Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Eipä Turussa ainakaan ukkosta!

Vierailija
06.08.2022 |

Aurinko paistaa.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
06.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kova tuuli nousi nyt iltapäivällä kyllä

Vierailija
2/8 |
06.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viime vuoden kesästä opin ettei kannata lähtee kalaan sateella. Yhtenä aamuna kun lähdin kalaan niin alkoi meinaan ukkostaa aivan järjettömän paljon. En katsonut sää tietoja niin tarkkaan ja ajattelin että ukkonen menee ohi. No tuli suoraan päälle ja hirvee salamointi.  Olin oikeesti vähän kauhuissani että osuuko mun veneesee salamat, ajelin kohti venesatamaa ja ukkonen ihan päällä koko ajan ja näin kymmenii salamoita mielestäni tosi läheltä. Vettä satoi rankasti mulla oli kilsaa ajomatkaa ja mietin miten käy oikeesti. Tämän vuoden kesällä olen kyä katsonut etten mene kalaan jos vähänkin näyttää huonolta ilmalta. 37 vuotta olen vesillä käynyt kalassa ja viime vuoden kesällä oli oikeesti eka paha ukonilma.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
06.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pk-seudulla satoi reippaasti aamupäivällä, mutta ukkosesta ei tietoakaan.

Vierailija
4/8 |
06.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Turussa tuulee niin, että peltikatto paukkuu.

Vierailija
5/8 |
06.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies47 kirjoitti:

Viime vuoden kesästä opin ettei kannata lähtee kalaan sateella. Yhtenä aamuna kun lähdin kalaan niin alkoi meinaan ukkostaa aivan järjettömän paljon. En katsonut sää tietoja niin tarkkaan ja ajattelin että ukkonen menee ohi. No tuli suoraan päälle ja hirvee salamointi.  Olin oikeesti vähän kauhuissani että osuuko mun veneesee salamat, ajelin kohti venesatamaa ja ukkonen ihan päällä koko ajan ja näin kymmenii salamoita mielestäni tosi läheltä. Vettä satoi rankasti mulla oli kilsaa ajomatkaa ja mietin miten käy oikeesti. Tämän vuoden kesällä olen kyä katsonut etten mene kalaan jos vähänkin näyttää huonolta ilmalta. 37 vuotta olen vesillä käynyt kalassa ja viime vuoden kesällä oli oikeesti eka paha ukonilma.

Muinoin Manta myrskyssä tuli testattua HT veneen ominaisuudet, myrsky nousi varoittamatta järven selälle. Tuli ekakertaa laitettua pelastusliivit päälle. Sen jälkeen tullut ennusteet seurattua tarkemmin.

Vierailija
6/8 |
06.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paistaa se sinnekin näköjään... :DD

Vierailija
7/8 |
06.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli se koko yön satanut, piti vene käydä tyhjentämässä aamulla Mut päivällä ei nyt ole satanut. Itään päin meni sateeet.

Vierailija
8/8 |
06.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itä-Suomessa se ukkonen jyllääkin. Onko Turku missä päi

Luin muuten tänään että lohjalainen Karnaankorpikin yllätys yllätys on Turun kehätien yläpuolella (tunneli kai just sen kohdilla).

Isolla harpilla vedetty kehä Turun ympäri...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme yhdeksän