, jos olisi, niin se olisi yleisesti käytössä.
Haa löysin sen jutun. Siinä mainitaan suuret alkukustannukset, sen takia voi olla että vaikka toimisi käytännössä niin ei taloudellisessa mielessä kannata.
Surettaa vaan kun ihmiset haaskaa rahojaan, ei muuta.