Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Joku luontaistuote stressiä vähentämään?

Vierailija
06.08.2022 |

Olin kolme viikkoa kesälomalla juhannuksen jälkeen ja sen jälkeen olen ollut kolme viikkoa töissä. Lomalta palattua tuli univaikeudet. En nuku kunnolla etenkään alkuyöstä muutamaan tuntiin, vaan nukun jonkinlaista "koiranunta", näen unikuvia, mutta olen hereillä. Ihan aamuyöstä vasta vähän paremmin nukun. Käytän melatoniinia säännöllisesti ja on mulla tarvittaessa otettava unilääkekin, nitratsepaami, mutta nyt en nuku silläkään sen paremmin. Mikä neuvoksi?

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
06.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Relaxor Fortea (kärsimyskukkauute) mainostetaan stressiä lievittämään, mutta itse en ole siitä kokenut olevan apua.

Vierailija
2/21 |
06.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

ashwagandha

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
06.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suosittelen kannabista.

Vierailija
4/21 |
06.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ashwagandha, ruusujuuriuute, valeriana, kärsimyskukkauute. Eri ihmisillä toimii eri jutut. Tuohon unettomuuteen kokeilisin ehkä valerianaa ja kärsimyskukkauutetta yhdessä - valeriana auttaa nukahtamaan ja körsimyskukka auttaa pysymään unessa poistamalla stressiä ja ahdistusta.

Itse myös ostan aina mahdollisimman käsittelemättömässä muodossa nämä yrttituotteet, esim. yksinkertaisena alkoholiuutoksena, enkä tabletteina koska monta kertaa olen huomannut ettei tablettimuotoinen toimi kunnolla - jotain tapahtuu ilmeisesti prosessoinnissa, mikä vie tehoa.

Vierailija
5/21 |
06.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luminex rauhoittaa aika tehokkaasti mutta on kallis, samoin Duranoct melatoniini on parempi kuin muut melatoniinit. Mutta en mäkään näillä  nukahda, Stilnoctia menee joka yö.

Vierailija
6/21 |
06.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ashwagandha, ruusujuuriuute, valeriana, kärsimyskukkauute. Eri ihmisillä toimii eri jutut. Tuohon unettomuuteen kokeilisin ehkä valerianaa ja kärsimyskukkauutetta yhdessä - valeriana auttaa nukahtamaan ja körsimyskukka auttaa pysymään unessa poistamalla stressiä ja ahdistusta.

Itse myös ostan aina mahdollisimman käsittelemättömässä muodossa nämä yrttituotteet, esim. yksinkertaisena alkoholiuutoksena, enkä tabletteina koska monta kertaa olen huomannut ettei tablettimuotoinen toimi kunnolla - jotain tapahtuu ilmeisesti prosessoinnissa, mikä vie tehoa.

Kertoisitko ihan tuotenimet joita käytät? Nämä uutteet. Mistä saa.

Vierailija
7/21 |
06.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Relaxor fortea kun ottaa viisi kappaletta kerralla niin auttaa ainakin minulla. Lisänä l-teaniinia ja Valeriaanaa.

Vierailija
8/21 |
06.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka nyt unettomuuteen luontaistuotteita käyttäisi. Eikä kyllä mihinkään muuhunkaan.

Vierailija
9/21 |
06.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olut tai muu alkoholia sisältävä suosikkiLUOMUjuoma. Kitisijät kitisee tästä mutta kitiskööt.

Vierailija
10/21 |
06.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuka nyt unettomuuteen luontaistuotteita käyttäisi. Eikä kyllä mihinkään muuhunkaan.

Jos käyttää niin ei ole sulta pois.

Väärä keskustelu sulle??

Vierailija
11/21 |
06.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun tulet töistä kotiin,Puhelin lentotilaan.Unohda puhelin,netti.Insta ja f.b. Syö ,tiskaa,vie roskat roska katos.Lähde kävelee ,sillä nolaat pääsi kävelet 1h tai 2h. Ihan sama,Älä kesi tekosyitä.Osat yksin kävellä tai perheesi kanssa.Himaan. suihku,kevyt ilta pala.Edelen pois älylaiteet ja tv. Voit radiota kunlla taustalla. pehkuihin yksin jos asut perhen kanssa tylisi koko perhe punkan klo:20.30.Kirja kaveriksi Mutta ei ääni kirja.Tota systemiä kun teet joka ikinen ilta ,niin nukut sinä ja perheesi viimeistän 2 viikossa ja uni rytmi on taattu.Voi tietysti olla vaikeaa ilman äly laiteita,neti mailmaa,somea.mutta älä valita unettomuus jo some ja dikimailma elämäsi numero 1.

Vierailija
12/21 |
06.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos se stressi vähenisi, niin arvattavasti unikin paranisi.

Vierailija
13/21 |
06.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun tulet töistä kotiin,Puhelin lentotilaan.Unohda puhelin,netti.Insta ja f.b. Syö ,tiskaa,vie roskat roska katos.Lähde kävelee ,sillä nolaat pääsi kävelet 1h tai 2h. Ihan sama,Älä kesi tekosyitä.Osat yksin kävellä tai perheesi kanssa.Himaan. suihku,kevyt ilta pala.Edelen pois älylaiteet ja tv. Voit radiota kunlla taustalla. pehkuihin yksin jos asut perhen kanssa tylisi koko perhe punkan klo:20.30.Kirja kaveriksi Mutta ei ääni kirja.Tota systemiä kun teet joka ikinen ilta ,niin nukut sinä ja perheesi viimeistän 2 viikossa ja uni rytmi on taattu.Voi tietysti olla vaikeaa ilman äly laiteita,neti mailmaa,somea.mutta älä valita unettomuus jo some ja dikimailma elämäsi numero 1.

En pysty käymään kävelyllä. Jalat kipeytyvät jo 300 m jälkeen. Olen käynyt neljästi tästä lääkärillä, ei ole tutkittu eikä puututtu mitenkään. -ap

Vierailija
14/21 |
06.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tryptomax toimii mulle.

Vierailija
15/21 |
06.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valeriaana

Laventeli

Piparminttu

On erilaista luontaistuotetta ja teetä. Laventelia on myös tuoksupussissa ja myös käsivoidetta.

ASMR on rentouttanut mua tosi paljon.

Vierailija
16/21 |
06.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ravintohiiva

Vierailija
17/21 |
06.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kärsimyskukkauute toimii hyyvin. Itselleni ei esim. valeriaana sovi.

Vierailija
18/21 |
06.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En usko yhtään noihin kemiallisiin ratkaisuihin, olivatpa apteekin aineita tai luontaistuotekaupan.

Kokeile joogaa. Paras olisi iltakävely ja yin-jooga hengitysharjoituksineen. Kuppi rauhoittavaa yrttiteetä. Illalla sopivia mielikuvaharjoituksia itsellesi mieluisista asioista.

Jollet voi kävellä, niin selvitä syy ja hae hoitoa.

Vierailija
19/21 |
06.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kärpässienex -tabletit

Vierailija
20/21 |
06.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä osta noita puoskarien luontaistuotteita. Tuhoat maksasi.