Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä te yli viisikymppiset teette aikanne kuluksi?

Vierailija
06.08.2022 |

Kun jäitte miehen kanssa kaksin. Ei ole lapsenlapsia ja työnkin kanssa vähän niin ja näin.
Mulla on kovin tylsää nykyisin.

Kommentit (30)

Vierailija
1/30 |
08.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuuntelen äänikirjoja ja neulon. Toisinaan leivon ja hoidan kesällä puutarhaa.

Vierailija
2/30 |
08.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harrastan kaikkea, mihin ei ole ollut ennen aikaa ja nautin elämästäni.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/30 |
08.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyylään lapsia ja tuttujani somessa. Harkitsen Onlyfans-profiilin luomista.

Vierailija
4/30 |
08.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä kumpikin puuhailee omiaan. Viimeinkin saatiin omat makuuhuoneet kun lapset vei vihdoin kaikki tavaransa kotiinsa.

Vierailija
5/30 |
08.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies istuu kiikkutuolissa ja vuolee puulusikkaa. Minä leivon huivi päässä leipää ja neulon sukkia.

Vierailija
6/30 |
08.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletko pedari? 😳

Vierailija
7/30 |
08.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyn jumpissa ja harrastan liikuntaa, käyn kahvilla ystävien kanssa, leffoissa, teattereissa, konserteissa, remontoimme ok-taloamme, mieheni kanssa kaukomatkoilla, mökillämme, kyläilemme ystävien ja sukulaisten kesken. Kaikkea sitä mitä ei ehtinyt, kun elettiin ruuhkavuosia lasten harrastusten lumoissa =)  

Vierailija
8/30 |
08.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sä valitit tylsistymistäsi ja kyselit muilta tätä samaa vasta pari päivää sitten. Mene ulos, siellä voi olla raikkaita tuulia ja muita ihmisiä.

Meillä muilla viisikymppisillä aika kuluu vähän liiankin nopeasti, kun on niin paljon mielenkiintoista tekemistä. 

Vierailija
9/30 |
08.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Opiskelen, luen, tapaan ystäviäni ja teen vapaalla ollessani heidän tai puolison kanssa pieniä päiväretkiä. Hoidan myös lapsenlapsia ja tietenkin harrastan myös liikuntaa. Näin syksyllä poimin sieniä ja marjoja. Olen vielä työelämässä. Aika ei käy koskaan pitkäksi, päinvastoin, sitä saisi olla enemmänkin.

Vierailija
10/30 |
08.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan samoja juttuja, kun lapset vielä asuivat kotona.

Palstailen, pelaan.. Testailen uusia reseptejä, teen käsitöitä. Kattelen telkkaria ja luen. Koiran kanssa hiippailen maastoissa jne.

Nyt suunnittelen ompeluhuoneen tekemistä toisen muksun huoneeseen. Saisi siellä sitten olla ompelut levällään, eikä aina tarttis kerätä pois.  Se olis uusi projekti.

Vierailija
11/30 |
08.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Esiinnyn mielelläni myös bikineissä.

Vierailija
12/30 |
08.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mitään mainittavaa. Nyt en voi syttää aikuisia lapsia kylpyhuoneen peilin hammastahna jäljetä tai roiske.Kettiön työ tason kahvi läiskästä.Leivän muruista keittiössä.Huomaan teen itse ne. Miestä ei ole.

Vierailija
13/30 |
08.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Köyritään kuin kaksikymppiset.

Ja jos aikaa jää, etsitään Hermannin tekohampaita. Tuppaa ukolta hukkua.

Vierailija
14/30 |
08.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä jäin kokonaan pois töistä ja muutin Espanjaan. Harrastan lähinnä uimista, kuntosalia, kielen opiskelua ja matkustamista. Sekä sijoittamista, jolla rahoitin tämän elämänmuutoksen. Aika tylsäähän tämä silti on. Ruokin myös kodittomia kissoja.

Jos mulla olisi ollut kiva, kiinnostava työ, olisin jatkanut työntekoa. Vaan ei ollut kuin sote-alan ikävä virka, johon olin tosi turhautunut ja burn-outissa useasti vuosien varrella. Oli vaan pakko päästä pois, kun olin jo henkisesti kuollut ja pelkäsin kohta olevani fyysisestikin. Nyt päivä kerrallaan, ja yritän nauttia pienistä asioista, kuten Välimeren katselusta parvekkeelta.

Vierailija
15/30 |
08.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies istuu kiikkutuolissa ja vuolee puulusikkaa. Minä leivon huivi päässä leipää ja neulon sukkia.

😂

Vierailija
16/30 |
08.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me vaan levätään, kun ei jakseta mitään enää töiden jälkeen. Karu totuus.

Vierailija
17/30 |
08.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan samoja juttuja, kun lapset vielä asuivat kotona.

Palstailen, pelaan.. Testailen uusia reseptejä, teen käsitöitä. Kattelen telkkaria ja luen. Koiran kanssa hiippailen maastoissa jne.

Nyt suunnittelen ompeluhuoneen tekemistä toisen muksun huoneeseen. Saisi siellä sitten olla ompelut levällään, eikä aina tarttis kerätä pois.  Se olis uusi projekti.

Minä tein myös tuon ompeluhuoneen ja on ihan paras!

Vierailija
18/30 |
08.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aamupäivällä oli ihan samanlainen avaus, en jaksa toistella samoja asioita.

Vierailija
19/30 |
08.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika paljon tulee matkusteltua...

Vierailija
20/30 |
08.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Istun ulkona, tahkoan kirvestä teräväksi ja mulkoilen naapureita murhanhimoinen katse silmissäni