Ilkeä ja suorasanainen psykoterapeutti vastaa kysymyksiinne hetken aikaa.
Mutta vain hetken, koska tästä paskasta ei makseta.
Kommentit (32)
Vierailija kirjoitti:
Miksi olen masentunut?
Koska olet laiska ja heikkohermoinen.
Onko herkkyyys hyvästä vai pahasta?
Vierailija kirjoitti:
Pahasta. Maailma ei ole mukava paikka, siksi kovuus on välttämätöntä. Herkkyys tuhoaa ja aiheuttaa myös ongelmia muille.
Vierailija kirjoitti:
Miksi olen pelkkä huono vitsi.
No en mä viitsikään kiusata. Olet ihan ok.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pahasta. Maailma ei ole mukava paikka, siksi kovuus on välttämätöntä. Herkkyys tuhoaa ja aiheuttaa myös ongelmia muille.
Miten luulet että se vaiikuttaa havinnointiin?
Herkkyys ja voima. Siinä on hyvä yhdistelmä. Sitten vielä huumoria myös itseen kohdistuvaa.
Miksi jotkut ystäväni tekevät kaiken niin hitaasti, että lopulta tulee kiire. Minulla on myös paljon töitä, mutta ei kiirettä.
Onko Richard Grannon oikeassa sen suhteen, että yhteiskunta on romahtamassa?
Mistä sait rahat opiskella psykoksi?
onko ok vttuilla naapurille, parveketupakoijalle ikäänkuin kostoksi siitä, että hän levittää myrkkyjään muille Maailmahan on kova paikka ja siten on hyvä olla niin, ettei jättäydy ovimatoksi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tottunut tietynlaiiseen käyttäytymismaalliin ja samnakaltaiiset tunteet ja ajatukset tarttuu hellposti ja ohittaa havaintoja kun on sisällyttänyt itseensä tietynlaiisen normatiivisen tavan suhtautua ja asennoitua ärssykkeisiiin tietoisuuuden viedessä.
Mutta taas vaikka hevimusiiikin kuuntelijoihin sisältyy kaikenlaisia negatiivisia stereotypijoita vaiikka he havainnoiivat kokonaisuuksia helpommin.
Miksi et saanut luettua itseäsi psykiatriksi?
Miksi haen koko ajan uutta työpaikkaa?
Mikä mielisairaus vaivaa ihmistä, joka kyttää julkkiksia 24/7 ja kirjoittelee heistä jatkuvasti nettiin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin aiheuttaa kovuuskin. Olisit vaan vastannut, että ihmiset ovat p erseestä.
Onko normaalia rakastua itseään ihan h e lvetisti paljon vanhempaan mieheen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tottunut tietynlaiiseen käyttäytymismaalliin ja samnakaltaiiset tunteet ja ajatukset tarttuu hellposti ja ohittaa havaintoja kun on sisällyttänyt itseensä tietynlaiisen normatiivisen tavan suhtautua ja asennoitua ärssykkeisiiin tietoisuuuden viedessä.
Mutta taas vaikka hevimusiiikin kuuntelijoihin sisältyy kaikenlaisia negatiivisia stereotypijoita vaiikka he havainnoiivat kokonaisuuksia helpommin.
Esiim klassisessa musiikissa mennään vähänkuin ns takapuoli edellä puuhun kun taas hevimusiiikissa otetaan kokonaiskuva hallintaan ja arvioidaan ykstyiskohtia sen valossa.
Miksi olen jäänyt elämässäni runkkaustasolle?
Miksi olen masentunut?