Kysely: Kuinka monta koronarokotetta olet kunnassasi saanut?
Koronarokotukset etenevät ilmeisen huonosti Suomen kunnissa. Rokottautumista kuitenkin suositellaan, mutta toimiiko rokotukset kunnossa oikeasti?
Siksi kysymys siitä, kuinka monta rokotetta olet ottanut. Voit myös kertoa, miten rokotuskokonaisuus on toiminut kunnassasi.
Ylläpito HOX! Poistakaa kaikki viestit, jotka esimerkiksi kiistävät hyötyjä!
Kommentit (35)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
0 kpl olen ottanut, 3 olisin saanut jos olisin halunnut.
Olisi varmaan syytä käydä ottamassa.
Miksi ihmeessä?
Olen saanut 4 rokotetta, en ole sairastunut. Oireita oli ekassa lievää lämpöä vrk ja lopuissa kasivarsi kipu 2pv. Käytän myös yhä käsidesiä ja tarvittaessa myös maskia 3x riskiryhmäläisenä. Nykyään kyllä liikun ihmisten joukossa, ja käyn kaupoissa normaalisti. En hillu festareilla ym:).
3 olisin saanut, yhden olen ottanut.
Sairastin koronan 7kk päästä rokotuksesta ja se oli lievempi kuin rokotuksen aiheuttama olo (mikä toki johtuu rokotteesta, joka ei tosin vaikuta enää puolen vuoden jälkeen ilman boostausta vai miten se oli ).
safs kirjoitti:
Olen saanut neljä pleisboa, täytyi vähän kyllä lahjoa piikittäjää.....
Varmasti juu. Sitten heräsit kun isoisä tuli taas yöllä sänkyysi tarjoamaan taskustaan Werthers Original kermakaramellia. Mikä on muuten pleisbo?
Kaipaan kyllä rajuimpien korona-aikojen keskusteluja. Mikrosiru-grafeenihörhöt qanon avaruusliskoineen, esoteeriset symbolit-mies, ja äitiään rakasteleva rokotekriitikko. Hienoja miehiä. Nämä nykyiset jankkaajat ovat kovin tylsiä. Toki hekin uskovat noihin juttuihin, mutta eivät tykkää kun heille nauretaan. Tosin nauretaanhan heille joka tapauksessa.
Minä EN ota rokotetta, mutta minä HALUAN rakastella äitiäni! Meneekö tunteisiin rokotepakottajalla?
Vierailija kirjoitti:
Minä EN ota rokotetta, mutta minä HALUAN rakastella äitiäni! Meneekö tunteisiin rokotepakottajalla?
Hän on palannut!
Toivoisin, että näitä turhia rokotekeskusteluita ei tehtäisi. Oli näkökulma mikä tahansa. Kaikki asiaan liittyvä on varmaan jo moneen kertaan käsitelty. Sitten, jos tilanne muuttuu tai tulee vaikka uusia rokotteita, keskustelulla voi olla joku pointti. Nyt mahdollistuu vain tuo tympeä väärän tiedon levittäminen.
Vierailija kirjoitti:
0 rokotetta. Olen erakko eikä ole tauti iskenyt, vaikka töissä on melkein jokainen sairastunut
Tuskin sentään erakko olet, kun olet töissä ja sinulla on siellä työkavereita.
Riskiryhmäläisenä olen saanut 4. Olen alinperin sairastanutkin koronan, mutta en käynyt testissä. Siitä tuli jälkikäteen pitkäkestoisia oireita ja niistä tuli sellainen sairausdiagnoosi ja lääkitys, että nyt lukeudun tosiaan riskiryhmään.
Minulla tuli korona munaan. Saisko sen veks jos tiskaan sen jonkun suussa?
Vierailija kirjoitti:
Riskiryhmäläisenä olen saanut 4. Olen alinperin sairastanutkin koronan, mutta en käynyt testissä. Siitä tuli jälkikäteen pitkäkestoisia oireita ja niistä tuli sellainen sairausdiagnoosi ja lääkitys, että nyt lukeudun tosiaan riskiryhmään.
Korona on vain flunssa. Oireesi ovat psykosomaattisia.
Olisi varmaan syytä käydä ottamassa.