Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko sinulla hyvä itseluottamus?

Vierailija
05.08.2022 |

Minulla on.

Kommentit (27)

Vierailija
1/27 |
05.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luultavasti on. En panikoi mutta jännitän kyllä jos on erityisen tärkeän asian käsittely ajankohtainen.

Vierailija
2/27 |
05.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen saavuttanut täydellisen tietoisuuden tason eli on.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/27 |
05.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä on.

Vierailija
4/27 |
05.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole.

Vierailija
5/27 |
05.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei, mutta kehitän sitä.

Vierailija
6/27 |
05.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

On. Uskon itseeni ja osaamiseeni ja myös siihen, että olen pidetty ihminen.

Vierailija
7/27 |
05.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mihinkään ei ole luottaminen. Siis itseluottamuskin on turhaa.

Vierailija
8/27 |
05.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan ok mutta ei täydellinen. Minua harmittaa esimerkiksi se, että miksi mieheni lapsi ei tykkää minusta vaikka kaikkeni olen antanut. Tuntemattomien ja puolituttujen seurassa olen ihan itsevarma. Ja tunnen olevani hyvä todella monessa asiassa.

Vierailija
9/27 |
05.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnitumisten kautta se on vahvistunut raudanlujaksi. Vaan kauan se vaati yrityksiä ja pettymyksiä.

Vierailija
10/27 |
05.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos tästä aloituksesta. Muistin taas, että olen hyvä tyyppi eikä minulla ole syytä rypeä itsesäälissä!

Vierailija
11/27 |
05.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

On ja aina paranee kun 186 cm mies menee tinderiin

M36

Vierailija
12/27 |
05.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maailman paras. Parempi kuin Wahlroosilla yhteensä!

Vierailija
13/27 |
06.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos itseluottamusta mitataan sillä että millä elkeillä menee Tinderiin niin eihän minulla ole sitten itseluottamusta lainkaan.

Oikein vakavasti puhuen: itseluottamukseni kulkee käsi kädessä itsetuntemukseni ja tietoisuuteni kanssa. Oikeastaan sillä ei edes ole mitään tekoa siinä tapauksessa, että tiedän kuka/mikä olen.

- Hebreaa?

Vierailija
14/27 |
06.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko tämä nyt siitä Suomessa usein kuullusta "Minulla on huono itsetunto"- jankutuksesta paremman kuuloinen versio? Äitini sukupolvi yritti aikanaan juurruttaa kaikille edellä mainittua hyvettä. Vastaukseni on varmaan - on. Itseluottamusta voi aikuisena kasvattaa, vaikka siihen ei millään annettaisi kotoa eväitä.

Vierailija
15/27 |
06.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei oikeastaan, mutta minulla on älyttömän hyvä itsetuntemus. Se kompensoi aika hyvin.

Vierailija
16/27 |
06.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu tilanteesta. Henkilökohtaisissa sosiaalisissa? Ei. Töissä ja siihen liittyvät asiat? Kyllä. Vapaalla olen epävarma vähän kaikesta, töissä aivan päinvastoin.

Vierailija
17/27 |
06.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivan surkea, en pidä itseäni yhtään minään. Korkeakoulututkinnonkin mielestäni suoritin jotenkin huijaamalla tai pääsin säälistä läpi. Epäilen jatkuvasti omia näkemyksiäni ja pidän kaikkia muita älykkäämpinä ja parempina. En uskalla edes hakea kunnollisia työpaikkoja, kun olen varma, että nauravat mun surkeudelle.

Vierailija
18/27 |
06.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole. Olen surkea p***a, täysi nolla.

Vierailija
19/27 |
06.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aivan surkea, en pidä itseäni yhtään minään. Korkeakoulututkinnonkin mielestäni suoritin jotenkin huijaamalla tai pääsin säälistä läpi. Epäilen jatkuvasti omia näkemyksiäni ja pidän kaikkia muita älykkäämpinä ja parempina. En uskalla edes hakea kunnollisia työpaikkoja, kun olen varma, että nauravat mun surkeudelle.

Yläfemma

Vierailija
20/27 |
06.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yläfemma

🖐🏼

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä kaksi