Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minkälainen mekko isovatsaiselle naiselle?

Vierailija
06.08.2022 |

Olen keskivartalolihava. Mikään mekko ei näytä hyvältä.
Auttakaa!!!

Kommentit (36)

Vierailija
21/36 |
06.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen paksuvatsainen, vaikka onkin vyötärö edestä katsottuna. Pahimmat on ne, jotka levenee jo sen yläpuolelta. Heti +15kg. Parhaita esim. skater-mallit kunnon helmalla.

Vierailija
22/36 |
06.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla auttoi kun mekossa oli osa kankaasta kiristetty n. vyötärön kohdalla sivulle. Koitan löytää sen mallisen kuvan...

Vähän niin kuin tämä MUTTA se kiristys oli tosiaan vasemmalla sivulla (ei ihan kyljessä). Espritin mekko taisi olla.

Siis ja se linkki...

https://confettissimo.com/fi/muoti-tyyli/vaatteiden-tyylej%C3%A4/mekko-…

zizzi.fi >  suodattimiin A-shape > materiaaleihin puuvilla, luomupuuvilla, pellava (arkikäyttöön myös viskoosi)

Huom. lue tarkkaan koko-opas! Zizzillä esimerkiksi itse (44-46) olen S-kokoa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/36 |
06.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaksiosainen olis parempi eli pusero ja hame. 

Vierailija
24/36 |
07.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Etkö voisi laihduttaa vatsaa vähän pienemmäksi?

Omenavartaloisena tiedän, että kilot lähtee ensimmäisenä tisseistä ja seuraavana pepusta. Sitten vasta vatsasta. Eli voi laihtua, mutta vartalon malli ei muutu.

Vierailija
25/36 |
07.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihanan väljä liehuvahelmainen ,siis a-linjainen ja juuri ihosi ja hiuksiisi sopiva väri, vaikka kirkkaan punainen. Vähintään yhtä tärkeä on taidokas hiustenlaikkaus ja kampaus , sekä meikki.

Lihava vainen voi olla todella komea oikein puettuna. Jos et itse osaa, pyydä kerrankin ammattiapua ja niillä neuvoilla voit laittaa itsesi viehättäväksi jatkossakin.

Mikään ei ole niin ruma ,kuin tiukka makkarankuori pulskan päällä ja maantienvärinen roikkuva hiuskuantolo.

En tajua näitä liehuvahelmoja ylistäviä. Minusta ne on ihan pahin vaate vatsalihavalle. Näyttää kuin olisi päärynä, vatsa on lihava ja liehuva helma antaa ymmärtää, että lantiolla sitä tavaraa vasta löytyykin.

Kotelomekko on paras.

Vierailija
26/36 |
07.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokeile tummaa, esim. mustaa mekkoa, ja sen päällä kirkasväristä tai vaaleaa pitkähköä jakkua avonaisena. Voit yllättyä positiivisesti.

Vierailija
27/36 |
07.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

https://www.zalando.fi/edited-milla-dress-juhlamekko-black-edd21c0mi-q1…

Minulla muuten hoikka kroppa mutta maha on pömppö. Käytän tämän tyylisiä mekkoja, jossa rypytys. Juhliin lisäksi muotoileva alusvaate.

Vierailija
28/36 |
07.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kietaisumekko. V-aukko tai muu kaunis pääntie. Polvipituinen, niin sääret tulevat esiin, ne ovat usein kauniit omenavartaloisilla. Samoin ranteet esiin, jos ne ovat sirot.

Mekko, jossa yläosa on liehuva ja alaosa voi olla kapeampi, mutta ei kireä.

Vierailija
29/36 |
07.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äitiysvaatemallistoista löytyy mekkoja jotka suunniteltu niin et masu mahtuu kauniisti. Väliäkö sillä onko se läskiä vai vauvaa. Äitiyssukkahousutkin on ihan parhaat hiemat vatsakkaalle. Suosittelen tutustuun!

Vierailija
30/36 |
07.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on isot rinnat, pömppömaha ja hoikat jalat. Polvipituinen mekko on minulle paras, niin hoikat sääret näkyy. Mekko ei saa levitä rintojen alta, vaan pitää olla korkeintaan suora siitä, parhaiten imartelee sellainen, mikä ottaa hieman sisään rintojen kohdalta. Mutta lantion kohdalta jonkunlainen leveneminen mekossa luo mielikuvaa vyötäröstä, vaikka todellisuudessa minulla on melko kapea lantio.

Vierailija
32/36 |
07.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Värillä on myös väliä, ja onko kuvioita ja jos on niin millaisia . Ne voivat saada vaatteen näyttämään paremmalta tai huonommalta. Joka vartaloon kyllä löytyy sopivaa vaatetta, ammattitaitoinen myyjä tai ystävä voi olla avuksi.

Vierailija
33/36 |
07.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lainapeite on sinun valintasi villiin syksyyn.

Vierailija
34/36 |
07.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

A-linjainen tietysti. Ei vartalonmyötäinen eikä äitiysmekkomallia, jossa kuminauha, sauma tai laskokset mahan sijaintia ja kokoa korostamassa. Missään nimessä ei mistään kohtaa vartaloa tiukka eikä sellainen, että näyttäisi kokoa liian pieneltä. Itse käytän vain melko pitkiä mekkoja, mutta jos sinulla on kauniit jalat, valitse vähän lyhyempi malli joka korostaa sääriäsi

Vierailija
35/36 |
07.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lainapeite on sinun valintasi villiin syksyyn.

Lainapeitettä  käytetään vain villien urosten metsästämiseen syysviidakossa. Ansaksi viriteltynä

-sivusta

Vierailija
36/36 |
07.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Etkö voisi laihduttaa vatsaa vähän pienemmäksi?

Omenavartaloisena tiedän, että kilot lähtee ensimmäisenä tisseistä ja seuraavana pepusta. Sitten vasta vatsasta. Eli voi laihtua, mutta vartalon malli ei muutu.

Tuo on yksilöllistä. Itse olen muuten hoikka, mutta pömmpövatsainen - vatsa pullottaa osittain huonoista keskivartalolihaksista johtuvan virheasennon vuoksi (notkoselkä), osittain siksi, että on myös taipumusta kerryttää rasvaa vatsaan. Minulla lähtee aina ensimmäisenä rasva vatsasta, ja näin ollen omenavatsaa voi olla jopa kohtalaisen helppo pienentää. Mutta se on yksilöllistä.

Itselleni ei myöskään vartalotyypistä johtuen sovi monet isovatsaiselle ehdotetut mekot, ja oikeastaan ainoa mikä sopii, on sellainen A-linjainen mekko, jossa vyötärö on nostettu aika korkealle.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi yhdeksän