Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten suhtaudut sekasaunomiseen: osallistuisitko jos joku pyytää?

Vierailija
07.08.2022 |

Jotkut suomalaiset harrastavat sekasaunomista, miehet ja naiset alasti keskenään. Useimmat eivät harrasta tällaista.

Jos joku tuttavien, työpaikan tai harrastuksen porukka kutsuisi sinut sekasaunomaan, osallistuisitko? Miksi kyllä, tai miksi ei?

Olisi hyvä jos mainitset sukupuolesi.

Kommentit (100)

Vierailija
21/100 |
07.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

M44 kirjoitti:

Olen monesti ollut niin harrastus-, kaveri- ja työporukalla eikä siinä ole koskaan ollut mitän seksuaalista. Ei myöskään silloin kun olin puolison työporukan lenkkisaunassa mukana ainoana miehenä kymmenen naisen kanssa ja alkoholia oli nautittu. Tai no myönnettävähän se on että olen kyllä toisten paikat tarkistellut, mutta en ole seisokkia saanut enkä myöskään nähnyt.

Mutta ajatuksiin se silti mukavasti jäi ja joskus vähän itseksesi haaveilet? ;)

Vierailija
22/100 |
08.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

M44 kirjoitti:

Olen monesti ollut niin harrastus-, kaveri- ja työporukalla eikä siinä ole koskaan ollut mitän seksuaalista. Ei myöskään silloin kun olin puolison työporukan lenkkisaunassa mukana ainoana miehenä kymmenen naisen kanssa ja alkoholia oli nautittu. Tai no myönnettävähän se on että olen kyllä toisten paikat tarkistellut, mutta en ole seisokkia saanut enkä myöskään nähnyt.

kyllä se yllättävä seisokki voi helposti yllättää varsinkin jos kymmenen naisen kanssa saunassa.... kyllä joutuisi jääkarhuja miettimään

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/100 |
08.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

M44 kirjoitti:

Mutta ajatuksiin se silti mukavasti jäi ja joskus vähän itseksesi haaveilet? ;)

Eipä erityisemmin, kun en ole ihastuksieni kanssa koskaan saunonut enkä heitä alasti nähnyt. Puolison kanssa taas olen asunut yhdessä jo kolmattakymmentä vuotta, joten saunominen hänen kanssaan ei myöskään aina aiheuta mitään reaktiota, esim vaikkapa lasten kanssa saunoessa. Onhan naisten vartalot kivoja katsella, mutta saunominen ja kaverit ovat eri asia kuin seksi. Ja mielestäni ne myös pitää pystyä erottamaan niin, ettei alaston nainen aiheuta seisokkia ja himoa joka tilanteessa.

Vierailija
24/100 |
08.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle on aivan sama onko siellä saunassa Erkki ja vaikka liisakin kun perseeni pesen pääasia että tulee pestyä karvat ajelen vain kun käyn yksin

Vierailija
25/100 |
09.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole koskaan kieltäytynyt kutsusta sekasaunaan. Aika paljon on ollut erilaisia työ ja yhdistys toimintaan liittyviä kokoontumisia, joissa saunominen kuuluu iltaan. Usein olen ollut ainut nainen lauteilla, en myöskään pane pahakseni vaikka minua katsellaan siellä, teen sitä tietysti itsekin.

Vierailija
26/100 |
09.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole koskaan ollut, mutta ehdottomasti menisin. Vähän varmaan uteliaisuuttani vilkuilisin, vaikkei saunomiseen mitään seksuaalista liitykään.

Vierailija
27/100 |
09.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En sauno alasti sekasaunassa - paitsi Sompasaunalla.

Vierailija
28/100 |
09.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Saunooko joku Sompasaunalla vielä alasti? Nykyäänhän kaikki käyttävät siellä uikkareita, kun ei oikein nykysuomalaiseen kulttuurin istu toi alasti sekasaunominen.

Vierailija
29/100 |
09.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Saunooko joku Sompasaunalla vielä alasti? Nykyäänhän kaikki käyttävät siellä uikkareita, kun ei oikein nykysuomalaiseen kulttuurin istu toi alasti sekasaunominen.

Kyllä vakkarit nudeilee, tai paremminkin he jotka siellä tungoksessa jaksavat käydä yhä ja jotka eivät ole rakentaneet omia koppejaan.

Vierailija
30/100 |
09.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyinen bikini- ja uikkarimuoti ei kyllä aina jätä paljoa arvailujen varaan. Eilen oli yleisessä sekasaunassa eräällä nuorella naisella niin pienet bikinit, alaosa varsinkin että ei edes kovin leveä kiitorata tai tirpeat huulet olisi sen alle peittyneet, ja kupeissa sekä alaosissa ei taida enää vuorta paljoa ola, kun sileät kamelinvarpaat ja käkkyräiset karvat näkyvät peittävämmäkokoisenkin uima-asun pinnalle.

Vierailija
31/100 |
10.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Opiskelijapiireissä käytännössä toimii niin että on naistenvuoro ja sekavuoro. Eli miestenvuorolle eksyy joskus pari naista.

Ei ole minulle ongelma mutta ujolle pojalle voi olla vaikea sanoa jos haluaisi sukupuolitetun vuoron.

Vierailija
32/100 |
10.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei, en osallistuisi. Sen verran heikko itsetunto oman kehon suhteen.

Vierailija
33/100 |
10.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jouduin,,Pääsin,, kymmenkunta vuotta sitten,eräissä polttareissa tulevan morsiamen kanssa saunaan.Kunnes sinne alkoi tulla toinen toistaan viehättävämpiä naisia.Heitä oli viisi,joista kaksi posliinia.Vihdoin morsiamen ja luin onnentoivotus loitsun.Minulla alkoi olla vaikeuksia,ja jouduin tosissani keskittymään etten saisi erektiota.Nyttemmin kun ajatusmaailmani on kehittynyt,antaisin vapaasti seisoa.Eihän asiassa ole mitään hävettävää.

