Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Auttakaa!

Vierailija
23.10.2006 |

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
25.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työreissu kyseessä siis. Pelottaa ihan sikana vaikka olen lentänyt parikertaa aikaisemminkin. Ärsyttää olla näin pelkuri ja ärsyttää se ainainen sydämmentykytys ja tärinä ja tunne et ei voi hengittää. Täytyy vaan yrittää tsempata.

Vierailija
2/8 |
25.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koneeseen vaan!

Jos kone hajoo niin se hajoo, suuremmalla todennäkösyydellä olet auto-onnettomuudessa kuin tippuvassa koneessa.

Jos kone tippuu niin kuolet. Ei siinä paljoa enää tehdä. Mutta pelkäätkö hirviä yhtälailla?? Et varmaan. Ei tollasessa pelossa ole mitään pointtia.

Luottasit ihmisiin jotka tekee lentotyötä, mua ainakin ottaisi päähän olla lentoemo ja joka lennolla paapoa jotain hysteerikkoa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
25.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koneessa et kykene itse hallitsemaan tilannetta, etkä pääse pois silloin kun itse haluat. Ja jos mun kohtalona on kuolla lentokoneessa, niin sit se on niin. Matkaan siis vaan..

Vierailija
4/8 |
23.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on ihan hirveä lentopelko. En haluaisi tartuttaa sitä lapsiini. Enkä myöskään halua sen olevan este, että meidän perhe ei käy missään lentäen. Voiko siitä parantua? Muita?

Vierailija
5/8 |
24.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen silti matkustannut lastenkin kanssa, niin että mukana on ollut muita aikuisia, minä nimittäin otan rauhoittavan lääkkeen n. 1 1/2 h ennen lentoa ja jos lento on suht lyhyt niin sen vaikutus kestää lennon ajan.

Olen lääkärissä tästä keskustellut ja tuo rauhoittava on paras vaihtoehto minulle kun en niin usein lennä.

Ei se toki koko pelkoa vie, mutta turruttaa vähän sen pelon" kärjen"

Vierailija
6/8 |
24.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

..Ja siksi emme ole käyneet missään kauempana, olen harkinnut myös hakevani tähän jotain apua, kun olisi kiva lähteä jonnekin :(

Vierailija
7/8 |
24.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen silti lentänyt mutat kyllä se rajoittaa. kovin pitkälle ei uskalla lähteä, jotta paniikki ei koneessa iske. en ole käyttänyt kuin beetasalpaajaa tai lasillista viiniä rauhoittajana :) mutta joku tuhdimpi rauhoittava voisi toimia paremmin. finnairilla on lentopelkokursseja mutat en tiedä, olisiko niistä minulle hyötyä.

Vierailija
8/8 |
24.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

tai en varsinaisesti pelkää, vaan ahdistun. Olen lentänyt usein, viimeisellä kerralla vasta ilmeni vaiva. En yhtään tiedä mistä tullut mokoma! Nyt olen taas lähdössä (vapaaehtoisesti, tyhmä!) reissuun ja sain lääkäriltä mietoa diapamia. En ole kokeillut vielä. Haluan kuitenkin reissuta edes sen kerran vuodessa jonnekkin pidemmälle.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi seitsemän