Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Konservatiivinen kokoomusnuori haluaa asepalveluksen naisille

Vierailija
07.08.2022 |

Konservatiivisuus ei siis yletykään esimerkiksi naisten ja miesten rooleihin, joita määrittelee biologia, vaan esimerkiksi väkivaltakulttuurin kultivointiin. Enpä muista koska olisin nauranut yhtä makeasti.

https://yle.fi/uutiset/3-12565672

Kommentit (43)

Vierailija
41/43 |
07.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos naisille tulee asevelvollisuus niin minä naisena kieltäydyn synnyttämästä lapsia tähän maahan

Edelleen, mikään lakipykälä ei velvoita synnyttämään tai aiheuta seurauksia jos jättää homman väliin.

Tosin natoilun myötä kutsunnat tulevat koskemaan kaikkia ja lopulta 20-30% ikäluokasta suorittaa asevelvollisuuden. Ei nyt ihan jokaista kumipäätä voi päästää natokumppanien naurettavaksi.

Miehet ovat ITSE valinneet armeijan vain miehille, miehet myös tutkitusti itse sitä eniten kannattavat. Mitäs siihen sanot? Olisiko ollut miesten oma valinta?

Miksi miehiä ei ole koskaan pakotettu vaijtamaan nimeä? Missä tasa-arvo? Miksi te miehet ette tuomitse seksuaalirikoksia? Miksi ette tuomitse tyttöjen systemaattisia abortteja?

Minä naisena todellakin nautin niistä vähistä etuoikeuksista mitä minulla on. Nauttivat miehetkin sukunimivallastaan. Naiset pakotettiin siihen lailla, miehiä ei koskaan. Tasa-arvoa tosiaan.

Vierailija
42/43 |
07.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Konservatiivisuus tarkoittaa naisten oikeuksien vastustamista.

Naisen oikeus eriarvoisesti välttyä asepalveluksesta. Sellainen oikeus joutaa mennäkin.

Kai ymmärrät sen, että kaikki naiset eivät kykene suorittamaan asepalvelusta ihan fyysistä syistä. En näe järkeä , että nainen menisi johonkin hoitolaitokseen ilmaistöihin 8kk, kuten sivarit laitetaan. Siviilipalvelusta pitäisi kehittää muutenkin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/43 |
07.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kokoomusnuoret nyt vain ovat sellaisia, ääliöitä.

Kaikki muistamme Suskin. Missä Suski luuraa?