Konservatiivinen kokoomusnuori haluaa asepalveluksen naisille
Konservatiivisuus ei siis yletykään esimerkiksi naisten ja miesten rooleihin, joita määrittelee biologia, vaan esimerkiksi väkivaltakulttuurin kultivointiin. Enpä muista koska olisin nauranut yhtä makeasti.
Kommentit (43)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Konservatiivisuus tarkoittaa naisten oikeuksien vastustamista.
Naisen oikeus eriarvoisesti välttyä asepalveluksesta. Sellainen oikeus joutaa mennäkin.
Kai ymmärrät sen, että kaikki naiset eivät kykene suorittamaan asepalvelusta ihan fyysistä syistä. En näe järkeä , että nainen menisi johonkin hoitolaitokseen ilmaistöihin 8kk, kuten sivarit laitetaan. Siviilipalvelusta pitäisi kehittää muutenkin.
Vierailija kirjoitti:
Kokoomusnuoret nyt vain ovat sellaisia, ääliöitä.
Kaikki muistamme Suskin. Missä Suski luuraa?
Miehet ovat ITSE valinneet armeijan vain miehille, miehet myös tutkitusti itse sitä eniten kannattavat. Mitäs siihen sanot? Olisiko ollut miesten oma valinta?
Miksi miehiä ei ole koskaan pakotettu vaijtamaan nimeä? Missä tasa-arvo? Miksi te miehet ette tuomitse seksuaalirikoksia? Miksi ette tuomitse tyttöjen systemaattisia abortteja?
Minä naisena todellakin nautin niistä vähistä etuoikeuksista mitä minulla on. Nauttivat miehetkin sukunimivallastaan. Naiset pakotettiin siihen lailla, miehiä ei koskaan. Tasa-arvoa tosiaan.