Huonoja pettämisen syitä. Mitä pettäjät ovat selitelleet.
Minä aloitan: se oli vahinko.
Miten h-ssä pettäminen voi olla vahinko?
No onneksi kys. henkilö on exä.
Kommentit (47)
Ex ei kestänyt koliikkivauvan huutoa ja siksi piti pettää. Lohdutti tosi paljon, kun itse olin sen koliikkivauvan kanssa valvonut 3kk.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Sinä ajoit minut pettämään"
Juu, syliin asti tyrkkäsin!
Ex oli siis alkoholisti ja vuoroviikoin lapsena meillä. Kun pyysin häntä LAPSENSA takia olemaan selvinpäin, niin tästä otti nokkiinsa ja petti. Oli sen verran kamala tuo minun "vaatimus".Ps. Lapsi ei tullut sitten enää meille, kun äiti sai tietää mitä meillä tapahtuu eikä ukko pystynyt olemaan selvänä ja viettämään lapsen kanssa aikaa. Tämäkin oli kuulemma minun vika.
Tavallaan se olikin sinun vikasi, kun et heti kertonut lapsen äidille, mikä meno teillä on. Mahdollistit osaltasi, että lapsi joutui olemaan kännisen isänsä kanssa turvattomana.
Ootko tosissasi?!
Tietysti. Jos aikuinen on samassa osoitteessa juopottelevan isän ja tämän lapsen kanssa, totta kai lapsen äidille pitää kertoa, miten isä vuoronsa hoitaa. Ihan lastensuojeluasia tämä.
Kyllä se vika on jossain muussa kuin ap:n. Jos aikuinen ihminen ei pysty olemaan ilman alkoholia edes lapsensa takia, niin silloin haetaan apua ongelmaansa. Ratkaisu ei ole pettää ja syyllistää toista, saatika jos lapsi ei ymmärrettävästi enää tule alkoholistin luokse, se ei ole edelleenkään muun kuin isän syy. Ap on nimenomaan pyytänyt, että olisi lapsensa takia selvinpäin, mutta tuo ollut liikaa. Kertoo tarpeeksi ihmisestä.
Sitä paitsi tuolla myöhemmin käy ilmi, että lapsi ei ole ollut turvattomassa ympäristössä. Epämieluisassa ehkä, mutta mitä ilmeisemmin nuo vierailut sujuneet hyvin.
"No kun halutti ja en minä sinunkaan kanssa voinut rakastella, kun sinä olit juuri synnyttänyt". Näin narsistinen ex-mies sanoi, kun oli pettänyt minua pari päivää synnytyksen jälkeen ja ihmetteli aidosti, kun minä vain muutama päivä tapauksen jälkeen sain tietää siitä ja purskahdin todella kovaan itkuun kun järkytys oli siinä erityisesti synnytyksen jälkeisessä tilassa erityisen ankara ja hän vielä kehtasi väittää sitä rakasteluksi, kun kävi roiskimassa mällit ensimmäiseen vastaan tulevaan halukkaaseen ja täysin tuntemattomaan naiseen, jonka hän oli hetki sitten tavannut ja jonka luota hän heti sen jälkeen lähti pois. Siis sen verran hänen kanssaan vietti aikaa, että ehti yhden pikapanon suorittaa.
Vierailija kirjoitti:
Mutku mä oon horoskoopissa skorpioni ja ei me skorpparit vaan voida sille mitään, että me otetaan, jos joku antaa. Se on vaan skorpparin luonne semmonen, ei sille ite voi mitään.
No tässä kyllä ollut jo kunnon selittelyn makua.
Merkillepantavaa on että 99% pettämisistä tehdään alkoholihumalassa.
NIINHÄN SE SAATANA ON HYVIÄ SYITÄ VANHAN AMMATIN HARJJOITTAJALLA AINA;
Vahinko,
Flirttiä( jos suutelee vierasta naista !)
Anteeksi emme voineet mitään me Rakastuttiin!!
Ehkä ensi kerralla!
En voi olla sun kanssa, nyt julkisella paikalla mä kun olen nyt kuuluisa, sä oot vaan TAVIS hei älä viitti, ihmiset
Kattoo et voi olla nyt mun kanssa julkisesti kun et ole Edustuksellinen 🤤.
hei mitä sä meinaat älä nyt tunkeile( oikeastaan on samaa tuon yllä mainitun tilanteen kanssa.
Mies olisi päässy huipulle kuuluisaksi , suosituksi urallaan , urheilussa, missä vaan ja hänen kauan ollut tyttöystävä, menee hänen luokseen julkisella paikalla
Ja miehellä on noussut kusi päähän hänen menestyksen suhteen, ja rupee häpeämään tyttöystäväänsä joka on ihan tavallinen .
Ja rupee röyhkeästi katselemaan ,
Vähiin tiukkoihin vaatteisiin puketuneita hentukoita.
Kyllä näitä riittää!!!
Saatana .
"No en minä tiennyt, että siinä tulee käymään niin että menemme sänkyyn. Et varmaan, muuten vain menit työmatkalla hotellihuoneeseesi vieraan naisen kanssa salaa samaan sänkyyn makaamaan ja ihan vahingossa se penis sinne emättimeen omia aikojaan sattui eksymään ilman, että huomasitte mitään.
En halunnut loukata naista kieltäytymällä. Olen liian kiltti.
Voi vee mikä ääliö.
Vierailija kirjoitti:
En halunnut loukata naista kieltäytymällä. Olen liian kiltti.
Voi vee mikä ääliö.
Mutta halusi loukata sinua panemalla toista? Melko daijjju
Vierailija kirjoitti:
Mutku mä oon horoskoopissa skorpioni ja ei me skorpparit vaan voida sille mitään, että me otetaan, jos joku antaa. Se on vaan skorpparin luonne semmonen, ei sille ite voi mitään.
Vähän samanlainen tilanne ehkä oli se, kun minulle eräs mies selitti, että hän vain sattuu olemaan niin seksuaalinen ihminen, että hänelle ei yksi nainen riitä ja että seksi on niin hänelle niin tärkeää, että sitä on saatava koko ajan jos vain joku ne jalkansa hänelle sattuu avamaan. No, olisiko parempi sitten olla sinkku ja harrastaa vain irtosuhteita, jos ei voi olla pettämättä.
Ei kyntömies vakoaan valitse.
-Wagner-
"Minä olin niin humalassa, että luulin häntä sinuksi". Noin selitti eksä kun jäi kiinni kun petti minua siskoni kanssa ja sisko oli taas halunnut kostaa minulle sen kun olin teininä erään riidan aikana mennyt sanomaan hänelle rumasti minkä hän muisti reilun 20 vuoden jälkeen. Niin hän ainakin sanoi.
Vierailija kirjoitti:
Meilläpä oli aikamoinen selitys, johtuen siitä että rakastan (myös) koiriani. Mies sanoi "kaikki oli koirien syytä".
The dogs made me do it 🤣
Vierailija kirjoitti:
Se oli vahinko, kompastuin.
Oliko lattialla saippua?
Helpompi saada anteeksi kuin saada lupa.
Monet ei edes selittele, kun eivät myönnä vaikka asia on taivahan selvä.