Vierailija
34/100 |
10.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kesäfestareilla jossa käyn on aina sekasaunat. Harva käyttää uikkareita ja vielä harvempi käyttäytyy huonosti. Olen mies joten ei ole mitään ongelmaa käydä sekasaunoissa. Vaimoni taas ei menisi ikinä alasti saunaan jos siellä on myös vieraita miehiä.

Vierailija
35/100 |
10.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole koskaan kieltäytynyt kutsusta sekasaunaan. Aika paljon on ollut erilaisia työ ja yhdistys toimintaan liittyviä kokoontumisia, joissa saunominen kuuluu iltaan. Usein olen ollut ainut nainen lauteilla, en myöskään pane pahakseni vaikka minua katsellaan siellä, teen sitä tietysti itsekin.

Kiva kuulla :) Kun sinussa tuntuu olevan eksibitionistia (iso plussa!), niin kiihotutko siitä, että vieraat miehet katsovat vartaloasi? Oletko parisuhteessa ja jos kyllä, niin mitä puolisosi ajattelee nakuilustasi? Kiihotutko itse vieraiden miesten vartaloista lauteilla? :)

Vierailija
36/100 |
10.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin varttuneempana naisena olen oppinut, että sekasaunaan tarvitaan vain oikea mielentila ja itsetuntoa.

Omalla miehellä on kaveriporukan ja suvun pienin pippeli, eikä se halua hävetä sitä yhtään. Aina ensimmäisenä ja viimeisenä munasillaan, kylmä tekee vielä tehtävänsä. Esittelee sitä kylmän pienentämää prinssinakkia, muka vilvoittelee.

Koko ajan sekasaunotaan meillä kotona ja mökillä. Ekat kymmenen vuotta häpesin silmät päästäni ja kuuntelin naisten kikatusta, nyt olen usein ainoa naispuolinen sekasaunoja. Muiden naisten miehet ei päästä naisiaan sekasaunaan. Itse olen muodokas, isoperseinen ja suht rintava. Nykyisin (37v) saan joka kerta ehdotuksia isomunaisilta mieskavereilta. Aikuiset miehet osaavat herkkuaan tarjoilla ja nykyisin en tosiaankaan vastusta kiusausta, vaan nautin elämästä.

Päästän vieraan pesemään selkää ja aina saan samalla hyvää hoitoa, yleensä pesijän mitta riittää takaapäin, ja naiset jututtaa terassilla pienimunaista miestäni. Kikattaa, kun oma mies pesee minun selkää saunassa. Löylyissä nostan jalat lauteille ja miesten syliin.

Vierailija
37/100 |
10.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kappas, täällä oli satusetä ylempänä.

Vierailija
38/100 |
10.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietenkin osallistun. Olen aina osallistunut, kun on mahdollisuus. Saunomisessa ei ole paljoakaan seksuaalista, mutta koska omaan ison lepopeniksen (15 cm) niin onhan sitä kiva esitellä ja katsella reaktioita - niin naisilta kuin miehiltä.

Vierailija
39/100 |
10.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myöhäisesssä graduntekovaiheessa - sitä kotiseudullani raapustellessani - tutustuin lenkkeillessä mökillään kesää viettävään akateemiseen nelikymppiseen pariskuntaan. Minun sukupuoleni on poika, tai olinhan minä jo silloin mies, vaikka nuorikin. Kun muutaman kerran oli poluilla tavattu, pariskunta kutsui minut mökilleen jatkamaan keskusteluja. Kohta jo sauna lämpeni, ja kolmisin istuimme lauteilla. Olihan siinä jotain erikoista, outoa, joka askarrutti. Seuraavalla kerralla mies otti sen puheeksi sanoen, että hänen vaimollaan on tällainen mieltynys, tai sanoiko hän että intohimo. Että jos se ei minua häiritse, ei se häiritse heitäkään, ja hänen vaimolleen se on puhdasta iloa tällaisessta yhdessäolosta. - Ja niin me jatkoimme tapaamisia, saunomisia. Eikä se minua häirinnyt, tai pitäisikö sanoa, että kovastikin, mutta ei mitenkään vastenmielisellä tavalla. Ja graduntekoon sain joka tapauksessa sen verran  neuvoja ja energiaa, että arvosanakin taisi nousta sen seurauksena yhdellä pykälällä.

Vierailija
40/100 |
10.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Magna cum laude kirjoitti:

Seuraavalla kerralla mies otti sen puheeksi sanoen, että hänen vaimollaan on tällainen mieltynys, tai sanoiko hän että intohimo. Että jos se ei minua häiritse, ei se häiritse heitäkään, ja hänen vaimolleen se on puhdasta iloa tällaisessta yhdessäolosta. - Ja niin me jatkoimme tapaamisia, saunomisia. Eikä se minua häirinnyt, tai pitäisikö sanoa, että kovastikin, mutta ei mitenkään vastenmielisellä tavalla. Ja graduntekoon sain joka tapauksessa sen verran  neuvoja ja energiaa, että arvosanakin taisi nousta sen seurauksena yhdellä pykälällä.

Ihan tajuttoman kuuma kokemus. Mieti, miten he ovat saaneet kiksejä sinusta ja vaimo hekumoinut nuoresta orista. Mies taas hakannut tattiin ajatellen, miten paukuttaisit vaimoa. Juuri se antautuminen, riisuuntumisen hetki sekasaunassa vieraan edessä, best ever.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi yhdeksän