Missä iässä biletit eniten ja vietit villiä nuoruutta, ja milloin sitten rauhoituit?
Kommentit (23)
Opiskeluaikana baletin eniten, mutta se rauhoittui, kun perheellistyin kesken opintojen.
Vierailija kirjoitti:
Opiskeluaikana baletin eniten, mutta se rauhoittui, kun perheellistyin kesken opintojen.
Siis ikävuodet 20-25
Ja oliko teillä silloin myös niitä kilttejä poikia kavereina? 😔
Eniten biletin 23-25-vuotiaana. Olin juuri dumpannur miehen, jonka kanssa seurustelin vajaa 5 vuotta ja sen jälkeen alkoi menojalka vipattaa. Kun menin 25-vuotiaana yliopistoon opiskelemaan, biletys loppui.
38-45v. Käyn vieläkin baarissa.
Mä olin yksin nuorena kunnes tapasin eksän 26v. Menimme naimisiin ja teimme yhden lapsen.
15-30v. Mä oon aina ollut villi luonne. Kolmen kympin jälkeen vähän rauhoituin, mutta spontaaneja temppuja ollut koko elämä täynnä.
Vieläkin yllätän itseni päättömistä tempauksista😂
N63v...vierivä kivi ei sammaloidu.
Eniten 15-19-vuotiaana. Parikymppisenä muutin avoliittoon ja se vähän hillitsi menoa. Erosimme, kun olin 27 ja silloin oli hurjat kolme vuotta, kunnes menin naimisiin ja meno rauhoittui. Nyt, viisikymppisenä tulee aika harvoin juhlittua.
Kyse ei siis ole niinkään iästä vaan elämäntilanteesta.
Ööööö miksi pidät itsestäänselvyytenä, että tuollainen kaava pätee kaikkiin ihmisiin? En ole ikinä ollut mikään hullu bilettäjä, olen silti bilettänyt paljon silloisten kavereiden kanssa. Ikinä en ole myöskään tuntenut mitään kyllästymistä ja ajatellut, että eiköhän se ollut nyt siinä. Yhä edelleen jaksan ja kiinnostaa. Olen nuori aikuinen.
14-25 vuotiaana on vastaukseni
14-17v. Kaljaa joka viikonloppu ja kesviikkoisin pilotit päällä ja luonnossa dokailua ja teinitytskien suuteloa
18-25v. Stadin baarit tuli läpikäytyä ja biletettyä ja tapailtua vastakkasita sukupuolta.
25-35v. Enemmän rauhallista tissuttelua mökillä ja himassa ja juhlapäivinä. 1-2 krt kuussa raflassa
35- Mieluummin tissuttelen keskenäni. Baareissa ei tule käytyä. Terassilla välillä kesällä.
38-45v. Käyn vieläkin baarissa.
Mä olin yksin nuorena kunnes tapasin eksän 26v. Menimme naimisiin ja teimme yhden lapsen.
18-21-vuotiaana tuli biletettyä eniten, sen jälkeen alkoi jo riittää, vaikka toki senkin jälkeen välillä on tullut juhlittua. Olen nyt vasta 28-vuotias ja elän pääasiassa aika rauhallista elämää, mutta kyllä edelleen menojalkaa toisinaan vipattaa ja biletys on välillä ihan kivaa. Kuitenkin mikään ördäys vain ördäyksen tähden ei enää kiinnosta, nuorempana meno saattoi olla oikeasti tosi villiä.
14-18 -vuotiaana join satunnaisesti, 18-24 -vuotiaana juoksin baareissa 1-2 kertaa viikossa. 24-29 -vuotiaana olen ryypännyt kotona, määrät ovat lisääntyneet entisestä reippaasti.
No en koskaan biletä se on inhottavaa. Joskus seuran vuoksi menen baariin. tätä jatkunut 15-35v.
Yliopiston alkuvuosina kun yhtäkkiä ympärillä oli porukkaa jonka kanssa biletys oli hauskaa. Käyn joskus viihteellä vieläkin. Kun juomiseen tottuu, huomaa että tulee toimeen erilaistenkin ihmisten kanssa kuin selvin päin. Minusta se on mukavaa vaikka alkoholista tuodaan nykyään vain huonot puolet esiin.
19-23v. Sitten iski kamalat krapulat ja homma rauhoittui, kun ei vaan enää pystynyt. Nyt 36v ja ehkä kerran vuoteen tulee jossain käytyä pidemmän kaavan kautta.
Eniten biletystä ikävuosina 21-27, ajoittui yliopisto-opintojen aikaan.
Ikävuodet 15-17 hengailua kaupungilla ja biletystä kotibileissä
18-20 biletystä ravintolassa
20-25 opiskeluaika, biletystä ravintolassa ja jonkun kotona pieniä illanistujaisia
26 eteenpäin töihin meno ja perheen perustaminen, siihen loppui.