Voiko ammattilaisen vuokrata esim. elokuvaseuraksi?
Kun ei kukaan nainen mun seurassa halua ilmaiseksikaan olla, niin kai se on joku eskortti hankittava elokuviin yms. mukaan niin ei tartte aina yksin mennä. Mitähän tuollainenkin maksaa sitten?
Kommentit (12)
On se kyllä oikeasti tosi surullista ja säälittävää, että pitää olla näin vastenmielinen naisten mielestä että rahalla pakko hankkia pelkkää jutteluseuraakin! Vois kyl ittensä köyden jatkoksi vetää...
Miksi pitäisi olla elokuvaseuraa? On kai tarkoitus katsoa se elokuva.
No et varmaan tuollaisella itsesäälibeta-asenteella saakkaa naista matkaasi vìtún kitisevä lvvseri
Allu, anna olla. Et tule saamaan ymmärrystä täältä. Se ei tarkoita, ettetkö ole yhtä tärkeä ja arvokas. Mutta täällä sinua vedätetään 10-0.
Voi vuokrata.
Eri kaupungeissa on erilaisia palveluita.
On myös vanhuksikke seuraa tarjolla.
Tuttulla vanhemmalla jo itsekin eläkkeellä olevalla on yhden hengen yritys.
Hänet voi palkata seuraksi konsertteihin, teettereihin, ostoksille, ulkoiluun, puheseuraksi kotiin, yms.
Suomi on täynnä yksinäisiä vanhuksia, jotka eivät yksin käy missään, eivätkä puhu kenenkään kanssa, päiväkausiin, jopa ei viikkokausiin.
Mä voisin lähteä sun kanssa leffaan, jos hinnasta sovitaan ja ei tarvii muuta tehdä kuin elokuvaa katsella. Joten luulisi jonkun ammattilaisenkin tuohon suostuvan.
Mä ainakin tykkään käydä leffassa ja mielellään yksin.
Miksi teet yksinolostatuollaisen ongelman? No otapa huxra leffaseuraksi, varmaan samalla rahalla vaihteeksimieluusti lähtee leffaan.
Vierailija kirjoitti:
Mä voisin lähteä sun kanssa leffaan, jos hinnasta sovitaan ja ei tarvii muuta tehdä kuin elokuvaa katsella. Joten luulisi jonkun ammattilaisenkin tuohon suostuvan.
Saahan kuitenkin kädestä pitää kiinni, jos elokuva alkaa olla liian jännittävä?
Vierailija kirjoitti:
Voi vuokrata.
Eri kaupungeissa on erilaisia palveluita.
On myös vanhuksikke seuraa tarjolla.
Tuttulla vanhemmalla jo itsekin eläkkeellä olevalla on yhden hengen yritys.Hänet voi palkata seuraksi konsertteihin, teettereihin, ostoksille, ulkoiluun, puheseuraksi kotiin, yms.
Suomi on täynnä yksinäisiä vanhuksia, jotka eivät yksin käy missään, eivätkä puhu kenenkään kanssa, päiväkausiin, jopa ei viikkokausiin.
Tuollainen palvelu vaikuttaa hyvältä. Olisi plussaa, jos tällä palvelua tarjoavalla on auto käytettävissä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Saahan kuitenkin kädestä pitää kiinni, jos elokuva alkaa olla liian jännittävä?
Tykkään kyllä pitää kädestä kiinni, mutta eikö se menisi jo liian romanttiseksi?
Eiköhän hinnasta pääse sopimukseen