Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minkälainen mekko isovatsaiselle naiselle?

Vierailija
06.08.2022 |

Olen keskivartalolihava. Mikään mekko ei näytä hyvältä.
Auttakaa!!!

Kommentit (36)

Vierailija
1/36 |
06.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tiukkaa. Ei vartalonmyötäistä. Mukava ja rento joka ylhäältä levenee alaspäin.

Vierailija
2/36 |
06.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vyötäröltä löysä. Runsas alaosa, mini, midi tai pitempi. Ei kuitenkaan mikään säkki, vaatii hyvää suunnittelua ja materiaaleja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/36 |
06.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse käytän kaikenlaisia mekkoja, mutta isoa rusettia vatsan päällä peittämään muhkut. Sääret on mulla sirot.

Vierailija
4/36 |
06.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet käyttää puvuntakkia piilottamaan samantyyppisen ongelman. 

Vierailija
5/36 |
06.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja liiviä. Ongelma hoidettu!

Vierailija
6/36 |
06.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytä Sokoksen tai Halosen tai Stokmanin asuste palvelua hyväksi.Kuukan ei voi tietä . minkä kokoinen, pituinen olet?Oletko leveä selkäinen,harteikas?Pitkä pituudeltasi vai pätkä?Rintava vai et? Kaikki edelä mainitut, vaikutaa vaaten mallin.

Vierailija
7/36 |
06.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vyötäröltä löysä. Runsas alaosa, mini, midi tai pitempi. Ei kuitenkaan mikään säkki, vaatii hyvää suunnittelua ja materiaaleja.

läski on läski. ei se suunnittelulla parane

Kyllä paranee. Kannattaa korostaa parhaimpia puolia, jos sellaisia löytyy. Ja nyt oli kyse keskivartalolihavuudesta, läski voi kertyä pelkästään sinne myös naisella.

Vierailija
8/36 |
06.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Puvuntakki miehellä auttaa yhtä paljon kuin jakkupuku naisella.

Vierailija
9/36 |
06.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olipa vartalon muoto mikä hyvänsä niin valitse sellainen vaate, joka ei vedä huomiota ongelmakohtaan. Ei siis vatsakkaalle mekkoa, jossa on vatsan yläpuolella runsas rypytys pahimmassa tapauksessa jäykästä kankaasta suurentamassa visuaalisesti vatsan kokoa. Mieluiten vaikka ihan suora pötkö, jonka kauluksessa tai helmassa on rimpsuja.

Sama juttu jos olet lanteva ja berzewä: älä laita rusettia tai rypytystä korostamaan asiaa jos et ole ylpeä muodoistasi. Laita mieluummin kaunis vyö vyötäröllesi ja kiinnitä huomiota kenkiin ja laukkuun sekä muihin koruihin.

Vierailija
10/36 |
06.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esimerkiksi sellainen kaksiosaiselta vaikuttava, jossa on musta varsinainen mekko, jonka yläosassa on sifonkinen paita/poncho-osa päällä. Näitä olen nähnyt keskivartalolihavilla, piilottavat kaiken minkä haluaa piilottaa.

Vierailija
11/36 |
06.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Esimerkiksi sellainen kaksiosaiselta vaikuttava, jossa on musta varsinainen mekko, jonka yläosassa on sifonkinen paita/poncho-osa päällä. Näitä olen nähnyt keskivartalolihavilla, piilottavat kaiken minkä haluaa piilottaa.

Ainakin Brandtex-merkillä löytyy.

Vierailija
12/36 |
06.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja muotoilevat alusasut ts. korsetti alle. Mutta hyvin räätälöity jakkupuku on jo itsessään hyvä valinta. 

Vierailija
13/36 |
06.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla auttoi kun mekossa oli osa kankaasta kiristetty n. vyötärön kohdalla sivulle. Koitan löytää sen mallisen kuvan...

Vierailija
14/36 |
06.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja muotoilevat alusasut ts. korsetti alle. Mutta hyvin räätälöity jakkupuku on jo itsessään hyvä valinta. 

Jakkupuku? Miten omena piilotetaan sen hameen vyötärön kanssa? Tai takin?

Vierailija
15/36 |
06.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla auttoi kun mekossa oli osa kankaasta kiristetty n. vyötärön kohdalla sivulle. Koitan löytää sen mallisen kuvan...

Vähän niin kuin tämä MUTTA se kiristys oli tosiaan vasemmalla sivulla (ei ihan kyljessä). Espritin mekko taisi olla.

Vierailija
16/36 |
06.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etkö voisi laihduttaa vatsaa vähän pienemmäksi?

Vierailija
17/36 |
06.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

A-linjainen. Zizziltä löytyy tosi kivoja!

Vierailija
18/36 |
06.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Marimekon unikkosäkki

Mustakaapu

Vierailija
19/36 |
06.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vähän niin kuin tämä MUTTA se kiristys oli tosiaan vasemmalla sivulla (ei ihan kyljessä). Espritin mekko taisi olla.

Siis ja se linkki...

https://confettissimo.com/fi/muoti-tyyli/vaatteiden-tyylej%C3%A4/mekko-…

Vierailija
20/36 |
06.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanan väljä liehuvahelmainen ,siis a-linjainen ja juuri ihosi ja hiuksiisi sopiva väri, vaikka kirkkaan punainen. Vähintään yhtä tärkeä on taidokas hiustenlaikkaus ja kampaus , sekä meikki.

Lihava vainen voi olla todella komea oikein puettuna. Jos et itse osaa, pyydä kerrankin ammattiapua ja niillä neuvoilla voit laittaa itsesi viehättäväksi jatkossakin.

Mikään ei ole niin ruma ,kuin tiukka makkarankuori pulskan päällä ja maantienvärinen roikkuva hiuskuantolo.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi kaksi