Lue keskustelun säännöt. Aloita uusi keskustelu Edellinen ketju Seuraava ketju Aihe vapaa Vauvakuume Raskaus ja synnytys Vauvat ja taaperot Kasvatus Perhe ja arki Lapsettomuus ja adoptio Erota vai ei? Kysy - asiantuntijat vastaavat! Kysy terveydenhoitajalta Kysy seksuaaliterapeutilta Uni ja jaksaminen Nettikiusaaminen Seksi Nimet FacebookTwitterWhatsApp Tykkää (4) Tallenna Add a discussion Keskustelun etusivu | Aihe vapaa Mihin menette kun palsta sulkeutuu? Mihin menette kun palsta sulkeutuu? Sivut1 ‹ 2 Kommentit (22) Vierailija 21/22 | klo 7:12 | 6.8.2022 Olen nukkumassa jo siihen aikaan. Vastaa Lainaa Ilmoita asiattomaksi ylös 1 alas 0 Vierailija 22/22 | klo 22:50 | 6.8.2022 Kolmonen menee taas pillittämään peiton alle kun palsta sulkeutuu. Mitäs muut touhuaa vielä tänään? Vastaa Lainaa Ilmoita asiattomaksi ylös 1 alas 0 Sisältö jatkuu mainoksen alla Sisältö jatkuu mainoksen alla Keskustelun etusivu | Aihe vapaa Alueen etusivulleSivut1 ‹ 2 Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23. Keskustelun etusivu | Aihe vapaa Aloita uusi keskustelu Edellinen ketju Seuraava ketju Aihe vapaa Vauvakuume Raskaus ja synnytys Vauvat ja taaperot Kasvatus Perhe ja arki Lapsettomuus ja adoptio Erota vai ei? Kysy - asiantuntijat vastaavat! Kysy terveydenhoitajalta Kysy seksuaaliterapeutilta Uni ja jaksaminen Nettikiusaaminen Seksi Nimet
Vierailija 21/22 | klo 7:12 | 6.8.2022 Olen nukkumassa jo siihen aikaan. Vastaa Lainaa Ilmoita asiattomaksi ylös 1 alas 0
Vierailija 22/22 | klo 22:50 | 6.8.2022 Kolmonen menee taas pillittämään peiton alle kun palsta sulkeutuu. Mitäs muut touhuaa vielä tänään? Vastaa Lainaa Ilmoita asiattomaksi ylös 1 alas 0
Sivut
Olen nukkumassa jo siihen aikaan.
Kolmonen menee taas pillittämään peiton alle kun palsta sulkeutuu. Mitäs muut touhuaa vielä tänään?
Sivut