Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ollaanko todella ainoa tavallinen ongelmaton perhe jossa mies on OIKEASTI todella tukevassa humalassa nyt

Vierailija
06.08.2022 |

Ei edes ole mitään suurta ongelmaa tässä, siis mitään turvakotiin lähtemistä, muuta kuin tuo aivan käsittämättömän syvä päihtymystila hänellä.

Kommentit (32)

Vierailija
21/32 |
06.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ette ole tavallinen, ongelmaton perhe, vaan poikkeava alkoholistiperhe.

Vierailija
22/32 |
06.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi on humalassa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/32 |
06.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei siinä ole mitään ihmeellistä, että aikuinen ihminen voi joskus olla humalassa. Mutta kiinnostavasti korostat näin lyhyessä viestissä kahteen kertaan, ettei ole mitään ongelmaa.

Vierailija
24/32 |
06.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Soiko Irwin?

Tuskin pystyy soittamaan mitään

Et spofifystä ole kuullut, joillakin on jopa cd-levyjä ja soitin.

Vierailija
25/32 |
06.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi on humalassa?

Jos se vaikka on viinaa juonut, ihan vaan arvailen tässä.

Vierailija
26/32 |
06.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä yksin juominen on jonkinlainen merkki ongelmasta.

Höpö höpö, pikkuhuppeli hyvän elokuvan, musiikin tai kirjan kanssa on kaikista parasta.

Vierailija
27/32 |
06.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Höpö höpö, pikkuhuppeli hyvän elokuvan, musiikin tai kirjan kanssa on kaikista parasta.

Allekirjoitan kyllä tämän. Nuoruuden mieheni oli kuitenkin itsetuhoinen juoppo, ja olen onnellinen, kun pääsin viimein hänestä. Nykyinen mieheni käyttää alkoholia vähemmän itsetuhoisesti, vaikkei kuppiin sylje hänkään. Nytkin ollaan lomalla ja mökillä, ja muutama olut/lonkero nautittu saunan jälkeen. Mies vetäytyi juuri lukemaan kirjaa, itse vielä surffailen netissä.

Vierailija
28/32 |
06.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Allekirjoitan kyllä tämän. Nuoruuden mieheni oli kuitenkin itsetuhoinen juoppo, ja olen onnellinen, kun pääsin viimein hänestä. Nykyinen mieheni käyttää alkoholia vähemmän itsetuhoisesti, vaikkei kuppiin sylje hänkään. Nytkin ollaan lomalla ja mökillä, ja muutama olut/lonkero nautittu saunan jälkeen. Mies vetäytyi juuri lukemaan kirjaa, itse vielä surffailen netissä.

Minä elän yksin, olen jo 67 v, minulla ei ole sellaisia kavereita joitten kanssa menisin baariin, kyllä mikä haen joka viikko 0,75 viinipullon ja nautin sen rauhallista tahtia, muuten en tätä arkea jaksaisi. Koronat, sodat, uupumus ja kaikki.

Huolissani olen kaveristani, samanikäinen, hänellä settiin kuuluu aina viinin lisäksi kaljaa ja teräviä. Hän ei koskaan osta viinipulloa, aina kolmen litran tonkan, tai mikä se pahvijuttu on.

Vierailija
29/32 |
06.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole kännissä, vaikka nykyään yksin elänkin eron takia. Enkä koskaan ollut humalassa lasten seurassa, joskus jätkien kanssa viikonloppu reissuilla tuli kaljoteltua. Just tulin salilta kotiin. - M32

Eikä oo kyllä normaalia vetää tollasia mämmejä yksin kotona jos perhe paikalla.

Tuo just, että eihän se sovi tilanteeseen, pienet lapset siinä ja niillä ihan eri kuviot.

Vierailija
30/32 |
06.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
31/32 |
06.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onks teillä lapset siellä kattomassa tuota meininkiä? Lasuasia.

Ihan eri puolella taloa. Mies on itsekseen kaukana takkahuoneessa.

Onko sillä vessa siellä?

Vierailija
32/32 |
06.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asia on niin että eyt ymmärrä vaikka ymmärrät. Et halua sellaista elämää itsellesi että mies on aina kännissä joten kai sinulla on joku läheinen joka ottaa sinut sinne asumaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme yksi