Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miten päästä yli turhautumisesta rakkauteen?

Vierailija
06.08.2022 |

En tiedä miten asian muotoilisin, mutta huomaan kyynistyneeni viime vuosina. Ihmiset vituttaa, kaikki näyttää rumilta ja minua vaan inhottaa. Samalla kuitenkin ikävöin maailmalle avointa, nauravaista "entistä itseäni". Nautin seksiseikkailuista, olin huoleton.
Nykyään täynnä vihaa, katkeruutta, pettymystä. Olen ollut 8 vuotta ilman vakavaa kumppanuutta. Tähän aikaan on mahtunut pidempiäkin tapailuja ja rakastumisia, mutta kaikki suhteet olleet vaikeita ja päättyneet karvaasti.
Haluaisin uskoa rakkauteen, mutta en enää ole sille avoin. Torjun kaikki minua lähestyvät miehet, koska vituttaa niin.
Miten pääsen yli tästä olosta? Toivottavasti joku täällä ymmärtää mitä tarkoitan.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
06.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö ilman sitä vakavaa kumppanuutta sitten ole siedettävää olla?

Vierailija
2/8 |
06.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi siis torjut, jos haluat sisimmässäsi löytää rakkauden?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
06.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katkeruus vie voimat. Vitutus on voimaa jos haluaa muutosta.

Vierailija
4/8 |
06.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin kyynistyin, ja olin pitkään yksin. Sitten ihastuin palavasti, sain sen miehen iskettyä... ja nyt huomaan että paskaan iskin käteni taas kuitenkin. Kunhan saan tämän tunteen kuoletettua, niin toivon tosiaan etten erehdy enää antamaan mahdollisuutta kellekään. Tosin ei kukaan minua lähesty jollen itse puske päälle, joten varmaan rauhassa saan olla.

Vierailija
5/8 |
06.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika tyhmiinnyttää sinunkin ennen pitkää niin että antaudut rakkauden riskille uudestaan.

Vierailija
6/8 |
06.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikö ilman sitä vakavaa kumppanuutta sitten ole siedettävää olla?

On. Mutta kyllä toivoisin jakavani elämää vielä joskus jonkun kanssa. -ap

Vierailija
7/8 |
06.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi siis torjut, jos haluat sisimmässäsi löytää rakkauden?

Koska kukaan ei kiinnosta. Olen niin negatiivisessa tilassa, etten edes halua antaa mahdollisuutta. En osaa purkaa tätä tunnetta! Salaa kuitenkin kumppanuudesta haaveilen. Ehkä odotan kuuta taivaalta, en tiedä. -ap

Vierailija
8/8 |
06.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aika tyhmiinnyttää sinunkin ennen pitkää niin että antaudut rakkauden riskille uudestaan.

Toivotaan.. -ap