Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kysely: Kuinka monta koronarokotetta olet kunnassasi saanut?

Vierailija
06.08.2022 |

Koronarokotukset etenevät ilmeisen huonosti Suomen kunnissa. Rokottautumista kuitenkin suositellaan, mutta toimiiko rokotukset kunnossa oikeasti?

Siksi kysymys siitä, kuinka monta rokotetta olet ottanut. Voit myös kertoa, miten rokotuskokonaisuus on toiminut kunnassasi.

Ylläpito HOX! Poistakaa kaikki viestit, jotka esimerkiksi kiistävät hyötyjä!

Kysely: Kuinka monta koronarokotetta olet kunnassasi saanut?

Vaihtoehdot

Kommentit (35)

1/35 |
06.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen riskiryhmäläisenä saanut jo 4 rokotetta. En ole sairastanut kertaakaan koronaan vaikka luulisi, että riskiryhmäläisenä saisin sen herkästi. 😅 Olen Uudeltamaalta.

Vierailija
2/35 |
06.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

0 mRNA-rokotetta, eli koronarokotetta. Muuten 100% rokotusohjelman rokotuksista otettu + myös muita.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/35 |
06.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

2 ehdin ottaa ja sitten sairastuin.

Vierailija
4/35 |
06.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole saanut yhtään omassa kunnassa, vaan siellä missä teen sote alan töitä. En vastannut mitään koska nolla ei voi vastata gallupissa, kotikunnassani siis 0 ja työskentelykunnassa 3.

Vierailija
5/35 |
06.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä on hötsi?

Vierailija
6/35 |
06.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

0

Vierailija
7/35 |
06.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hox myrkkypiikkihörhöt, milloin se koronarokotteisiin kuoleminen alkaa!?

Sitten kun nyt rokotetut ovat 75-100 vuotiaita?

Kakkos-piikityskierroksen jälkeen on ylikuolleisuus ollut merkittävällä tasolla. Ei tietenkään liity mitenkään mihinkään.

Miks rokottamattomia kuolee enemmän ku koronarokotettuja? Saako ne rokotetartunnan kaupassa rokotettujen esittämistä mikrosiruista kun eivät pysty pitämään maskia?

Vierailija
8/35 |
06.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä on hötsi?

Mitä lie narkkien kieltä siinä missä piikin iskeminen hihaan.

Vierailija
9/35 |
06.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

3 rokotetta otettu ja mennyt viikko sairastettu koronaa.

Vierailija
10/35 |
06.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totta ihmeessä rokotettuja kuolee enemmän, koska heitä kaiken kaikkiaan on enemmän kuin rokottamattomia. Tässähän on kokoajan saanut lukea, että vanhat ja monisairaat joutavatkin kuolemaan, kun ei tämä nuoria ihmisiä koske koko tautikaan.

Moni rokotteen ottanut nuorikin voi menehtyä perussairauden ja koronan vuoksi.

Vierailija
11/35 |
06.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hox myrkkypiikkihörhöt, milloin se koronarokotteisiin kuoleminen alkaa!?

Sitten kun nyt rokotetut ovat 75-100 vuotiaita?

Kakkos-piikityskierroksen jälkeen on ylikuolleisuus ollut merkittävällä tasolla. Ei tietenkään liity mitenkään mihinkään.

Miks rokottamattomia kuolee enemmän ku koronarokotettuja? Saako ne rokotetartunnan kaupassa rokotettujen esittämistä mikrosiruista kun eivät pysty pitämään maskia?

Iso-Britanniassa 94% koronaan kuolleista on rokotettuja, Kanadassa 93% ja Skotlannissa 90%.

Rokotettuja kuolee paljon enemmän kuin rokottamattomia. Katso tosiasioita ja hyväksy ne.

Olisikohan rokotettuja valtavasti enemmän? Tosin nuo luvut on taas joltain kanadalaiselta eläinlääkäriltä 😂. Voi teitä apukoululaisia.

Vierailija
12/35 |
06.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikähän siinä on, että toiset saa ainakin vakaviksi kokemiaan sivuvaikutuksia rokotteista. Etova olo oli itsellä ja lämpöilyä pari päivää, mutta ei sen kummempaa. Sama kaikilla, joiden kanssa ylipäätään olen asiasta keskustellut. Pistoskohta on joillain aristanut, itse tiesin että siinä se pistoskohta on, mutta ei sitä nyt kivuksi voi sanoa.

Jokin selittävä tekijä löytyy varmasti lähivuosina tutkimusten myötä. Kaikkiinhan korona ei edes tartu. Meidän perheeseen kuuluu kolme henkilöä ja ollaan oltu sairastumatta. Ei lähisuvussakaan ole sen enempää rokotteista sairastuneita kuin koronatartunnan saaneita. Tai sitten on ollut niin lievänä, ettei tuota ole edes huomannut.

Vierailija
13/35 |
06.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

1 rokote otettuna ja enempää ei tule, koska sivuvaikutukset

Sivuvaikutukset ovat lieviä ja harvinaisia. Ettei vain olisi sulla vähän mielikuvitus laukannut. Jokainen pieru ja kolotus ei johdu rokotteesta.

Vierailija
14/35 |
06.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

0 rokotetta. Olen erakko eikä ole tauti iskenyt, vaikka töissä on melkein jokainen sairastunut

Vierailija
15/35 |
06.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

0 rokotetta. Olen erakko eikä ole tauti iskenyt, vaikka töissä on melkein jokainen sairastunut

Rokote tulee ottaa, on erakko tai ei. Vastuutonta.

Vierailija
16/35 |
06.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen saanut 5, Oulu

Vierailija
17/35 |
06.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Ei rokotettuja pitäisi olla lainkaan noissa tilastoissa, koska niiden piti suojata vakavalta tartunnalta. Vai oletko jo unohtanut sen, miksi niitä rokotuksia otettiin?

Kiitos kuitenkin reilusta tappion myöntämisestä, kaikkein epäloogisimmalla argumentointitavalla.

Astuit omaan miinaan, miltäs tuntuu?"

Öh. Olen kyllä ollut koko ajan tietoinen siitä, että koronarokote ei välttämättä estä sairastumisia. On siitä tietoa ollut samoin kuin rokotteiden mahdollisista haittavaikutuksista. Miksi jotkut rokotetut sairastuvat vakavasti? Kukaan ei siihen osaa vielä varmaa vastausta antaa. Valistuneita arvauksia on kyllä esitetty koskien muun muassa veriryhmää, geenejä, ylipainoa, sukupuolta, aiemmin sairastettua virusperäistä tautia...

Itsellä ehkä vain jotain tsäkää, kun ei ole tauti tarttunut ja rokotuksetkaan eivät aiheuttaneet ongelmia. Työssäni tapaan päivittäin ison joukon ihmisiä ja  usein teen työmatkat paikallisdösällä. Sairastan hankalahoitoista astmaa ja luulisi, että olisin siellä sairaalahoidossa ollut jo usean kertaa, jos rokotteet olisivat tehottomia tai jotain suolavettä.

Vierailija
18/35 |
06.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

0 kpl olen ottanut, 3 olisin saanut jos olisin halunnut.

Vierailija
19/35 |
06.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

3 ja korona niiden jälkeen sairastettu. Ehkä tauti oli lievempi rokotteiden ansiosta ja kestoltaan lyhyempi. Kova tauti silti oli hengitysongelmineen. Kovaan influenssaan verrattava itsellä.

Vierailija
20/35 |
06.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ottanut 2. Kolmannen olisi saanut jo aikoja sitten.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän kahdeksan