Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Huonoja pettämisen syitä. Mitä pettäjät ovat selitelleet.

Vierailija
06.08.2022 |

Minä aloitan: se oli vahinko.

Miten h-ssä pettäminen voi olla vahinko?

No onneksi kys. henkilö on exä.

Kommentit (47)

Vierailija
1/47 |
06.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin kännissä

Vierailija
2/47 |
06.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikkihan ne on huonoja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/47 |
06.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole olemassa hyviä syitä pettämiselle, joten mikä tahansa selitys on huono. 

Vierailija
4/47 |
06.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Sinä ajoit minut pettämään"

Juu, syliin asti tyrkkäsin!

Ex oli siis alkoholisti ja vuoroviikoin lapsena meillä. Kun pyysin häntä LAPSENSA takia olemaan selvinpäin, niin tästä otti nokkiinsa ja petti. Oli sen verran kamala tuo minun "vaatimus".

Ps. Lapsi ei tullut sitten enää meille, kun äiti sai tietää mitä meillä tapahtuu eikä ukko pystynyt olemaan selvänä ja viettämään lapsen kanssa aikaa. Tämäkin oli kuulemma minun vika.

Vierailija
5/47 |
06.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se oli vain pelkkä p ano, se ei merkinnyt mitään, minulla ei ollut tunteita häntä kohtaan. (tämähän kertoo vain siitä, että tyyppi on siis itsekäs ja piittaamaton hyväksikäyttäjä, joka käyttää toisia ihmisiä kuin esineitä eli todella älytön selitys.)

Vierailija
6/47 |
06.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sitä aina saman kanssa jaksa, oli siskoni miehen perustelu.

Vierailija
7/47 |
06.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ex oli siis alkoholisti ja vuoroviikoin lapsena meillä. Kun pyysin häntä LAPSENSA takia olemaan selvinpäin, niin tästä otti nokkiinsa ja petti. Oli sen verran kamala tuo minun "vaatimus".

Ps. Lapsi ei tullut sitten enää meille, kun äiti sai tietää mitä meillä tapahtuu eikä ukko pystynyt olemaan selvänä ja viettämään lapsen kanssa aikaa. Tämäkin oli kuulemma minun vika.

Tavallaan se olikin sinun vikasi, kun et heti kertonut lapsen äidille, mikä meno teillä on. Mahdollistit osaltasi, että lapsi joutui olemaan kännisen isänsä kanssa turvattomana. 

Vierailija
8/47 |
06.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kultsi, mä en voi mun geeneilleni yhtään mitään. 

Vierailija
9/47 |
06.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olin kännissä

Klassikko

Vierailija
10/47 |
06.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Se vaan oli sopivasti siinä tarjolla". Jep jep. Varmasti oli nainen haarat levällään tarjolla ja mitenkään ei pystynyt häntä ohittamaan uittamatta munaa siellä haaroissa. 

Vierailija
11/47 |
06.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tavallaan se olikin sinun vikasi, kun et heti kertonut lapsen äidille, mikä meno teillä on. Mahdollistit osaltasi, että lapsi joutui olemaan kännisen isänsä kanssa turvattomana. 

Ootko tosissasi?!

Vierailija
12/47 |
06.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ootko tosissasi?!

Tietysti. Jos aikuinen on samassa osoitteessa juopottelevan isän ja tämän lapsen kanssa, totta kai lapsen äidille pitää kertoa, miten isä vuoronsa hoitaa. Ihan lastensuojeluasia tämä. 

Vierailija
13/47 |
06.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meilläpä oli aikamoinen selitys, johtuen siitä että rakastan (myös) koiriani. Mies sanoi "kaikki oli koirien syytä".

Vierailija
14/47 |
06.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sulla on niin pieni muna ja laukeat liian nopeasti.

Vierailija
15/47 |
06.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suhde muuttui kuulemma haaleaksi kaverisuhteeksi. Ei se mikään syy ole silti pettää.

Vierailija
16/47 |
06.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä oli muuten muutaman kirjoitusvirheen takia yllättävän vaikeasti ymmärrettävä ja huvittava selostus.

Pidin erityisesti exästä joka oli lapsena meillä.

Vierailija
17/47 |
06.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi olla mahdollista, sen myönnän, mutta koskaan lapsella ei ollut meillä turvatonta.

Vein häntä usein uimaan, puistoon, kirjastoon yms. Vein häntä paikkoihin, joihin isänsä lupasi viedä muttei krapulaltaan kyennyt. Ikinä ex ei sentään rähissyt kännissä lapsen kuullen. Useimmiten se kaljatölkki aukesi kun lapsi nukahti.

Sainkin lapsen äidiltä jälkeenpäin kiitosta, että olin viettänyt hänen kanssa aikaa ja pitänyt tästä huolta, vaikka ymmärrettävästi oli ensialkuun vihainen. Noista meidän tekemistä retkistä oli siis äidilleen mennessä maininnut, sitä kautta hän alkoikin epäillä mikä on, kun koskaan ei isästään maininnut näiden yhteydessä.

Mainittakoon myös, vaikka ei ole puolustus, että olin noihin aikoihin vasta täyttämässä 20. Eli olin itsekin vielä "pentu", mutta lapsesta pystyin huolehtimaan. Mutta täysi vastuuhan se olisi ollut toisella.

Vierailija
18/47 |
06.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä oli muuten muutaman kirjoitusvirheen takia yllättävän vaikeasti ymmärrettävä ja huvittava selostus.

Pidin erityisesti exästä joka oli lapsena meillä.

Haha joo huomasin itsekin! 😂 kännykällä kirjoittaessa helpommin sattuu näppäilyvirhe. Pahoittelut siitä.

Vierailija
19/47 |
06.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

"En tiedä, miksi petin, mutta sunkin tulee ottaa siitä vastuuta."

Vierailija
20/47 |
06.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

- Mä, ihan vähän vaan panin sitä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä viisi