Pihtari vaimona
Kommentit (23)
Ei ole. Semmoset on potkittu ripakasti muiden riesaksi. Tee sinäkin jo samoin.
Vierailija kirjoitti:
Anna kunnollista seksiä kuten VAIMOSI haluaa, ei niinkuin itse haluat, niin saat.
Eli teillä mies ei saa sellasta seksiä, mistä hän pitäisi. Vaan sellasta, mistä sinä pidät. Varmaan tyytyväinen mies sulla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Anna kunnollista seksiä kuten VAIMOSI haluaa, ei niinkuin itse haluat, niin saat.
Eli teillä mies ei saa sellasta seksiä, mistä hän pitäisi. Vaan sellasta, mistä sinä pidät. Varmaan tyytyväinen mies sulla.
Miten tuollaisen johtopäätöksen vedät?
Mun mies saa aina ja just mitä haluaa, taatusti. Me tehdään kumpikin mitä ja milloin toinen vaan haluaa.
Teillä varmaan vain ja mitä ja milloin sinä haluat, näin niitä pihtareita OIKEASTI syntyy.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun mies saa aina ja just mitä haluaa, taatusti. Me tehdään kumpikin mitä ja milloin toinen vaan haluaa.
Teillä varmaan vain ja mitä ja milloin sinä haluat, näin niitä pihtareita OIKEASTI syntyy.
No tossahan se selvästi lukee:
"Anna kunnollista seksiä kuten VAIMOSI haluaa, ei niinkuin itse haluat"
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pitää taas tehdä rautalanka versio. Jo mies vain aina ajattelee itseään, ja mitä itse haluaa, ei siis mitä vaimo kaipaisi, pitemmän päälle vaimo lakkaa haluamasta.
Väännä se nyt valopää taas miten tahdot, turha taas jauhaa.
Ei ole pihtaria vaimona vaan miehenä. Harmittaa kun joutuu tyytymään omaan käteen kun miestä ei kiinnosta seksi kuin kerran viikossa 5 minuutin verran. Tärkeintä että mies ja muna nauttii.
Jätä se pihtari. Tuskin muillakaan osa-alueilla on hyvä millään tapaa.
Jeppistä kirjoitti:
Ei ole pihtaria vaimona vaan miehenä. Harmittaa kun joutuu tyytymään omaan käteen kun miestä ei kiinnosta seksi kuin kerran viikossa 5 minuutin verran. Tärkeintä että mies ja muna nauttii.
Vaihdetaanko päittäin?
T.ap
Jeppistä kirjoitti:
"Pitää taas tehdä rautalanka versio. Jo mies vain aina ajattelee itseään, ja mitä itse haluaa, ei siis mitä vaimo kaipaisi, pitemmän päälle vaimo lakkaa haluamasta.
Väännä se nyt valopää taas miten tahdot, turha taas jauhaa."
Vaihda tuon tarinan mies-sanan tilalle nainen, niin tiedät miksi et saa munaa kotona. Eikös vaan?
Vierailija kirjoitti:
Pitää taas tehdä rautalanka versio. Jo mies vain aina ajattelee itseään, ja mitä itse haluaa, ei siis mitä vaimo kaipaisi, pitemmän päälle vaimo lakkaa haluamasta.
Väännä se nyt valopää taas miten tahdot, turha taas jauhaa.
Olet sä taas kyllä aika meedio, kun pystyt AP:n aloituksen mukaan päättelemään kaiken tuon. Sä olet kyllä yksi suunpieksijä. Et mitään muuta.
Vierailija kirjoitti:
Jeppistä kirjoitti:
Vaihdetaanko päittäin?
T.ap
Joo vaihdetaan vaan, saavat pihtarit pihtailla keskenään.
Jeppistä kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jeppistä kirjoitti:
Vaihdetaanko päittäin?
T.apJoo vaihdetaan vaan, saavat pihtarit pihtailla keskenään.
Sopii mulle. Missä tavataan?
Vierailija kirjoitti:
Jeppistä kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jeppistä kirjoitti:
Vaihdetaanko päittäin?
T.apJoo vaihdetaan vaan, saavat pihtarit pihtailla keskenään.
Sopii mulle. Missä tavataan?
Siis ap
Mä kyllä kans sorruin pihtailuun ex mieheni kanssa. Ei yksinkertasesti tyyppi kiinnostanut millään muotoa ja avioero lähti vireille samana vuonna mun puolesta.
Syitähän voi naisen haluttomuuteen olla monia.. ootko ottanu puheeks asiaa,mistä johtuu? Kissa pöydälle ja puheeks ettei huvittais hanskaan hakata..
Ja voihan sitä vaimoa koittaa pehmitellä muilla tavoilla ennen selkään hyppäämisen yritystä ;D kuten vaikka ruokaa,elokuvaa...lasi viiniä..hierontaa.. luulis irtoavan jos tiukassa on!
Miksi kummassa feministit keuhkoavat? Eikö riitä miehen elämän pilaaminen vaan pitää jatkaa netissä?
Vierailija kirjoitti:
Jeppistä kirjoitti:
"Pitää taas tehdä rautalanka versio. Jo mies vain aina ajattelee itseään, ja mitä itse haluaa, ei siis mitä vaimo kaipaisi, pitemmän päälle vaimo lakkaa haluamasta.
Väännä se nyt valopää taas miten tahdot, turha taas jauhaa."
Vaihda tuon tarinan mies-sanan tilalle nainen, niin tiedät miksi et saa munaa kotona. Eikös vaan?
Siis eikä tämä koskekaan naisia. Vika on aina miehessä.
Kun nainen ei halua, vika miehessä.
Kun mies ei, vika miehessä.
Ja vitut.
meillä ex vaimo aikoinaan pihtasi pilluan kun ei saanut tahtoaan joissakin asioissa läpi
mitäkö tein?
paneskelin lapsenlikkaa päivät, vklp saatoin nypätä kapakista jonkun vosun tai tehda treffit johonkin lepikkoon jossa painoin takapäin mälliä sisään.
silloin kun tunsin tarvetta seksiin.
muutaman kuukauden jälkeen alkoi taas akallekkin maistumaan
ei siitä kannata numeroa tehdä